tekst en communicatie aan de universiteit Tilburg

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Yvette

tekst en communicatie aan de universiteit Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-03 19:01

hai!

Op dit moment die ik de opleiding tolk- vertaler, en hiervoor heb ik mijn propedeuse vrijetijdsmanagement gehaald. Bij vrijetijdsmanagement had ik al zo iets van; dit is niks voor mij, en nu doe ik de opleiding tolk- vertaler, maar hier voel ik me ook niet thuis. Toen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik graag naar de universiteit wil ( hier heb ik al eens een topic over geopend op dit forum) of iets met teksten schrijven ( ook al eens een topic over geopend Knipoog ). Nu heb ik de ideale combinatie gevonden:

teks en communicatie aan de universiteit in Tilburg.

Dit lijkt me errug leuk: de studie is precies wat ik leuk vind; teksten schrijven met een doel, en je kan ook bij de overheid werken als je klaar bent, dit spreekt me heel erg aan. Tilburg is ook leuk, want het ligt niet in Limburg ( ik woon in Weert en op zich bevalt het me wel goed, maar ik ben in Rotterdam geboren en zal nooit limburgs worden Knipoog ) en toch kan ik lekker thuis blijven wonen, want ik heb nog geen zin om in mijn uppie in een kamertje te gaan wonen.

Nu heb ik eff een paar vraagjes :

- zijn er hier nog meer mensen die deze studie doen?
- is het een aanrader?
- is het moeilijk? Of is het goed te doen?
- de Bachelor duurt 3 jaar zeggen ze, nu hoef ik niet perse mijn master te halen, maar: is de bachelor inderdaad in 3 jaar te halen?

Ik hoop dat hier iemand is die deze studie ook doet ,en die me verder kan helpen!

alvast bedankt!!

Yvette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-03 15:07

niemand die van deze studie gehoord heeft Knipoog ?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie