zeeleeuwen moeten de amerikanen waarschuwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 13:38

Yep, oorlog is niet alleen smerig voor andere bevolkingen, maar ook voor je eigenste: je eigen volk hun dood tegemoet sturen!

De hond is de betere mens


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 14:37

angelke schreef:
Maar vroeger was er toch ook legerplicht? Ik weet niet hoe dat nu in Amerika is, maar als je moet, dan moet je...Scheve mond.
Ik heb ook een boek gelezen, sarajevo, dat was dan wel een verhaal, maar er zat toch zeker een kern van waarheid in, die jongen moest naar het leger, maar wilde niet(moest hij vrienden doodschieten). Daarna kon hij vluchten, hij betaalde daarvoor, en werd bij de oversteek neergeschoten. Dat was dus omdat hij niet wilde 'dienen'.

Je moet nooit. Strafmaatregelen beïnvloeden je keus enorm, maar het blijft een keus. En die jongen wist niet dat hij neergeschoten werd. Zelfs al dreigen ze je hele familie met de dood als je niet gaat. Het blijft je eigen keus. Wat je kiest is afhankelijk van wat je belangrijker vindt, hoe zwaar die keus ook zal zijn.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-03 14:06

dolfijnen zijn geen lieverdjes da's zeker. ze voeren ook oorlog, maar gebruiken daarbij geen andere wezens en ze slopen de natuur niet op een alles vernietigende manier.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 17:34

Maar Rom, noem jij dat nog een keus? Dood of dood(nuja, soldaat met gevaarlijke opdracht bv)? Niet toch?
Oke, het ís een keuze, maar ik denk dat je me wel begrijpt, of niet?

En ja phoenix, dolfijnen doen misschien wel aan groepsverkrachtingen(geen idee, maar iemand zei dat) maar ze maken daarbij geen andere dieren en de natuur niet kapot.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fayyah19, GoogleAdsense, Googlebot, Martje80, YandexBot en 169 bezoekers