Oeps, heb weer iets beloofd......

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Oeps, heb weer iets beloofd......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 23:36

Ik was dus vanmiddag even aan het stadten met een vriendin om een cadeautje te kopen voor een gemeenschappelijke vriendin van ons (euhm..... en nog meer dingen natuurlijk Haha!). Maar goed, we hadden het er dus over dat mijn vriendin en haar vriend elk moment bericht kunnen krijgen dat er een huisje voor hun vrij is zodat ze kunnen gaan samenwonen. En mijn vriendin zei dus: En dan wil ik een konijntje! Maar dat ze dat vast niet mocht van d'r vriend. Dus toen heb ik maar gezegd dat als ze samen gingen wonen in hun eigen huisje dat ze dan een konijntje van mij zou krijgen, dat zou haar vriend dan natuurlijk niet kunnen weigeren Tong uitsteken Oeps wat heb ik nou weer gezegd? Haha! Wat zal ik doen? Een dwergje of gelijk maar een Vlaamse Reus Haha! Haha!
Als ze er nou een redelijk tuin bij krijgen dan wordt het een Vlaamse Reus, dan heeft ze gelijk ook een soort van veredelde kat

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:04

haha ik zou gewoon een dwergje geven, die zijn ook zoooo cute, als je tenminste een echte dwerg hebt.... ons hebben ze een keer een konijn verkocht... ze zeiden dat het een dwerg was, maar dat was het dus niet, dus toen hebben we haar weg moeten doen omdat we niet meer genoeg ruimte hadden. Toen is ze bij een kennis gaan wonen met een grote tuin met een geit en kippen Lachen Daar is ze in vrede gestorven... al was ze niet zo oud Verdrietig

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:38

Ik zou ook een dwergje doen??? En waarom mag ze geen konijntje dan?? Die kan ook wel in de tuin of in de schuur hoor, die hoeft toch niet perse in de kamer. Alshet 10 graden vriest wel uiteraard.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 10:47

Hmm.. Een Vlaamse Reus is wel erg drastisch meteen. Mijn vriend zou tenminste meteen op zijn achterste benen staan. Een dwergje lijkt me een beter cadeau...

* To Belg, or not to Belg *

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 11:15

Linda250 schreef:
Hmm.. Een Vlaamse Reus is wel erg drastisch meteen. Mijn vriend zou tenminste meteen op zijn achterste benen staan. Een dwergje lijkt me een beter cadeau...

Whahaha, als Gerbrand op zijn achterste benen gaat staan wordt ie nog groter dan ie nu al is (1.90 meter ofzo *LOL* ). Nee, ik denk dat ik dan ook maar voor een dwergje ga. Ik denk dat Marieke (en Gerbrand) dat meer op prijs zullen stellen dan zo'n enorme joekel van een Vlaamse Reus Haha!
Waarom ze geen konijntje zou mogen hebben? Geen idee, maar daar trekt Marieke zich dan weinig van aan als Gerbrand dat zou zeggen (en ik wil er wel om wedden dat ie stiekem dat konijntje toch erg leuk gaat vinden Haha!).

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:12

Mijn moeder was ook altijd fel tegen huisdieren omdat er in haar ogen door ons te weinig naar wordt omgekeken.. we hebben een tijd geleden een konijntje gehad, zoals hierboven staat, maar daarna niets meer... totdat ik cavia's mocht! Haha! En ze zitten heel heppie in hun hokje nu, goed verzorgt en mijn moeder vind ze zelfs super kjoet!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, furious, Leukertje, Mirranda en 46 bezoekers