VAKANTIEEE

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-01 19:16

ik heb net ff met twee vriendinnen de vakantie ingeleid, we zijn gezellig bij hot 'n cold wat gaan eten en drinken ff gezellig gekletst enzo.. ongeveer dehele school gaat altijd naar 'de 3' (drie gezusters= een cafe) maar wij hadden honger en geen zin om in die rook daar te stikken dus wij zijn gezellig et z'n drietjes gegaan!! was zoooo komisch, we zaten zo valt in eens marieke d'r mond open: WHAA kijk daar!!! ik zo om kijken zegt ze zo: WILLUM WEVER whiiii *LOL* dus ik lag helemaal slap(was echt suupermelig) willem wever hahahaha ze bedoelde dus die jochem van gelderen, en mariek heet van geldere met dr achternaam en ik zo: goh hoe heet die gast nou.. ja Jochem, uuuuhm jochem van gelderen?! dat floepte er echt zo uit, en ik zo: HEE HAHA dat kan hgelemaal niet, want zo heet jij mariek, waarom zei ik nou van geldere whahaha zegt ze zo kei droog, tja omdat hij ook zo heet (sorry lekker onzinnig verhaal maar ik had echt suuper lol hihi) nouja zo kom je nog eens bekenden mensen tegen!
maargoed waarvoor ik dit berichtje eigenlijk typ is: IEDEREEN EEEN FIJNA VAKANTIEIIEIEIEEIEIE!! en ik ben hier dus de komende week niet, want ik ga lekkur SKIEUUUH in zwitserland!! JOEPIEEEE joehoe!! lalalala heb dr veeel zin in..

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 19:43

Heel veel plezier met skieën. Kijk wel uit dat je niet iets heel zwaar breekt, want je moet wel nog mee op 't bokt-weekend. *grinnik*

Pling Knuf Mayo Pling

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 08:39

have fun ik moet nog een maandje wachten maar dan heb ik lekker 2 weken!
groetjes

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-01 10:21

Vakantie was dat?? *LOL*