hoe is jullie valentijns gedicht?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Paulien

hoe is jullie valentijns gedicht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 19:07

de mijne is het volgende:

Waarom ik zoveel van je hou...

Ik zou niemand kunnen uitleggen waarom ik van je hou. Waarom het zoveel is en ik die liefde zo diep in me vasthoud ?
Waarom ik bij het opstaan meteen al aan je denk en waarom ik voor altijd mijn hart aan jou schenk ?
Waarom ik ieder moment je mooie stem wil horen klinken ? en waarom ik diep in jouw liefde zou willen verdrinken ?
Waarom ik altijd in je armen zou willen zweven ? Waarom ik voor de duizendste keer je naam heb opgeschreven ?
Waarom staar ik dikwijls uit het raam en waarom fluistert de wind zo vaak je naam ?
Waarom zonder jouw aanwezigheid mijn handen trillen en waarom ik in mijn slaap toch zo lig te gillen ?
Waarom voel ik toch die pijn als ik denk aan de dag dat jij er niet meer voor me zal zijn ?
Waarom maak ik toch dit gedicht en voel ik me zo vrolijk bij de aanblik van je gezicht ?
Een ding weet ik zonder meer en ik schrijf het voor de zoveelste keer
Dat mijn hart voor altijd van jou zal zijn, en dat er tussen ons iets moois zal zijn !

trotse moeder van 2 prinsesjes

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 21:07

Dit is dat van mij, gewoon een tekstje op een e-card

A Half year ago, I'd never thought that I ever say this: I Love You, but now, I say this: ... I Love you......

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie