gek poezenbeest

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

gek poezenbeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 13:41

O joy, mijn kleine poezenbeest (9 maanden) is voor het eerst krols Boos!
Ze maakt geluidjes waar je echt van in een deuk ligt (gelukkig niet dat geschreeuw) en is daarbij hevig verliefd op mijn voet Verward
Oudere poes wil op dit moment helemaal niets van haar weten, terwijl kleine poes juist nu zoooo graag aandacht heeft.
Iemand enig idee hoelang dit duurt?

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:25

Als je geluk hebt een dag of 4 à 5, als je pech hebt nog niets langer Haha!.

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 14:46

He hallo
Dondersteens zusje was een paar weken geleden krols !
Echt heel irritant want er waren er hier dus 3 tegelijk krols, 2 vrouwtjes en 1 mannetje Haha!!
De afspraak voor sterelisatie was al gemaakt alleen helaas te laat !
Ik ben benieuwd of we weer jonge katjes krijgen !
Trouwens het lijkt wel of de kater er niet overheen komt hij is nu nog krols 2 weken later.
Groetjes

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 22:24

kojack schreef:
Echt heel irritant want er waren er hier dus 3 tegelijk krols, 2 vrouwtjes en 1 mannetje Haha!!


Wat zullen jullie een fijne nachtrust gehad hebben Slapen
Afspraak met de dierenarts ga ik ook maar snel maken, want ik zit eigenlijk niet te wachten op een nestje.
Poezenbeest kan alleen maar op balkon, maar ik sta eigenlijk niet voor haar in als ze een mooie kater ziet lopen, volgens mij springt ze zo naar beneden! De hond vindt haar trouwens nu wel heel erg vreemd, zit haar echt zo aan te kijken van: huh wat doe jij vreemd Verward

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Dominique_96, GoogleAdsense, swatch en 33 bezoekers