Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:helaas welAlleen gebeurde er in jouw situatie wel iets, en dat bedoel ik hier dus niet.
Lielle schreef:nav een ander topic hier op LZP, wat vind je wel acceptabel van je partner en wanneer gaat het jou te ver, op het gebied van omgang met 'het andere geslacht'? En wat doe je dan? Er gebeurt verder niets, dat is wel even belangrijk voor de discussie.
Voorbeelden:
- je vriend sms't/msn't/mailt regelmatig met een vriendin/?
- - je vriend sms't/msn't/mailt regelmatig met een ex-vriendin/?
- je vriend gaat met een vriendin samen uit eten.
- je vriend gaat met zijn ex-vriendin samen uit eten.
- je vriend gaat met zijn ex-vriendin stappen.
- je vriend gaat met een vriendin stappen.
- je vriend moet voor zijn werk regelmatig een paar dagen weg met vrouwelijke collega's.
Citaat:Ik heb een vriendin die huisvrouw is en full time voor haar kinderen zorgt. Zij holt altijd van de ene crisis naar de andere in haar leven, foute mannen, verbroken relaties, miskramen, geldgebrek etc.etc. Ze zit op dit moment weer half wel / half niet in een LAT relatie met de vader vaan haar jongste kind.
Mijn vriend en ik gaan allebei vriendschappelijk met haar om en proberen haar te steunen waar we kunnen.
Ik werk fulltime en mijn vriend werkt parttime en freelance, dus heeft meer vrije tijd dan ik.
Hij brengt regelmatig tijd door met de vriendin in kwestie en haar kinderen. Dat begon onder het mom van "even helpen bij een klusje in huis" maar bestaat inmiddels soms ook uit gezellige uitjes met haar en de kids op doordeweekse dagen als ik aan het werk ben.
Ze hebben dan ook vertrouwelijke gesprekken waarin ondermeer mijn relatie met mijn vriend uitgebreid besproken wordt. Dat weet ik niet van hem, maar van haar.
Ik begin me hier langzamerhand behoorlijk aan te ergeren.
Ben ik kinderachtig of juist naief?
griebels schreef:In mijn ogen is het ook niet goed als je totaal geen jaloerse gevoelens hebt.. Of is dat ook weer middeleeuws?
griebels schreef:Nee ik zou niet mee willen, maar het feit dat ik NIET mee mag, zegt mij genoeg.
Vakantie met vrienden, geen probleem maar met de buurvrouw
Amazone, wat heb jij een geluk zeg haha...
Trouwens het zijn niet alleen de exen hoor
BraveSpots schreef:griebels schreef:In mijn ogen is het ook niet goed als je totaal geen jaloerse gevoelens hebt.. Of is dat ook weer middeleeuws?
Geen idee of dat op mij slaat?
HenrietteM schreef:Interessant topic. Houdt mij ook nog altijd bezig. Ik heb een hele tijd geleden een topic geopend met een vergelijkbaar onderwerp. Een stukje daaruit:Citaat:Ik heb een vriendin die huisvrouw is en full time voor haar kinderen zorgt. Zij holt altijd van de ene crisis naar de andere in haar leven, foute mannen, verbroken relaties, miskramen, geldgebrek etc.etc. Ze zit op dit moment weer half wel / half niet in een LAT relatie met de vader vaan haar jongste kind.
Mijn vriend en ik gaan allebei vriendschappelijk met haar om en proberen haar te steunen waar we kunnen.
Ik werk fulltime en mijn vriend werkt parttime en freelance, dus heeft meer vrije tijd dan ik.
Hij brengt regelmatig tijd door met de vriendin in kwestie en haar kinderen. Dat begon onder het mom van "even helpen bij een klusje in huis" maar bestaat inmiddels soms ook uit gezellige uitjes met haar en de kids op doordeweekse dagen als ik aan het werk ben.
Ze hebben dan ook vertrouwelijke gesprekken waarin ondermeer mijn relatie met mijn vriend uitgebreid besproken wordt. Dat weet ik niet van hem, maar van haar.
Ik begin me hier langzamerhand behoorlijk aan te ergeren.
Ben ik kinderachtig of juist naief?
griebels schreef:Nee ik zou niet mee willen, maar het feit dat ik NIET mee mag, zegt mij genoeg.
griebels schreef:Haha ze wilde samen met mijn vriend met de motor een paar dagen naar het buitenland... samen in een tentje enzo...
Ja echt niet dus he!!!