Eigen website - tips gevraagd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Eigen website - tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-03 21:59

Er zullen vast al tig onderwerpen hierover op Bokt hebben gestaan, maar omdat de zoekfunctie het (bij mij Verward ) niet doet, nog maar een keer.

Ik wil graag een eigen website gaan maken, maar wel eentje die eenvoudig in elkaar te zetten is, ben nl. niet bekend met HTML-taal ed.
Dus eigenlijk zoek ik een site die al "voorgeprogrammeerd" is en waar ik alleen tekst en foto's aan toe hoef te voegen.

Ik heb al even gekeken bij Geocities, maar dat is wel erg primitief (weinig foto's te plaatsen ed.).

Iemand een goed idee ?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 22:05

Bij Lycos kun je ook wel een leuke site in elkaar zetten. Werkt vrij simpel en je kunt hem zo groot maken als je zelf wilt.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 22:21

ik moet zeggen dat je bij geocities vrij veel fotos kunt plaatsen hoor. Je kiest dan toch wel een leeg vel neem ik aan he? ik heb zelf deze site voor onze kiet gemaakt: www.pinkladies.tk heb ik dus via geocities gedaan.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 12:00

denk dat je hier wel veder mee komt

http://empire-webdesigners.endoria.net/ ... lates.html

Templates zijn heel interessant als je een mooie site wil maken maar de layout niet zelf kunt designen.
Een template is gewoon een kant en klare layout, die je kan invullen met eigen teksten ed.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 16:21

als je wil kan je gewoon zeggen wat je wil en ik code de HTML wel voor ja, ik kan het zelfs ook op me server zetten en ee TK domain erbij zetten, maar meeste mensen vinden het leuker om het zelf te doen, dan is tije's site wel goed Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 18:28

het makkelijste is bv Frontpage, heel eenvoudig.

Welke provider heb je?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 21:12

Bedankt voor de goede tips !
Inmiddels ben ik aan de slag gegaan met Lycos, en ik moet zeggen: het ziet er best leuk uit !
Werkt vrij simpel (moet ook wel, want ik weet er echt niks van af) en het resultaat dreigt best goed te worden Knipoog Haha!
Nogmaals bedankt !