Filmpjes op de pc zetten

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Filmpjes op de pc zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 14:30

Ik heb een Sony digitale camera (DSC-P50 cyber-shot) en daarmee kan je ook filmpjes maken.
Alleen het probleem is is hoe ze op m'n computer zet.
Er zitten 2 programma's bij:
MGI Photosuite v8.1 (daarmee zet ik de fotos erop en kan ik geen filmpjes erop zetten denk ik)
en MGI VideoWave III SE
Ik ging er vanuit dat het met die laatste wel zou lukken omdat het een video programma is, maar ik vind nergens een knop of iets waarmee ik de filmpjes van m'n kamer af kan halen en ik drukte ergens op bij dat programma en toen ging m'n webcam opnemen,dus ik weet nu echt niet hoe ik die filmpjes erop moet zetten!

Kan iemand me helpen?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 14:32

is het engels? Dan bij file -> get from source. Of misschien import from twain or source? Als het nederlands is: bestand -> importeren of zoiets?

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 14:37

Als je je digi aan een USB-kanaaltje aan je computer hebt zitten, moet je gewoon 'verwisselbare schijf' openen in 'deze computer'. Daarin bevinden zich meerdere mappen. 1 map bevat de foto's en een andere map (moet je even zoeken) bevat de filmpjes. Wanneer je dan op een icoontje klikt, speelt zo'n filmpje zich af. Bij mij iig met Windows Mediaplayer.

Succes!

Bescherm de dieren tegen de beesten!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 14:45

Heey bedankt Fries ik heb het gevonden en Roy, ik had get pictures>> select source gedaan maar er gebeurde niets helaas

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 15:53

Mooi zo!

Bescherm de dieren tegen de beesten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, aysje, Dax, flavlip, FransienE, hagelslag, Hieperdi, Inney, Lalidan, leo_nore, lianne125, Malissaa1, MarliesSam, Phen, SemrushBot, Solleke_Noah, Tati2, Thami, valonka, Winna, xSannee en 48 bezoekers