Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cami_cami1 schreef:hoi
net na dat ik dit bericht typte was ze terug ,zij was de andere kant van het uitlaat rondje aan het lopen!
Ik ben zo blij!!!
Op dit topic mag een slotje hoor!
x Mij
cami_cami1 schreef:hoi
net na dat ik dit bericht typte was ze terug ,zij was de andere kant van het uitlaat rondje aan het lopen!
Ik ben zo blij!!!
Op dit topic mag een slotje hoor!
x Mij
LimaMambo schreef:sorry... maar wie laat zijn/haar kinderen van 11 en 8 jaar een hond uitlaten?? dat vind ik vragen om problemen![]()
hoop voor jullie dat je zusje snel weer terug is
LimaMambo schreef:sorry... maar wie laat zijn/haar kinderen van 11 en 8 jaar een hond uitlaten?? dat vind ik vragen om problemen![]()
Miryamk schreef:LimaMambo schreef:sorry... maar wie laat zijn/haar kinderen van 11 en 8 jaar een hond uitlaten?? dat vind ik vragen om problemen![]()
Nou dat vind ik wel een beetje overdreven hoor![]()
Fijn dat je zusje weer terug is!
reininglover schreef:eventjes lezen mensen, het meisje is inmiddels weer terug.
En het zou erg zijn moest dit ook weer een zeurtopic worden omdat sommige mensen niet buiten hun wereld kunnen kijken, we kunnen beter een beetje begrip tonen want hoe je het ook draait of keert, ze is echt hard geschrokken!
en een kind van 11 kan echt wel een hond uitlaten hoor
Fijn dat ze weer terecht is!
__Charlotte schreef:Misschien is het verstandiger om je zusje te zoeken ipv een topic te openen?
LimaMambo schreef:kan een kind ook 2 vechtende honden uit elkaar halen??
LimaMambo schreef:reininglover schreef:eventjes lezen mensen, het meisje is inmiddels weer terug.
En het zou erg zijn moest dit ook weer een zeurtopic worden omdat sommige mensen niet buiten hun wereld kunnen kijken, we kunnen beter een beetje begrip tonen want hoe je het ook draait of keert, ze is echt hard geschrokken!
en een kind van 11 kan echt wel een hond uitlaten hoor
Fijn dat ze weer terecht is!
kan een kind ook 2 vechtende honden uit elkaar halen??
cami_cami1 schreef:sorry
@charlotte : ik moest thuis blijven voor het geval ze uit zich zelf terug kwam.Ik was zo bang dat ik iets moest doen .
toen heb ik om mijn angst tegen te gaan op bokt iets geopend.
Op bokt kan ik alles kwijt !
liefs mij
Nouks schreef:LimaMambo schreef:kan een kind ook 2 vechtende honden uit elkaar halen??
Daar is toch ook helemaal geen sprake van???![]()