Heeft school zin als we straks allemaal dood zijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 13:10

Zo kwamen de meeste berichten niet op mij over. Opmerkingen als "dat is laag gezonken" vind ik niet relativerend... En de meeste zullen het ook goed bedoelen, maar er stonden ook berichten tussen waardoor lantan zich niet goed begrepen kan voelen

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 13:14

maar nu effe andersom stellen: je gaat nu leven, je stopt met school, doet alleen leuke dingen. En dan is je geld op, je kunt geen baan vinden omdat je geen diploma hebt. en............... de oorlog komt NIET hier....
Dan heb je toch wel een probleem!

De hond is de betere mens

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 13:20

Maar ik zeg niet dat ze gelijk heeft.... ze moet zeker niet stoppen met school en daar is iedereen het hier over eens. Het ging mij meer om de manier waarop dat duidelijk gemaakt werd...

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

lantan

Berichten: 12
Geregistreerd: 09-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 16:59

Maar ik ga ook niet stoppen met school,ik ga echt wel verder,
maar dat zijn gewoon de gedachten die me bezig houden.
Ik bedoel niet dat ik echt ga stoppen,maar zo denk ik soms.
Bovendien zijn het mijn ouders die het zeggen...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-03 17:04

Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik doe het toch...
Ik dacht al dat je ouders hier een oorzaak van was.. Dat is meestal het geval..
Kom op meisje je ouders weten ook niet alles (die van mij ook niet)..luister alsjeblieft niet hiernaar, je bent nu namelijk in een leeftijd dat je daar erg over gaat nadenken en ik denk dat je het niet allemaal goed kan relativeren..
Mocht je hierover nog verder willen praten stuur me dan even een pb..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

lantan

Berichten: 12
Geregistreerd: 09-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 23:21

bedankt...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amsterdam10, DemDeempel, dioni, eroslover, hooi, ista, JodieR, juval, karlos, KimD, kinel, Lagonda, laran, Letsdunit, Mondy, mvdende, Noisy, Pieneappel, Prins85, Rosalie_91, Rose94, san4nie, stella92, StonedRomy, SunnyHorse, Titsia, vilo en 123 bezoekers