tattoo laten 'snijden' ??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 18:55

Ik ben de "trotse" eigenaar van een onvrijwillige Scarification. Nadat mijn tinker me zo ontiegelijk hard in mijn arm had gebeten ging de wond onsteken en kreeg ik een grote bult op mijn arm met daarop een litteken. toen ben ik naar de chirurg gegaan en die heeft die bult weggehaald en ook het litteken, hij dacht vast grappig te zijn want ik heb nu een litteken van zo'n 20cm in de vorm van een golfje! Het is zo'n bol litteken als in het 2e plaatje.. Kan niet zeggen dat ik er blij mee ben, maar ik kan dus wel eventueel het cooler maken door het uit te breiden.. toch ben ik hier wel te bang voor denk ik.. heb wel 3 tattoos en piercings enzo, maar dit durf ik dan dus niet whahaha

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 03:45

ik vind het eigenlijk best mooi Lachen die witte, maar ook die rode Lachen Al lijkt het me idd wel eng en pijnlijk, maar het eindresultaat vind ik best wel mooi Lachen Maar zou het ook zelf kunnen doen...ik zou er iig niet voor betalen, even mes in de sterilon doen enzo en ik kan het ook denk k Lachen
Goed, voor degene die het wil laten doen: zeker doen, ik vind het erg mooi Lachen

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 09:40

Gedver Gedver Gedver!
Dat zou ik nooit laten doen, liever een tattoo!