Toch Oorlog? Amerika officieel hulp gevraagd..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:40

Ach als de andere landen (europa, Rusland ed) verstandig blijven valt het wel mee.
Ben trouwens benieuwd of Balkenende Bush-fan blijft, nu steeds meer Nederlanders een afkeer van hem krijgen...

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:44

hmm tja dat vraag ik me wel af.. Ik denk zelf dat Balkie net zo'n brown-noser is als Blair.. Dus zich net als Blair weinig aantrekt van zijn kiezers

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:50

Tja de verkiezingen zijn al geweest he, anders had het wel anders gelegen Scheve mond

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 15:52

Zoals altijd.. hehe leve de democratie Knipoog misschien is een dictatuur niet eens zo slecht.. dan weet je tenminste dat je voorgelogen en onderdrukt wordt..
Nou ja ik hoop dat Balkie verstandig doet maar ik denk het niet..

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:02

Hmmm zou toch liever niet in Irak wonen Haha!
Ben bang dat Harry Potter blind achter Bush en Blair aan blijft rennen, wil veel te graag 'vriendjes' met ze blijven Scheve mond

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:04

DunnitsMystery schreef:
hmm tja dat vraag ik me wel af.. Ik denk zelf dat Balkie net zo'n brown-noser is als Blair.. Dus zich net als Blair weinig aantrekt van zijn kiezers


*LOL* brown-noser vind ik wel een hele goede benaming Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:06

Typisch geval van een LBZRer Haha!

de mensen die langer op bokt rondlopen weten waar ik het over heb en anders, laat maar Clown
Laatst bijgewerkt door Kayla op 11-02-03 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:07

hehe nee ik liever ook niet.. Maar soms vraag ik me ook wel eens af waar we hier mee bezig zijn politiek gezien.
Nou ja zelf hoop ik dat die oorlog niet doorgaat .. maar dat is denk ik ijdele hoop .. Bush zit er veels te veel op te pushen.


egh.. brown-noser was de meest beschaafde benaming die ik mijn hoofd had Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 16:40

Balkenende blijft inderdaad lekker achter bush en blair aanlopen..waarom?? Handelsbelang..we zijn bijna volkomen afhankelijk van die landen. Ze kunnen alles stil leggen als het moet..
Ik vind het terecht dat duitsland en frankrijk dus niet meegaan hiermee, dan duurt het tenminste weer wat langer, en er zijn dan tenminste mensen die er tegen in gaan op het moment dat het ook nodig..wij krijgen er ook mee te maken hoor als het oorlog wordt, en daar zit ik en waarschijnlijk een heleboel mensen niet op te wachten. Omdat meneertje bush zo graag oorlogje wil moet iedereen maar achter hem staan, walgelijk die vent Misselijk ..en niemand die er wat van durft te zeggen..

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 16:44

Tja ... of je bent voor amerika.. of tegen.. zo denkt bush.. ben je tegen dan zou je nog wel eens als vijand aangezien kunnen worden dus in ieder geval gaan dan op zeker de prijsjes voor de spulletjes die je wil vet omhoog..

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 17:03

Ja en daarom blijft bijna de hele wereld als en blinde kip achter die idioot an rennen!! Oh hoor net dat ze raketten willen uitlenen aan Turkije..sjonge jonge zijn we niet helemaal goed wijs ofzo??!!
Ach ja..
Europa is 1!!! Dat blijkt wel weer..(not)

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-03 17:11

De wereld gaat niet meer over wie goed of slecht is.. Het gaat erom wie de meeste politieke/financiele druk kan uitoefenen. En dat is simpelweg amerika. Clinton maakte daar niet zoveel (mis)gebruik van. Bush is een ander verhaal. Die zal alles doen om zijn zin (deze oorlog) door te zetten.. Lukt het niet op de ene manier dan maar op de andere manier.
Ach hij had het bij mij meteen al snel verpest.. zeker na 11/9 toen clinton wel tussen de puinhoop stond om mensen te steunen en Bush veilig in zijn bunkertje zat.
Denk alleen niet dat mensen twijfels moeten hebben over het misschien komen van een oorlog.. Die komt er..
En geheid ook dat amerika wint.. Iraq heeft niet de militaire macht om amerika echt serieus weerstand te bieden .. Maar het is meer wat er daarna gaat gebeuren waar ik me "zorgen"om maak

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-03 17:23

Inderdaad, ik denk niet dat Bush zeg serieus realiseert wat er gebeurd als de oorlog afgelopen is..of wat er gebeurd als het daadwerkelijk aan de gang is.. ondertussen laat meneer Bush de economie in elkaar storten met zijn dreigingen voor oorlog.. Vlak na 11 september wou heel amerika wraak, maar nu niet meer vrees ik, en Bush maakt mooi (mis)(ge)bruik van het feit dat hij nu op "de troon " zit..