Pagina 1 van de 2
Kruitvat en foto's :(:(:(
Geplaatst:
05-02-03 17:49
door Avanti
Verdomme ik heb ze vrijdag weggebracht, hebben ze ze zaterdag pas klaar meer als een week erna dus, omdat ze ze zijn vergeten weg te bregen
Ben harstikke benieuwd naar de foto's rijfoto's van avanti en ik.
De vorige keer waren ze ook al te laat, nu ben ik gewoon 2x voor niets en heen gegaan.
Geplaatst:
05-02-03 19:15
door Nintu
Wees maar blij dat je rolletje niet kwijt is, dat is me daar ook vaak zat overkomen
Geplaatst:
05-02-03 19:16
door Charlotte
Ja, bij de kruitvat vat zijn ze standaard 1 of 2 dagen te laat
Dus ik wacht meestal iets langer met ophalen, want enthousiast naar de winkel voor die foto's en blijken dat ze er nog niet zijn.. argh zo'n hekel aan
Geplaatst:
05-02-03 19:17
door Sypheron
Nog nooit problemen gehad, soms alleen dat het wat langer duurt in een vakantie periode. En ja avanti, dat kun je weten, als je ze echt op tijd wil hebben moet je naar een 1 uurs ontwikkelaar gaan en er wel iets meer geld voor overhebben....
Geplaatst:
05-02-03 19:18
door Nicole85
Ik heb mijn foto's altijd binnen 4 werkdagen terug. Ik vind dat prima hoor, nooit te laat ofzo. Maar tegenwoordig doe ik ze bij de HEMA laten ontwikkelen. Dan heb ik nog korting ook.
Geplaatst:
05-02-03 19:21
door corinec
Nou ik heb geregelt meegemaakt dat ze hele negatieven beschadigen of dingen kwijtmaken .
Geplaatst:
05-02-03 19:52
door Avanti
Sypheron schreef:Nog nooit problemen gehad, soms alleen dat het wat langer duurt in een vakantie periode. En ja avanti, dat kun je weten, als je ze echt op tijd wil hebben moet je naar een 1 uurs ontwikkelaar gaan en er wel iets meer geld voor overhebben....
Hoezo dat kun je weten? Waar slaat dat nou weer op. Ze zijn dan gewoon 4 dagen te laat
Nou erg dom hoor van mij dat ik dat niet wist
en uurservice is trouwens veel te duur voor mij.
Jeetje als ik dit zo hoor, lekker sevice dat kruitvat. Rolletje kwijt is ook zo lekker
lijkt me ook echt balen, maar ik ga er nooit meer heen voor foto's.
Een vriedin had wel eerst bij een fotograaf een rolletje latenontwikkelen kreeg ze de verkeerde mee, kwam ze thuis stonden er allemaal chinzen op de aan het barbiquen waren, allemaal heel blij met hun sate'tje erop
Geplaatst:
05-02-03 20:03
door Sypheron
Het kan overal gebeuren, je moet de algemene voorwaarden eens lezen, zij zijn niet verantwoordelijk als ze je rolletje kwijt raken, en zodra jij dat rolletje in een envelop duwt stem je er mee in. Het is dus je eigen keuze of je het door hun laat ontwikkelen. Er staat nergens dat ze er niet langer dan een week over mogen doen?
Geplaatst:
05-02-03 20:04
door Avanti
haha welke kneus gaat de voorwaarden op het hoesje van het fotorolletje nou lezen
??? Heb wel wat beters te doen.
Maar zoals je leest is dit echt kruitvat
Geplaatst:
05-02-03 20:07
door Sypheron
Heb nog nooit problemen met iets dan ook gehad bij kruidvat, van mij zul je alleen maar positieve berichten horen. Beter als bij andere drogisten moet ik zeggen want daar komt wel vaker iets voor. En ja als je zoiets niet leest mag je eigenlijk al helemaal niet klagen. Ps het staat niet op het hoesje van het fotorolletje maar in de algemene voorwaarden van Kruidvat.
Geplaatst:
05-02-03 21:04
door Annechien
ik ken dit van de Konmar hahaha. Standaard te laat. Ik ga ook nooit meer op de dag zelf heen, zijn ze er toch bijna nooit. En dat zelfs buiten de vakantie periode.
Enne Sypheron ik lees ook niet de algemene voorwaarden eerst hoor, de tijd die je daar aan kwijt bent, ben je ook kwijt aan het rolletje in de camera te proppen
Geplaatst:
05-02-03 21:37
door leentje
corinec schreef:Nou ik heb geregelt meegemaakt dat ze hele negatieven beschadigen of dingen kwijtmaken .
Heel erg beschadigde negatieven en bijgevolg foto's kompleet om zeep (het leken wel brandgaten in het decor, waren foto's van een toneelstuk van school) hebben wij meegemaakt bij een beroepsfotograaf en het ging om filmpjes van Fuji. We kregen een gratis nieuw filmpje. Ja leuk hoor, maar dat toneel is wel maar één keer gespeeld geweest.
Geplaatst:
05-02-03 22:22
door Avanti
Waar slaat dat op? Niet klagen als je de voorwaarden niet leest:? Als er op een briefje staat dat ze dan klaar zijn moet dat gewoon zo zijn, punt. Okee vertraging van 1 dag, maar 4 vind ik echt aso.
Net of als die voorwaarden een excuus is voor hun dat ze altijd maar te laat mogen leveren...
Geplaatst:
05-02-03 22:36
door Fleury
Ik heb 1 keer bij de kruitvat ingeleverd en toen zaten er bij allemaal een streep aan de bovenaknt. Niet meer naartoe geweest. Nu laat ik ze ontwikkelen bij de Hema, nog nooit te laat geweest en allemaal wel goed vond ik.
Geplaatst:
05-02-03 23:13
door Elke
Fleury schreef:Ik heb 1 keer bij de kruitvat ingeleverd en toen zaten er bij allemaal een streep aan de bovenaknt. Niet meer naartoe geweest. Nu laat ik ze ontwikkelen bij de Hema, nog nooit te laat geweest en allemaal wel goed vond ik.
Ja dat was de vorige keer bij ons ook
, allemaal super mooie stand foto's van Marko gemaakt en zaten er dus door al die foto's een streep door heen
Maar nu we een digi hebben laten we niet zo vaak meer iets ontwikkelen.En anders printen we hem uit op fotopapier. ook heel makkelijk
Geplaatst:
06-02-03 00:23
door SuperPepeijn
heb ik ook al een aantal keer met het kruitvat meegemaakt, ook met digi foto's. ze liggen allang in voorraad, maar ze zijn te lui ze in de schappen te zetten.
Geplaatst:
06-02-03 10:00
door Miran
Misschien ligt het aan de vestiging, ik heb nooit problemen gehad met de Kruidvat. Alleen in de vakantieperiode kan het een dag later zijn, maar daar hou ik dan ook rekening mee. De kwaliteit is wel minder dan bij een fotograaf, maar daar betaal je dan ook minder voor.
Geplaatst:
06-02-03 10:17
door germie
Ik heb een keer een nabestelling (en vergroting) 3 keer laten terugsturen. Ik stond met m'n vriend op de foto met skies onder. De eerste keer afdrukken stonden de punten er netjes op (10 bij 15). Dus laten vergroten. En nee hoor, geen punten van de skies. Die stonden overduidelijk wel op de negatieven. Dus terug. Wilden ze er niets aan doen, kwam omdat het een nabestelling was. Nou, ik ga niet akkoord met een foto waar de punten van de skies niet opstaan, dus heb het opnieuw laten doen (uiteraard niet op mijn kosten). Nu was het weer niet goed. Derde keer ook niet. Ze beweerden toch echt dat het niet goed kon.
Nou, dan betaal ik ook niet. Pas de 4e keer stonden de punten erop.
Ik heb dit al tig keer gehad met nabestellingen. VAak is de sneeuw dan te geel. Ook dan gaan ze terug. Geen gezeur.
Ik ben nu een experiment aan het uitvoeren bij de mediamarkt. 66 digitale foto's op CD, die moet ik nog inleveren en 2 uur later ofzo zijn ze afgedrukt. Ben benieuwd. Dit is dan goedkoper dan rolletjes (als de kwaliteit ook maar goed is).
Digitale foto's laten afdrukken bij de Kruidvat ging prima, maar ik moet ze uploaden en dat schiet neit op met een 56k6 modem. Verder zit ik met foto's van 1 mb al heel snel aan m'n maximum dat ik kan uploaden naar de kruidvat en heel vaak gaat het mis, dan krijg ik foutmeldingen als ik bijna klaar ben met uploaden.
Geplaatst:
06-02-03 10:31
door SANEX
Bij ons hebben ze wel eens de zakjes verwisseld,onze negatieven zaten erin,maar foto's van een totaal onbekende.
En die onbekenden hadden dus onze foto's (met mij in bikini bijvoorbeeld!
)
Heel gedoe om het weer recht te krijgen want er waren heel veel zakjes verwisseld,dombo's!
Ik laat ze nu altijd bij Schlecker ontwikkelen,dat gaat meestal wel goed.
Geplaatst:
06-02-03 18:54
door Charlotte
germie schreef:Ik heb een keer een nabestelling (en vergroting) 3 keer laten terugsturen. Ik stond met m'n vriend op de foto met skies onder. De eerste keer afdrukken stonden de punten er netjes op (10 bij 15). Dus laten vergroten. En nee hoor, geen punten van de skies. Die stonden overduidelijk wel op de negatieven. Dus terug. Wilden ze er niets aan doen, kwam omdat het een nabestelling was. Nou, ik ga niet akkoord met een foto waar de punten van de skies niet opstaan, dus heb het opnieuw laten doen (uiteraard niet op mijn kosten). Nu was het weer niet goed. Derde keer ook niet. Ze beweerden toch echt dat het niet goed kon.
Nou, dan betaal ik ook niet. Pas de 4e keer stonden de punten erop.
Ik heb dit al tig keer gehad met nabestellingen. VAak is de sneeuw dan te geel. Ook dan gaan ze terug. Geen gezeur.
Oke, nu kan ik begrijpen dat je graag een mooie nabestelling wilt die klopt, maar als je zo moeilijk gaat doen over een te gele sneeuw of 4 x een nabestelling terugsturen kun je toch beter naar een goede fotograaf gaan en het in 1 x goed laten doen?
Kost iets meer, maar iedereen is tevreden. Bespaart je ook een hoop gedoe
Geplaatst:
06-02-03 19:02
door Boogiegirl
Bij trekpleister is mijn rolletje een keer kwijtgeraakt, nog wel zo'n leuke met een Garfieldrand eromheen.
Een jaar later, als het niet meer is(!) kregen we ze!
maar ik was wel blij dat we ze toch nog hebben gekregen, al waren ze bijna allemaal mislukt
Geplaatst:
06-02-03 19:21
door rode_kool
Ik heb ook nooit probelemen met kruidvat haar fotoservice, tenminste totdat ik naar pinkpop ging en hele vette foto's had van rammstein van echt heel dicht bij, die vonden ze daar natuurlijk wel leuk ....de foto's waren dus "kwijt geraakt zei de kruidvat
"Lekker dan....maar gelukkig had mijn vriendin exact dezelfde foto's gemaakt
Geplaatst:
06-02-03 19:29
door Spikkel
Jah , foto's zijn altijd te laat dat wel.Vaak ga ik dan naar Kruidvat , 3 dagen na ik het heb binnen gebracht ga ik kijken en zeggen ze dat het over 5 dagen pas klaar is
.Kwaliteit van de foto's zijn wel altijd goed moet ik zeggen....En heb overlaatsd een filmpje in een 1 uurservice binnengedaan.Betaalde ik vet veel hoor... .Dus voortaan toch weer Kruidvat
.
Geplaatst:
07-02-03 18:37
door Avanti
ZO VERDOMME
Ze hadden weer het zelfde excuus dat de bakken niet weggebracht waren
dus nu komen ze pas begin volgende week
terwijl ik er zo benieuwd naar ben, wat een rot rot rot zaak 4x dat ik voor niets kom.
Geplaatst:
08-02-03 20:41
door JECKYLL
Ik werk bij 't kruidvat en wij kunnen daar niks aan doen, wij zijn ook maar afhankelijk van 't lab! en heel veel winkels zittuh bij datzelfduh lab dus 't gebeurt nie all1 bij ons hoor