Het gaat ook nooit zoals je wilt...

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chrystal-gek

Het gaat ook nooit zoals je wilt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 01:52

Ben nu ff helemaal deprie.

Had sinds een zeer kort tijdje wat met een jongen.
Ik vond hem superleuk (en ik dacht dat hij er hetzelfde over dacht) en dacht dat dit hem was.
Vanavond vertelde hij dus dat dat niet zo was.
Nouja, vertelde, ik moest het uit hem trekken, want hij wou het nu nog eigenlijk niet zeggen.
Het ging dus uit op een zeer l*llige manier.
En ja, daar zakt mijn humeur dus meteen van naar het nulpunt, dacht nl dat het wat beter ging met mijn leven, dat het langzaam aan op rolletjes ging lopen, dat ik DE jongen had gevonden die ik zocht en kaboom, daar spat alles uit een.

Het is nu midden in de nacht en kan er met niemand over praten.
Als het overdag was geweest, had ik wat vriendinnen kunnen bellen, maar het is midden in de nacht.
Een vriendin heb ik wel gebeld, maar dat was een kort gesprek, omdat ze min of meer omviel van de slaap en ze zelf ook nog niet over haar relatie heen is die ook pas sinds kort uit is.
En de ander pakte niet op en weer een ander heeft geen mobiel en ik ga echt niet op het huisnummer bellen.

En daar zit zielige Marije (voel me idd nu wel zielig) met tranende oogjes achter de computer alleen beneden, terwijl ze erover wil praten, maar dat dus niet zo goed gaat op dit tijdstip (terwijl ze eigenlijk maar een kwartiertje achter internet mocht om alleen ff de mail te checken, en dat toen heeft gedaan en nog van alles en nog wat en bovenstaande nieuws kreeg te horen waardoor het erg lang uitliep, daarna afsloot en nu uit frustratie er maar weer achter is gekropen).
Laatst bijgewerkt door Chrystal-gek op 05-02-03 02:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 02:30

Ik ben er nog Lachen
Misschien weinig hulp, maar de jongen van je leven hoef je niet te zoeken, die komt vanzelf binnenwandelen Lovers

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 02:34

Het gaat altijd zoals je zelf wil. Je kiest altijd je eigen ervaringen.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 02:56

Ja natuurlijk, ik zocht ook niet echt, maar kwam hem tegen, het was meer dat ik vond wat ik in een jongen zocht.

Uh, Prima, verklaar je nader...
Als het zou gaan zoals ik had gewild, dan was het nog *aan* geweest en had ik een leuke tijd met hem tegemoet gezien.
Maar het ging dus niet zoals ik had gewild, had gehoopt.
De dingen die ik meemaak komen idd door mijn eigen keuze's, en achter de meeste sta ik wel achter, maar daardoor is deze ervaring niet minder verdrietig voor mij.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 08:45

Heeft hij ook een reden gezegd?

Zoiets is nooit leuk, maar je komt er wel weer overheen, ik weet niet hoe lang je wat met hem had? De ware was het dus iig niet, je loopt vanzelf wel weer tegen een andere leuke jongen aan die wel tevreden met jou is.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 11:37

Ik kan het je niet helemaal goed uitleggen wat ik ermee bedoelde. Maar, dan heb ik wel een goed boek voor je waar dat in uitgelegt staat. Het heet: Ongewoon gesprek met God. Staan hele leuke dingen in.

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 05:33

Bedankt iedereen.
Het moelijkste is nu wel achter de rug volgens mij, ik heb ook niet zolang met hem gehad, het was meer de hoop dat het wat zou worden met deze leuke jongen, dat ik hem echt leuk vond en dat er dan weer zoiets gebeurde.

Hij heeft totaal niet gezegd waarom, alleen dat hij me dat zondag wel zou vertellen hoe en wat enzo, als ik hem weer zie.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 09:06

Sterkte ermee!

:evaw:

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 10:07

Sterkte. En ik heb gehoord dat het boek; Een Ongewoon gesprek met God, erg goed is.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 18:13

Je bent weer een ervaring rijker! Knipoog Je vind vast wel de ware....

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:06

Hé meid toch....

Ik denk dat jet het nu niet zult begrijpen, maar alles gebeurd voor een reden...
Misschien vind je over een tijdje nog wel een nóg leukere jongen dan deze. En dan is de liefde misschien wel wederzijds!

Veel sterkte...*Knuf*

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:56

Marije, het was gister gewoon crisisdag!
Ik had net zoiets. Tussen mij en een jongen speelde al een hele tijd iets, het zat eigenlijk steeds overal tussenin. Gister ben ik met hem gaan praten en we hebben besloten, nouja, hij heeft besloten dat het nu afgelopen is.....
poedersuiker hè?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie