Kindje verliezen UPDATE

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joycelyn1
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Limburg

Kindje verliezen UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 21:49

Ik wil jullie namens mezelf en Marc allereerst hartelijk danken voor alle mailtjes. Dat heeft ons echt goed gedaan.

Maar wat is er in de tussentijd allemaal gebeurt. Na de woensdag in Maastricht zijn we lekker met zijn 2-en er tussenuit geweest. Maandag had ik weer een afspraak met de gynaecoloog in Venlo. Gesproken over de manier van "afwerken". Wat voor beslissingen die je dan al meteen moet maken.... Infuus en inleiden of curettage. Ik vond het nogal moeilijk om meteen al die keuze te moeten maken, dus er zou dinsdag een telefoontje volgen voor de definitieve beslissing.

Op dinsdag heb ik mezelf toch om laten praten voor de inleiding. Dit houdt in aan het infuus waarbij de weeen opgewekt worden. (dus natuurlijke bevalling)

Marc vond het al heel raar dat ik voor deze manier gekozen had, maar in verband met verdere onderzoeken zou dit beter zijn..... Ik heb dit steeds in gedachten gehouden, maar op woensdagmiddag heb ik aan de assistent-gynaecoloog toch maar gezegd dat ik voor de currettage koos. De voorbereiding was voor de rest wel hetzelfde. (geen pretje dus)

Op donderdagmorgen een gesprek gehad met de gynaecoloog (natuurlijk proberen ze je weer om te praten) maar nu had hij een verhaal dat het infuus ook de voorbereiding voor de currettage was.

Nou wordt dit dus al een heel verhaal, maar om 09.30 sloten ze me aan het infuus, om 13.00 werd ik gehaald voor de operatie. Om 14.30 was ik terug op de kamer, en om 16.00 was ik alweer thuis. Dit alles was dus echt razendsnel gegaan.

Nu bijna een week verder, moet ik zeggen dat het lichamelijk weer de goede kant opgaat. Ik ben alleen nog erg moe. Ik heb ook nog geen paardgereden.
Geestelijk gaat het. Ik merk wel dat het steeds moeilijker wordt om te bevatten. Mijn lichaam verandert alweer, mijn hormonenspiegel wordt weer normaal. Nauwelijks een week later lijkt het wel of ik helemaal niet zwanger ben geweest......

Sorry voor dit lange verhaal, maar het lucht wel op. Ik hou jullie op de hoogte....

Groetjes Joyce


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 21:53

Raar is dat hè?
Een vriendin van mij heeft ook een kindje weg moeten laten halen omdat het niet levensvatbaar was. Ik hoor nu een aantal dingen van jou die ik ook van haar hoorde.
Bij haar moest het wel ingeleid worden, alleen sloeg die medicatie niet aan en heeft alles veel langer moeten duren dan eigenlijk de planning was.

Ik wens je nog sterkte bij alles wat nog kan gaan komen...

Joycelyn1
Berichten: 7
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-03 22:02

Hallo Mickey,
Ik was juist zo bang dat het zo lang zou duren. Ik had verhalen gehoord van dat er 2 dagen voor nodig waren voordat het "los" zou komen. Gelukkig mocht ik nog gecurretteerd worden ( het was tenslotte al bijn 15 weken)

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:09

Die vriendin van mij was al ietsje verder. En het heeft bij haar ook inderdaad enkele dagen geduurd.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:35

Goh...toch fijn, hoop ik, dat het nu achter de rug is...nu kun je verder met verwerking. De keuze is denk ik psychisch iets minder belastend.. Sterkte en beterschap jullie.

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Percy

Berichten: 12019
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 23:44

Heel veel sterkte de komende tijd, het zal inderdaad wel heel vreemd zijn om nu je gewone leven weer op te pakken.
Ik wens je in elk geval alle goeds voor de toekomst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 00:15

Lijkt me toch enorm rot ook al is het 'goed' gegaan. Sterkte!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 00:58

Jeetje meid, dat was/is zeker geen pretje Verdrietig !
Dat je het er nu moeilijker mee gaat krijgen, snap ik wel; eerst was er het moment waarop je te horen kreeg dat het allemaal niet goed met jullie kindje was. Toen hebben jullie een aantal dagen de tijd gekregen om te beslissen over hoe-en-wat en daarna kwam de uiteindelijke ingreep. En nu... nu is er "niks" meer Huilen !
Heel veel sterkte voor jullie en als je de behoefte hebt om het hier neer te zetten: gewoon doen hoor!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 08:54

Lieve Joyce,
Ik vind het heel knap dat je er al zo goed over kunt praten. Vooral mee doorgaan, op die manier kun je je verdriet een beetje delen. Als we allemaal een klein stukje meedelen, slepen we je er wel doorheen.

Ik hoop dat je snel weer opknapt, en dit grote verlies een goed plekje kunt geven.
En als je het van je af wilt schrijven, dan weet je ons te vinden.

Knufje, ook voor Marc,
Sonja

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 09:03

Dat is niet niks zeg! Mijn moeder heeft dit ook een keer meegemaakt. Ik was toen een jaar of 12 dus ik heb het aardig meegekregen.
Sommige mensen doen er heel luchtig over maar het is zeker niet niks.
Heel veel sterkte nog!

:evaw:

JayJay

Berichten: 60
Geregistreerd: 31-01-03
Woonplaats: den bosch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 14:08

Het lijkt me heel moeilijk. Gelukkig gaat het wat beter met je! Maar als nog veel sterkte!

hocus pocus iedereen kan toveren.Hocus spokus iedereen kan toveren


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Jorissie, lgw en 22 bezoekers