MSN

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ingeh

Berichten: 112
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Eindhoven

MSN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 19:59

Hey ik ben nou al de hele dag aan het proberen om op msn te komen, en het wil maar niet lukken! Bij iedereen die ik opgebeld heb lukt het gewoon, het moet dus denk ik iets met mijn computer te maken hebben. Ik heb gisteren de computer gedefragmenteerd, maar daarna kon ik nog gewoon op msn, kan het zijn dat het daar toch aan ligt? Ik kan wel gewoon nog alle andere site's bezoeken zoals jullie zien, alleen Hotmail niet! De foutmelding als ik me aan wil melden bij msn is:

Aanmelden bij MSN Messenger is mislukt. Blijkbaar bevind je je achter een firewall die geen rechtstreekse verbinding met het Internet toelaat. Er is geprobeerd je aan te melden via een HTTP-proxy, maar je proxy-instellingen in Messenger ontbreken of zijn verkeerd. Om je proxy-instellingen aan te passen, klik je in Messenger op het menu 'Extra', vervolgens op 'Opties' en tot slot op de tab 'Verbindingen'.

Nou, ik heb alles geprobeerd, maar het werkt echt niet! Wie weet wat ik moet doen? Ik kan nou ook m'n mailtjes enzo niet bekijken... Huilen
Alvast bedankt!
xx Inge