vakantiewerk!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

vakantiewerk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 16:19

Wie weet waar er nog leuk vakantiewerk is? Moet namelijk perse gaan werken in de zomervakantie om mijn instructieweek in ermelo te betalen, wil wel iets leuks doen, En dat is volgens mij moeilijk te vinden. Iemand ideeen?

Olgaatje

Berichten: 158
Geregistreerd: 27-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 18:28

Tsja je hebt veel mogelijkheden: ik heb bijvoorbeeld in de kas gewerkt, dat is minder leuk, erg saai! Maar wel relaxte tijden vaak. Ook in een keuken van een bejaardenhuis, beetje klusjes doen enzo, dat was wel leuk. In een winkel werken is ook leuk, ik heb bij een kaasboer gewerkt, leuk met klanten enzo, alleen het nadeel is dat je hier niet zoveel verdiend. Op het moment werk ik bij een verpleegtehuis, hier moet ik mensen eten geven enzo, dat is wel leuk en het verdiend super! Of in een supermarkt. Succes ermee!:D

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:05

Ik zag in je profiel dat je 15 bent. Ik wete niet wat je dan precies mag doen.
Toen ik 16 was heb ik in de vakantie als voedingsassistente gewerkt in een verpleeghuis. Dat vond ik erg leuk.
Het jaar daarna heb ik daar ook gewerkt maar dan in de zorg. Het verdient redelijk.

Olgaatje

Berichten: 158
Geregistreerd: 27-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:42

Hey toevallig, ik ben ook voedingsassistente in een verpleeghuis, erg leuk hey? Werkte je ook bij demente mensen?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:45

Olgaatje schreef:
Hey toevallig, ik ben ook voedingsassistente in een verpleeghuis, erg leuk hey? Werkte je ook bij demente mensen?

Ja, ik heb het daar toen ook erg naar mijn zin gehad.
Toen ik begon aan de HBO - V wilden ze me liever in de zorg plaatsen dan bij de voeding. Dat vond ik ook leuk.
Ik ben vorig jaar gestopt en in het ziekenhuis bij gaan werken omdat ik daar gewoon veel meer leer, maar ik vind het werken met dementerenden leuk!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 21:50

ik heb 2 jaar achter elkaar bij een bejaarden/verpleegtehuis in de keuken gestaan op een afdeling.
Eerst jaar zat ik op een bejaarden-nonne-afdeling, en dat was heel leuk. Al die mensen willen met je praten, en de halve dag zit je een beetje met ze te koffie/thee drinken, en het verdient goed Haha!
Afgelopen jaar zat ik op een verpleeg-afdeling, en het personeel daar was helemaal niet aardig, allemaal snauwen, was echt niet leuk, en na 4 weken (4 weken werken was dubbele bonus, en daar ging ik voor Haha! ) had ik ok echt zoiets van NOOOOIT meer...
nu werk ik op een pompstation, en ga gewoon in de vakantie's meer werken.

Korleon

Berichten: 1538
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 14:04

he tess,
vakantie werk is moeilijk hoor! vooral voor jou!!!
dus suc666666666666
doei marjella

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 14:45

Ik weet niet wat je bij jou in de buurt als vkantiewerk mag doen. Maar je heb idd heel veel mogelijkheden. Ik werk zelf bij de intertoys, ook heel gezellig....

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:19

het makelijkste is volgensmij achter de kassa Lachen

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 22:21

ik heb net twee afrinchtingsstallen gemaild. De ene heeft al weer antwoord gestuurd, moest contact opnemen met de bedrijfsleider, er was een kleine kans. Van die andere stal heb ik nog niks gehoord.
En ik hoor net op de ponyclub dat een hondenpension (alleen beagles)in de vakanties nog mensen zoekt, misschien ook iets. Wacht eerste maar eens af. En in de vakantie ben ik trouwens 16.

Korleon! (of marjel) houd daar mee op, pestkop!!!!!