[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prairy
Berichten: 9172
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:24

Mars schreef:
Serieus Jesse Klaver… een vierde larf op komst :?
Grote bek over het milieu maar zo’n jong kost het eerste jaar 60 ton CO2. Wat een idioot.

Maar christelijk toch? Volgens mij is een opdracht daar om er zo veel mogelijk te fokken.

Dammie

Berichten: 3324
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:31

Klaver is katholiek. Nederlandse katholieken laten de uitspraken van de paus over geen anticonceptie al bijna een eeuw naast zich liggen. Dus dit is echt zijn eigen keuze, en die van zijn vrouw.

Erg apart voor iemand van GroenLinks, die zouden met hun klimaat standpunt toch niet zelf de overbevolking moeten stimuleren.

DuoPenotti

Berichten: 30024
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:35

Dat van katholiek is behoorlijk achterhaald. Zelfs de paus staat daar niet meer achter.
Citaat:
Katholieken moeten zich niet verplicht voelen om zich voort te planten "als konijnen", vanwege het verbod op anticonceptie. Dat zei paus Franciscus tijdens zijn vlucht van de Filipijnen terug naar Rome.

De paus voegde daaraan toe dat de kerk voorstander is van "verantwoordelijk ouderschap"



Klaver is iemand die andere terechtwijst maar zelf geen voorbeeld geeft.
Dat vond ik met 3 al. En ja nu helemaal.

VuurVleugels
Berichten: 1768
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 09:41

Guys, alsjeblieft kunnen we politieke voorkeuren (en sneren) buiten dit topic houden? Denk van het fokken wat je wilt, maar uitspraken daarover kun je op legio andere plekken doen binnen bokt.

Tancreda4

Berichten: 24093
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 09:46

Maar het hangt in dit geval toch samen? Ik vind het iig niet storend. Het is toch logisch hier een gedachte achter te hebben; als je ergens voor staat, moet je dat ook uitstralen en uitdragen. Iig zo goed mogelijk. Dus ik vind het niet zo gek dat mensen hier over vallen.

VuurVleugels
Berichten: 1768
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 09:56

Nou ja ik weet ook van een paar bokkers achter de uitspraken dat ze sowieso al geen fan zijn (om het netjes te houden) van betreffende politieke partij en dat ook breed uitzetten.

Ik heb geen zin om hier het gevoel te krijgen (of al te hebben) om hier i.p.v. mijn kindervrijheid, mijn politieke overtuigingen te moeten gaan verdedigen. Ondanks ook mijn onbegrip dat mensen maar blijven fokken op deze wereld.

xPabloBokt

Berichten: 9485
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 10:01

Dat jij voelt jezelf te moeten verdedigen ligt i.m.o. niet bij de reacties, meer bij jezelf. Wat Klaver in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten en ik link dat ook echt niet aan jouw politieke voorkeur. Ik ben het echter wel eens met het feit dat hij zelf nou de afgelopen jaren niet echt het goede voorbeeld geeft. Staat voor mij los van jouw politieke overtuigingen en welke partij je aanhangt. Ik kijk jou echt niet aan op zijn beslissing om wel of geen kinderen te nemen, hoor.

DuoPenotti

Berichten: 30024
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 10:04

Ik ben inderdaad geen fan van groenlinks, klopt.

En ja ik heb zelfs begrip dat een fanatieke groenlinkser een gezin wil.
En 1 kind, zal ik niemand op aan kijken. 2 bij iemand die andere de les leest gaan mijn wenkbrauwen >;) fronsen.
Bij 3 kan ik iemand niet meer serieus nemen als het die dan heeft over klimaat.
Bij 4 zet zo iemand zich gewoon belachelijk neer.

En dan heb ik het niet over mensen die groen links of dergelijke partij stemmen, maar over mensen die andere er op aan kijken als ze niet hun gewenste keuzes maken en het door de strot duwen.
Dat soort typjes.
Dus voor mij is Jesse klaver een lachertje in de politiek.
Zou ik zelf op groen links stemmen, zou dat dus nooit op hem zijn maar een ander uit de partij.

Josien_

Berichten: 9040
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 10:19

c_alsemgeest schreef:
Ik hou ook van adult only resorts :+:


Ik ook!!

Femke_Tweety

Berichten: 12018
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 10:25


Dammie

Berichten: 3324
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 10:44


Mars

Berichten: 33289
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 11:02

VuurVleugels schreef:
Guys, alsjeblieft kunnen we politieke voorkeuren (en sneren) buiten dit topic houden? Denk van het fokken wat je wilt, maar uitspraken daarover kun je op legio andere plekken doen binnen bokt.


Nee want in dit geval hangt het fokken direct samen met zijn hypocriete klimaat standpunten. Mag best wat van gezegd worden, ook hier. Of je bent sinds kort mod op dit topic en heb ik die memo gemist?

VuurVleugels
Berichten: 1768
Geregistreerd: 07-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:21

Zit je tampon dwars? Het was een vraag, waar ik inmiddels antwoord op heb.

Mars

Berichten: 33289
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:50

<3 Fijn

F_Orumster

Berichten: 15339
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 14:47

Zo zie je maar weer dat de meningen van de kindvrije personen in een klein hoekje moeten blijven. En juist daarom vind ik het fijn dat er hier een hoekje is waarover we dat kunnen aanstippen. Valt onder collega's met kinderen namelijk ook al niet zo lekker.

Ik ben zeker geagiteerd over de voortplantingsdrift van een groot gezicht achter groenlinks. Bij deze is hij echt af en trekt dat ook een wissel op de partij. Hij is zeker niet de enige met een dubbele pet op in de politiek, maar ook over die mensen wordt gesproken.

Schuur_

Berichten: 4906
Geregistreerd: 09-08-05

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:31

Ik ben niet eens van Nederland en ook ik vind het hypocriet van dergelijk figuur. Beetje zoals kopstuk van de Partij voor de Dieren zijn maar wel gewoon kiloknallers inslaan ofzo. Practice what you preach.

Mars

Berichten: 33289
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 18:16

Practise what you preach denk ik dan.
Als je zo begaan bent met de aarde (terecht!) valt dat niet te rijmen met 4x achtereen de meest vervuilende keuze maken die je als mens in je leven kunt maken.

Afbeelding

Je kunt als kindvrij persoon een oude Hummer gaan rijden, elke dag biefstuk eten, een mooie vliegreis maken, je droger dagelijks aan, heet douchen en dan ben je nog steeds schoner bezig dan meneer Klaver met zijn 4 koters.

Sherivey
Berichten: 8755
Geregistreerd: 06-11-15

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 19:04

Open Insta, staat deze bovenaan.
Afbeelding

LWDaisy

Berichten: 4806
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 13:21

Wij hebben volgende week een daguitstap Centerparcs met vrienden op de planning staan.
Inclusief 2-jarige. Joe, ik stap niét mee in dat kinderbadje, ik vind al die zwempampers zo goor :')

Ik baal op voorhand al van de verdeling die sowieso verondersteld zal worden. De mannen gezellig plezier maken in de wildwaterbaan, de vrouwen naar een 2-jarige in een enkelbadje staren.

Mij niet bellen haha, ik ga vrolijk snorkelen :')

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 13:27

Ik ben dan zo iemand die achteraan sluit bij de mannen en denkt joeee veel plezier met die jankbal maar ik ga plezier maken. :+

Bloodymary
Berichten: 4558
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 13:33

LWDaisy schreef:
Wij hebben volgende week een daguitstap Centerparcs met vrienden op de planning staan.
Inclusief 2-jarige. Joe, ik stap niét mee in dat kinderbadje, ik vind al die zwempampers zo goor :')

Ik baal op voorhand al van de verdeling die sowieso verondersteld zal worden. De mannen gezellig plezier maken in de wildwaterbaan, de vrouwen naar een 2-jarige in een enkelbadje staren.

Mij niet bellen haha, ik ga vrolijk snorkelen :')

Ik zou lekker met de mannen in de wildwaterbaan gaan. En inderdaad met niet met die kinderen in zo'n badje. Gelukkig weten mijn vriendinnen dat van mij en vinden dat prima.

Amber_anne

Berichten: 6952
Geregistreerd: 09-04-18

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 14:18

Wat een geldverspilling ook om een kind daarmee naartoe te nemen en dus niks te kunnen doen

Laat dat kind dan thuis bij een oppas, die vermaakt zich in bad net zo erg. Kunnen de ouders ook plezier maken

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41787
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 06:38

Roosch schreef:
Ik ben dan zo iemand die achteraan sluit bij de mannen en denkt joeee veel plezier met die jankbal maar ik ga plezier maken. :+

Same :D.

Als volwassene heb je net zo veek recht op een leuke tijd. Dat ouders hun kinderen op 1 moeten zetten, betekent niet dat ik dat ook moet doen :D.

Nyaleti

Berichten: 6310
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 10:55

Oh ik moet ook even zeuren hoor.

M'n neefje (bijna 3) is hier elke vrijdag. M'n moeder is dan oppas. Ik speel af en toe wel samen natuurlijk maar echt oppassen, nee.
Nu moest m'n moeder vanmiddag eigenlijk weg. Of ik van 11-16u wil oppassen.. dus: na het buitenspelen binnen krijgen, aan tafel krijgen, eten, in bed zien te rijgen, verschonen.. àl het moeilijke natuurlijk. Met een gruwelijk verwende peuter. Die in de fase zit dat hij een tantrum gooit als hij iets heel kleins niet mag. Ja daaaaag. Plus, ik verschoon niet. 1x gedaan, toen heeft ie me getraumatiseerd dus eigen schuld dat ik het niet nog een keer doe :')

Maar pff, gewoon echt niet begrijpen dat ik niet de moeilijkste uren in m'n eentje wil doen, terwijl ik me daar anders nooit mee bemoei dus ook geen idee heb.
M'n moeder eeuwig chagrijnig en dit ga ik nog wel even te horen krijgen als ik iets aan haar vraag (want even op en neer rijden is hetzelfde als op een kind passen hè).

"Zijn gedrag is gewoon normaal voor een 2 jarige hè" ja, ik zeg ook niet dat mijn neefje een vervelend of moeilijk kind is. Maar dit is het enige kind dat ik ooit zie.
Ik snap dat ze baalt dat ze niet weg kan maar snapt zij nou echt mijn punt niet?
Grrrr ^)

Sherivey
Berichten: 8755
Geregistreerd: 06-11-15

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 11:02

Ik zou dat dus ook niet doen hoor.
Eventjes op mn neefjes of nichtjes letten, prima. Maar voor langer dan eventjes wil ik die verantwoordelijkheid niet.