Sexuele voorkeur onder bokkers?

Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Van welke kant zijn jullie, bokkers????

hetero
264 (88%)
homo
5 (1%)
lesbisch
2 (0%)
bi
27 (9%)
iets anders............(toelichting graag!!!)
1 (0%)

Totaal aantal stemmen: 299

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:01

Lalal ik val op MENSEN Lachen
Toevallig heb ik nu al 3.5 jaar een lieve vriend maar heb ooit ook eeb vriendinnetje gehad..
Ja ja toen was ik nog jong blablabla ik was 15!

T nadeel van Toegeven dat je Bi bent is alleen wanneer je vriendinnen hebt die niet Bi zijn die toch wel een beetje vreemd op kijken.. met de gedachte OH HELP ALS ZE MAAR NIKS BIJ MIJ PROBEERD!!

Mooi voorbeeld is Tallie1979 Tong uitsteken die zei tegen mij Haha! ik vind het best zolang je maar van maar niks bij mij probeerd want ik moet dr niks van hebben!

Maar goed ik val dus gewoon op mensen, man/vrouw t maakt me nie uit!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:38

Van mij weet iedereen hier ondertussen al wel dat ik biseksueel ben! Ik voel me zelf meer homoseksueel, maar heb ook zeker gevoelens voor de vrouwelijke kant, voordat ik meneertje van dezer dagen leerde kennen, was ik nog erg in de war of ik nu wel of niet van iemand hield. Ik heb het haar allemaal verteld wat ik voor haar voelde, ze wist dat ik op jongens viel en stond er uiteraard behoorlijk van te kijken. Het was erg vreemd voor ons, aangezien we eigenlijk beste maatjes zijn en dan komt er zoiets… Maar begin deze maand kwam ik erachter en ik heb haar veel liever als goede vriendin, ook al voel ik ontzettend veel voor haar. Mijn vorige relatie, wat sowieso niet lang goed zou gaan vanwege de 10 jaar leeftijdsverschil, liep op de klippen omdat hij vond dat biseksuele jongens eigenlijk gewoon een relatie met een vrouw willen, maar ook seks met een jongen. Ik weet dat deze mensen er zijn, gun het ze ook van harte, maar ik ben er absoluut niet zo een! Ik kan ook van een jongen / man houden zonder iets leuks erbij. Ik heb hem dus gedag gezegd en heb er nog steeds geen spijt van.

Ook zag ik ergens de vraag of iemand ook echt iets gehad heeft met iemand van hetzelfde geslacht, heb echter nog geen antwoorden gezien, mensen te voorzichtig? Mijn antwoord is elk geval JA en dan niet zomaar 1 om het uit te proberen.

Ik denk dat vele mensen biseksuele gevoelens hebben, maar zeker niet iedereen en de opmerking dat iedere man in de paardenwereld bi zou zijn vind ik ook erg krom. De 1 is daarbij meer hetero en de ander zoals mij meer homoseksueel. Voor sommigen is er dan ook nog de onderscheiding tussen relatie en seks, maar voor mij maakt dat niet uit, ik kan verliefd worden op een jongen/man, maar ook zeker nog op een meid/vrouw en de seks is gewoon mooi meegenomen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:40

Pellie schreef:
Ik ben ook hetero in woord en daad maar kan best onder de indruk zijn van mooie vrouwen, (...) Dan denk ik wel eens, goh als ik lesbisch was dan wist ik het wel.

Mijn woorden. Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:51

Pellie schreef:
Ik ben ook hetero in woord en daad maar kan best onder de indruk zijn van mooie vrouwen, (...) Dan denk ik wel eens, goh als ik lesbisch was dan wist ik het wel.

Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren *LOL*

PS hetero, maar herken dit ook wel.

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:52

Snowdown.. zie mijn reactie boven...
Daar staat mijn antwoord op die vraag..

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 11:57

Steef schreef:
Hihi, ik blijf dit topic bekijken of er nog spannende bekentenissen gedaan worden........ Maar helaas!

Hahaha,
jij bent echt zo slecht hè!? Knipoog *LOL*

Ik ben helemaal hetero,
zie mijzelf echt niet met een meid.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:10

Zelfde als Kiwitje en degeen zij citeerde Haha!

Maar inderdaad, een vrouw kan bijzonder mooi zijn en daar kan ik best van onder de indruk zijn. Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik 'het' zou doen met een vrouw. Maar ja, zeg nooit nooit Clown

Eens ff denken:

Is:

Heel mooi
Blond, goudblond
Blauw/grijze ogen als een mooie zeekleur
Lief
Lekker atletisch lichaam
Teder
Zacht

Doet:
Lief
Leuk
Grappig
Serieus

Zegt:

De juiste dingen
Lieve dingen maar ook
eerlijke dingen ook al is het hard

Maakt
Me positief (al gaat dat soms wat traag, ik leer het wel )
Me aan het lachen
Aan het huilen (en dat klinkt niet zo negatief als het lijkt Lachen )

Conclusie: tja, dat kan er maar een zijn en dat is toch echt een man in alle opzichten Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:16

Angelique18 schreef:
Mooi voorbeeld is Tallie1979 Tong uitsteken die zei tegen mij Haha! ik vind het best zolang je maar van maar niks bij mij probeerd want ik moet dr niks van hebben!

Nee, inderdaad.. En weet je wat het is? Haha! Ik heb er totaal geen moeite mee! Je bent mijn beste vriendin! Ik neem je zoals je bent! Het maakt mij niet uit hoe je geaard bent, mijn standpunt was toen duidelijk, is het nog steeds en we hebben er beiden vrede mee..

Dat noem ik vriendschap Lovers

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:29

lis schreef:
Er moeten meer bokkers zijn die weleens aan sex denken, met iemand van hetzelfde geslacht.

'Er aan denken' ja, maar dat is iets anders dan 'er ook daadwerkelijk behoefte aan hebben'. Als ik denk aan sex met een vrouw (hoe aantrekkelijk ze IMO ook is), dan denk ik als snel: 'nah, toch maar niet'.

Ik denk er ook wel eens aan hoe het zou zijn om iemand te vermoorden. Maar ik zie het mezelf never nooit doen. That's the difference I guess.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 12:48

Ik vind iets denken ook totaal iets anders dan iets doen. Ik kan het me niet voorstellen maar ja, nogmaals je weet het maar nooit.

stitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:01

ik ook al hetero Lachen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:09

Ik ben hetero maar val op de foute mannen

horseless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:47

Ook hetero

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 15:57

Hetero, ik moet er niet aan denken om iets met een vrouw te hebben, maar als anderen daar gelukkig mee zijn, heb ik alleen maar blij voor ze.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:21

Karin"]
[quote="Pellie schreef:

Mijn woorden. Haha!
[/quote]

Ook voor mij heel herkenbaar! Lachen

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 19:42

SmithsGirl schreef:
wie van de bi-sexuelen heeft wel eens iets gedaan/gehad met iemand van zijn eigen geslacht?

Ik heb relaties gehad met mannen en vrouwen. Allebei even leuk.
Nu heb ik een hele lieve vriend en heb ik geen behoefte aan een relatie met een vrouw. Wil niet zeggen dat die gevoelens weg zijn, maar mijn principe is of/of en niet en/en. Ik heb dus niet een vriend en een vriendin tegelijk.

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:12

Wat ik me afvraag, hoe weet je of je he/ho/bi bent als je nog nooit verliefd bent geweest? Kun je dat dan wel weten?

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 20:16

okee:
donker haar, met hele lieve krulletjes
lang
gespierde buik
vrij slank (niet te)
de mooiste groene ogen die ik ooit heb gezien
lieve lach
niet te stoer....
mmmmm, mijn collega is ook zoooo vreselijk lekker Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken
echt, als die wat met mij zou willen....

mar helaas, ik heb een vriend, en die is precies het tegenovergestelde.....

maaaaaar, ik ben hetero.

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:18

Ik ben ook hetero.
Nee moet er ook niet aan denken, iets met een meisje..
Bij mij in de klas zit ook een meisje die Bi is..dan heb ik wel zoiets van, alles best maar mij niet gezien hoor..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:25

Ik heb het ook wel eens met een vrouw gedaan, noem het nieuwschierigheid. Ik vond het wel leuk maar niet om mijn (sexuele) leven mee te delen. Ik vind alles wat iemand sexueel doet of wil doen goed zolang het niet met minderjarige of dieren is! Sommige dingen moet je doen om te weten of het wel of niet iets voor je is.... Ik ben er ook voorstander van

assie4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:43

ook hetro !!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 21:50

maaike van de vis schreef:
Wat ik me afvraag, hoe weet je of je he/ho/bi bent als je nog nooit verliefd bent geweest? Kun je dat dan wel weten?

Wie is er nou nog nooit verliefd geweest?? Iedereen toch wel eens?

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 22:00

Ik niet. En dus weet ik ook niet of ik op jongens of meisjes val.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 22:35

ach ik ken het, Theo Pauw zo een lekkere vent,mmmmmmmmmmm maar homo