*Update* Bokt-caps

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 02:25

Sypheron"]
[quote="chantal1 schreef:
Ja, dikke banketstaaf, dat heeft er totaal niks mee te maken, emotionele steun is dus geen financiële steun. Ik dacht dat daar een verschil in zat?


Heb ik ook niet gezegd. je verdraait mn woorden. Ik heb gezegd dat ik dat geld niet meer terug wilde omdat er te veel gezeik over is. En dat ze het dus maar beter voor Leys kan gebruiken... Ik heb niet gezegd dat ik haar het geld schenk als steun. read before you speak
[/quote]

dat was niet voor jou bedoelt maar voor Kojack


Syph, je hoeft mij niet de les te lezen, dat doen andere mensen wel voor je.
Laatst bijgewerkt door chantal1 op 08-11-02 02:35, in het totaal 2 keer bewerkt

kojack

Berichten: 6398
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 02:28

daar zit ook verschil in, maar kennelijk bij sommige mensen niet.
ik stop met reageren hier, ik ga me alleen maar meer ergeren en kwaad maken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 02:31

Lovely schreef:
De uitdrukking is 'no pain, no gain', maar dat doet er verder niet toe. Met wat je tegen chantal zegt, zeg je eigenlijk toe om iedereen met een ziek paard en de daarmee gepaard gaande financiele tegenvaller 15 euro te geven. Ik kan me niet voorstellen dat je dat echt bedoelt Verward.


nee dat bedoel ik ook niet, heb het hele topic al door gezegd dat het om MIJN mening gaat, en dat dit de dingen zijn die ik doe. Wat jullie doen moeten jullie nog steeds zelf weten. Tuurlijk verwacht ik niet dat iedereen huh geld aan Pris gaat schenken, en natuurlijk wil ik nog dat het geld van iedereen bij de rechtmatige eigenaar terecht gaat komen. Ik ga me er alleen kwaad om maken als dat op zo'n manier moet gebeuren. En laat het duidelijk zijn dat ik het ook niet helemaal eens ben met de manier van Pris, maar beide kanten hebben zo hun standpunten en beide kanten hebben gelijk. Alleen nu is het de taak om uit te gaan zoeken hoe je beide kanten gelijk kan gaan geven zonder dat er te veel schade aan wordt gericht...

En idd het is eigenlijk no pain, no gain. Maar die is al geruime tijd geleden ook omgetoverd in no pain, no game Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 02:37

Volgens mij is het niet mogelijk om beide kanten gelijk te geven, een van de twee staat in zijn recht, niet allebei.

lies

Berichten: 9646
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 10:07

Sypheron schreef:
Alleen nu is het de taak om uit te gaan zoeken hoe je beide kanten gelijk kan gaan geven zonder dat er te veel schade aan wordt gericht...


Misschien is het terecht dat Pisca boos is op Bart. Maar daar hebben wij toch niets mee te maken? Daarom is Prisca gewoon hartstikke fout. Zij heeft iets uit te vechten met Bart, maar niet met ons.
Zij kan die dingen niet los van elkaar zien, omdat ze Bart chanteert met het geld. Jij kan het kennelijk ook niet los van elkaar zien, omdat je het hebt over "beide kanten gelijk geven".

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 10:13

Wat mauwen we hier nou over spreekwoordelijke muren die instorten? Mensen??! Men neme de telefoon, belt de girofoon, doe een overschrijving naar een rekening van een andere bokker en kláár... Dat kost in totaal wel 5 minuten werk. (En als je geen girofoon hebt misschien even 10 minuutjes om je acceptgiro op de bus te doen) Die andere bokker kan het geld wel verdelen.
Roy, jij hebt je geld misschien 'geschonken' maar dat nádat zij het genomen heeft. Leuk, zo'n vriendin Verward Het is toch van de zotten dit allemaal...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 10:23

Pfew... waar gaat het allemaal over??

LATEN WE ONTOPIC GAAN!
Anders gaat dit topic WEER op slot en dan hebben we NOG geen oplossing!

Dus mensen die Prisca steunen, lief van jullie, maar snap dat de maat vol is voor 29 personen!

Ik wil helemaal niet naar de rechter gaan, ik wil helemaal niet zeuren. Als het alleen om mijn geld was gegaan dan had ik gewoon pech. Heb wel vaker geld verloren dus dat is niet boeiend. Is het risico wat ik zelf neem.
Maar het gaat om RUIM 25 mensen!

Ik weet ook dat het Prisca niet om het geld ging. Maar het is niet leuk om niet op de hoogte gehouden te worden en als speelballetje te worden gebruikt. Ik zou die woorden graag van haar hier horen, dat ze ons gebruikt als chantagemiddel. Maar nee, zelf laat ze zich hier niet meer zien. Dan vraag ik me af... waarom niet? Want toen die caps geregeld moesten worden liep ze vooraan, niemand mocht helpen en niemand mocht het overnemen.

Het feit dat ik PB's heb gestuurd en zelfs een brief naar haar huis, en die was echt niet lelijk, gewoon om duidelijkheid gevraagd, en ik krijg geen reactie vind ik schandalig!

Het gaat in mijn geval om 14 euro nog iets. Voor anderen is het misschien niets, voor anderen is het heel veel. Ik heb tijden dat ik mocht willen dat ik het in mijn portemonnee had, op andere tijden geef ik het uit alsof het niets is. Ik word er niet rijk van, Prisca ook niet van 14 euro, maar wel van 25 x dat bedrag.
Het is puur het principe!

Dus laten we stoppen met verdedigen en lelijke woorden eruit smijten, laten we nou met zijn allen tot een oplossing komen.

Ik heb al meerdere malen gebeld, ze neemt niet op. Kan natuurlijk omdat ze bij Leys zit, niet meer dan logisch. Langsgaan zal ook weinig zin hebben, maar ik zou toch verdomd graag actie zien.
Ik wil niet dreigen met stappen, maar we moeten toch iets gezien al het andere haar koud laat?

Overigens... chanteren is toch iets wat niet mag in dit land? En waarschijnlijk al helemaal niet met het geld van anderen!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 10:52

Okeee... ik leer ook nog nuttige dingen op school, dus daar gaan we:
Er was een koopovereenkomst tussen Prisca en de bokkers. Voor een geldige overeenkomst is nodig: Aanbod en aanvaarding, Handelingsbekwaamheid en wilsovereenkomst. Aan deze eisen is voldaan, de bokkers wilden hun petjes, Prisca was bevoegd voor de actie etc. Laten we er vanuitgaan dat er geen sprake is van bedrog of dwaling..

De koop was gedaan, geld gestort, maar Prisca heeft de petjes nooit geleverd. Dit betekent dat er problemen met de nakoming zijn.
Artikel 81 van BW 6 zegt het volgende:
"De schuldenaar is in verzuim gedurende de tijd dat de prestatie uitblijft nadat zij opeisbaar is geworden en aan de eisen van de artikelen 82 en 83 is voldaan, behalve voor zover de vertraging niet hem niet kan worden toegerekend of nakoming reeds blijvend onmogelijk is"

Goed, de vertraging kan Prisca wel degelijk aangerekend worden; er is geen sprake geweest van overmacht.
Artikel 82 van BW 6 zegt dan:
"1. Het verzuim treedt in, wanneer de schuldenaar in gebreke wordt gesteld bij een schriftelijke aanmaning, waarbij hem een redelijke termijn voor de nakoming wordt gesteld, en nakoming binnen deze termijn uitblijft. (dit is een ingebrekestelling)
2. Indien de schuldenaar tijdelijk niet kan nakomen of uit zijn houding blijkt dat de aanmaning nutteloos zou zijn (goh, de telefoon niet op willen nemen gebeurt hier bv), kan de ingebrekestelling plaatsvinden door een schriftelijke mededeling waaruit blijkt dat hij voor het uitblijven van de nakoming aansprakelijk wordt gesteld.

Echter, volgens artikel 83 van BW 6:
Het verzuim treedt zónder ingebrekestelling in:
a. Wanneer een voor de voldoening bepaalde termijn verstrijkt zonder dat de verbintenis is nagekomen, tenzij blijkt dat de termijn een andere strekking heeft
b. wanneer de verbintenis voortvloeit uit onrechtmatige dad of strekt tot schadevergoeding als bedoeld in artikel 74 lid 1 en de verbintenis niet terstond wordt nagekomen;
c. wanneer de schuldeiser uit een mededeling van de schuldenaar moet afleiden dat deze in de nakoming van de verbintenis zal tekortschieten.

Okee, er is dus verzuim geweest:
Volgens artikel 74 van BW 6
1. Iedere tekortkoming in de nakoming van een verbintenis verplicht de schuldenaar de schade die de schuldeiser daardoor lijdt te vergoeden, tenzij de tekortkoming de schuldenaar niet kan worden toegerekend.

Wanneer voldaan is aan de eisen van BW6,74 dan rust er op degene die wanprestatie heeft gepleegd een verbintenis om schade te vergoeden. Dit is een wettelijke verplichting tot schadevergoeding aangezien deze rechtstreeks uit de wet voortvloeit.

Nouja, dit alles wisten we eigenlijk allemaal al wel.. namelijk dat Prisca gewoon volgens de wet het geld terug moet storten. Hoe de erst van de procedure in zn werk gaat (leuk he, zo'n vak op school, de theorie is leuk maar zodra het praktijkgericht wordt als in 'hóe kunnen we het geld terugvorderen' dan is het niet zo duidelijk meer Knipoog ) Ik neem aan dat een brief van een advocaat of deurwaarder dit moet doen; after all, Prisca is gewoon verplicht het geld terug te storten, de vraag is nu 'hoe krijg je haar zo snel mogelijk aan het terugstorten' ...?

(en het is toch van de zotten dat dit dat via het recht gespeeld moet worden, Prisca weet allang dat ze verplicht is terug te storten maar tsja aangezien er naar vrienden niet geluisterd wordt moet het maar zo..)

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 11:24

Tja, ik zelf zou zeggen we geven haar nog 1 week de tijd om iets van zich te laten horen...
Om dan collectief een aanmaning te sturen met een termijn er in waarvoor zij het bedrag over moet maken op een rekening.
Begrijp mij niet verkeerd, wat Kleintje hierboven heeft geschreven is precies de gedachte die ik ook heb. Ik wil dit niet maar we worden met onze rug tegen de muur geplaatst terwijl ik niet eens weet waarom. En tijd is er genoeg gegeven maar eens houdt het op...
Daarom geef ik nog 1 kans, 1 week vanaf vandaag is nog te overzien en hoop ook van ganser harte dat dit aangepakt word door Prisca want nogmaals dit is echt niet wat ik wil. Ik hoop dat ze begrijpt dat hier normaal over te praten valt zonder verwijten en andere larie erbij te trekken, het gaat mij alleen om de caps/het geld en dat dit toch normaal op te lossen valt.

Miran

Berichten: 4466
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:03

Misschien is het ook wel handig als alleen de mensen reageren die hun geld terug willen en mensen die dat niet interesseerd zich hier buiten houden. Anders zitten we binnen de kortste keren weer met een discussie die we al gehad hebben en een slotje.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:05

Miran schreef:
Misschien is het ook wel handig als alleen de mensen reageren die hun geld terug willen en mensen die dat niet interesseerd zich hier buiten houden. Anders zitten we binnen de kortste keren weer met een discussie die we al gehad hebben en een slotje.


Misschien is het nog handiger als degene met die lijst (Crystal-gek) deze verspreid aan alle mensen die erin staan, zodat iedereen elkaar kan pb'en hierover en de rest van bokt er niet meer de hele tijd mee opgescheept zit. Dan krijg je daarnaast ook niet meer van dit soort reacties en heb je precies wat je wil, alleen de mensen die hun geld terug willen.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:12

Syp, met Pb-en heb je een grote kans dat je langs elkaar praat omdat je niet op elkaar kan reageren als hier.
En dat het bespreekbaar moet zijn is dacht ik toch wel zo normaal.
Jammer dan voor de mensen die er blijkbaar last van hebben maar die kijken dan maar niet in dit topic.
Maak er dan een forum voor die besloten is voor de mensen die het aangaat zodat niemand er verder last van heeft...en ook niet off-topic reacties kunnen plaatsen.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:22

Miran schreef:
Misschien is het ook wel handig als alleen de mensen reageren die hun geld terug willen en mensen die dat niet interesseerd zich hier buiten houden. Anders zitten we binnen de kortste keren weer met een discussie die we al gehad hebben en een slotje.


Ik neem aan dat iedereen buiten Roy om zijn geld terug wil hebben.

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:29

Zoals Chica zegt hoef je ook niet in dit topic te kijken Syph,
ik heb een beetje het idee dat jij als enige een beetje moeilijk
doet over dit topic omdat Prisca een 'vriendin' van je is.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 17:08

B-I-Z-A-R! dat deze mevrouw zich nog op Bokt durft te vertonen. En erger nog: dat zij nog op Bokt MAG komen. Leukere mensen zijn om minder ernstige vergrijpen gebanned hier Scheve mond .

Een maand of 2 geleden heb ik mij al erg boos gemaakt over deze affaire:
[AM] Bizar, daderbescherming?

Ben blij dat er nu meer mensen wakker worden. Dit soort zaken moet je hard aanpakken en niet met de mantel der liefde bedekken.

De route vanaf nu is volgens mij heel eenvoudig. Alle gedupeerden geven een volmacht af aan 1 iemand. Die sommeert per aangetekende brief om binnen 10 dagen ofwel alle petten te sturen ofwel het complete bedrag over te maken aan de gevolmachtigde. In de brief al melding maken van het feit dat als er niet aan de eis wordt voldaan de politie op de hoogte wordt gebracht (want oplichting) en de deurwaarder wordt ingeschakeld.

Ik kan me trouwens uit een wat verder verleden nog wel een topic herinneren waar een Bokker via marktplaats gedupeerd was. Toen was een grote groep Bokkers bereid om het huis van de 'dader' te bestormen. Is misschien ook nog een optie Extreme duivel

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41675
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 18:04

Eeh, hard aanpakken en niet met de mantel der liefde bedekken? Eeh...
We hebben hier te maken met een persoon, niet met een bedrijf dat mensen op probeert te lichten.

Anyway, Prisca heeft iig toegezegd dat het geld gewoon terug komt. Heb ook sterk het vermoeden dat ze dat geld (zeker in eerste instantie) niet achtergehouden heeft om mij mee te chanteren. Ze is van Bokt gegaan, had het helemaal gehad met Bokt en alles wat er mee te maken had en ik kan me er iets bij voorstellen dat ze toen niet echt veel zin had in de administratieve romslomp van het terugstorten en dat ze wel wat anders aan haar hoofd had. Ze heeft daarna een hele tijd helemaal niets gehoord, toen er wel contact op werd genomen kwam ineens het verhaal dat ze problemen met mij had en dat ze dat geld zou gebruiken als pressie middel. IMO is het nu zo dat er van dit laatste geen sprake meer is, heb haar volgensmij ook duidelijk kunnen maken dat 'chanteren', of hoe je het ook wil noemen, niet werkt bij mij. Zeker niet op deze manier. Heb gisteren dus contact met haar gehad en tijdens dat contact heeft ze toegezegd dat het geld terug zou komen maar dat ze op het moment krap in haar tijd zit. Heb haar gezegd dat dit alles voor haar in 10 minuten geregeld kan zijn.. Ik heb er iig alle vertrouwen in dat dit geld nu gewoon terugkomt. Hetzij via Prisca zelf, hetzij via een tussenpersoon.

Even voor de duidelijkheid: Er is hier geen sprake van oplichting of wat dan ook. Prisca wilde in eerste instantie die boktcaps regelen en wilde dat werk op zich nemen, waarvoor overigens mijn dank. Voor dit verhaal af kon worden gerond is het het e.e.a. misgegaan dat IMO voor het overgrote deel op communicatie problemen kan worden teruggevoerd, daardoor heeft ze een probleem met mij wat haar nogal hoog zit en dat dat boktcap geld er tussendoor kwam heeft ze imo in een opwelling gecombineerd. Dat is iig mijn theorie. Ik heb iig niet de indruk dat dit alles kwade opzet is. Ik ken iig mijzelf, als ik in Prisca's situatie zat had het ook redelijk wat zeuren gekost voor ik alles teruggestort had. Dat zou dan zijn omdat ik geen zin heb ik het administratieve gezooi en omdat Bokt me dan gestolen zou kunnen worden (en voor een groot deel lammigheid bij mij Haha!)). Iig geen kwade opzet.

Anyway. Lijkt me verstandig om even af te wachten wat de volgende stap van Prisca is. Het sturen van deurwaarders kost vooral veel geld en een hoop gezeur voor de persoon die dat moet regelen. De situatie is op het moment niet handig omdat alles zo lang duurt, maar de situatie wordt nog veel vervelender als men richting politie of deurwaarder gaat, zeker als Prisca zegt dat het geld gewoon terug komt.

BTW zodra er hier weer over vanalles gespeculeerd wordt of als mensen elkaar weer in de haren vliegen komt er ook op dit topic een slotje. De meeste mensen willen gewoon hun geld terug en zijn niet blij met de situatie, dat lijkt me intussen allemaal erg duidelijk. Stick to the facts dus. Zeggen dat je alles belachelijk vindt of dat het lang genoeg geduurd heeft zijn nogal open deuren en veranderen niets aan de zaak. Laat Branca en Chrystal-gek dit aub coordineren. Zij laten het wel weten als er weer iets gebeurd. Dus bij nieuw gekibbel gaat ook dit topic weer dicht Scheve mond

lies

Berichten: 9646
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 18:39

Goed, ik hou me bij de feiten. Je schrijft; even afwachten wat de volgende stap van Prisca is. Wat mij betreft is er maar één stap; dat ze het geld terug stort. Ik vind dat dit nu ook binnen afzienbare tijd moet gebeuren.

Het lijkt mij het beste dat we een tussenpersoon kiezen, op wiens rekening Prisca het gehele bedrag kan storten. Dat scheelt Prisca tijd en zo is zij van het gezeur af, zodat zij zich op haar zieke paard kan concentreren.
Misschien is Branca de juiste tussenpersoon, omdat zij alle gegevens van de betaalde bokkers heeft. Als ze hier zelf ook wat in ziet, natuurlijk.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:38

Ik vind het toch nobel van je, Bart dat je het in het goede in de mens blijft geloven Lachen Als je je stukje terug leest is ben je voor een groot gedeelte Prisca aan het excuseren. Het 'even afwachten' werd de vorige keer ook gezegd, 3 maanden terug? Centraal persoon aanstellen lijkt me een goed plan...

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:46

Laura, beter had ik het niet kunnen verwoorden, ben het geheel met je eens...
Goed, Branca lijkt mij ook de juiste persoon hiervoor als zij hier natuurlijk wat in ziet zoals Lis ook al zegt.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:13

ik heb geen petje besteld, ik ken prisca niet (heb haar enkel vorig jaar met de efteling meeting gezien).
Als prisca zoveel problemen heeft (wat ze ongetwijfeld heeft) had ze het allang over kunnen dragen, dan is zij er vanaf en hoeft ze ook geen verantwoording af te leggen.

verder www.opgelicht.nl

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:18

Vergeet niet dat Prisca een paard heeft dat doodziek geweest is mensen. Laten we als paardenliefhebbers begrip kunnen opbrengen voor dit soort dingen, die toch veel tijd en energie vragen.
Kan me nl voorstellen dat Prisca wel wat anders aan haar hoofd had de laatste tijd.

lies

Berichten: 9646
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:30

Stef heeft in principe gelijk, Billy heeft wat betreft de laatste maand gelijk, sinds die tijd is haar paard ernstig ziek.

Maar kunnen we nu aub weer ontopic blijven? Ik wil graag voorkomen dat hier een slotje opkomt, voor we hebben besproken, hoe en wat er nu gaat gebeuren. Zoals het aanwijzen van een tussenpersoon, enzo.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 23:07

Citaat:
Zoals het aanwijzen van een tussenpersoon, enzo.


Wie, wat, waar?????
Heb geen gehele lijst, krijg ik nog van Chrystel-gek.
Indien Prisca dit leest, mag ze alles op mijn rekening storten, regel ik het netjes af....
[/quote]

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-02 13:27

Mij maakt het niet uit wie de tussenpersoon is, zoals ik al eerder aangeboden heb, vind ik het geen probleem als ik dat zou zijn, maar ook niet als Branca dat zou zijn.

Als er maar wat gebeurt.
De lijst met namen heb ik, Branca heeft die ook, maar nog niet met alle persoonlijke gegevens, die zou ik nog regelen.
Namen druppelen trouwens nog steeds binnen.
En dan dacht je dat je het wel een keer had gehad, niet dus.

Ik heb begrip voor Prisca's situatie, zeker nu haar paard ziek is, dan zou ik ook wel wat anders aan mijn hoofd hebben dan geld van de bokt-caps ed, maar ze moet ook begrip voor ons hebben.
Dit speelt nl al heel lang, en voordat Leys ziek werd.
Voor velen gaat het niet (meer) om die paar centjes, maar om het principe.
Ook dat we niks te horen kregen, ineens was het afgelopen en adijeu, en terwijl wij wachten op geld of wat te horen hoe het nu verlopen is/gaat verlopen, krijgen wij geen van beiden.
Net als mij, zoveel geld is het niet, ik leef er wel om door, maar ik heb betaald voor iets al lange tijd geleden wat ik graag wou hebben, dat krijg ik niet meer, maar dan wil ik tenminste mijn geld terug hebben.
Het lijkt me dan ook heel logisch dat sommige mensen actie willen ondernemen.

Het allerliefst had ik gewoon die bokt-cap willen hebben, er waren genoeg aanmeldingen en betalingen.

Aangezien dat niet meer doorgaat, mogen wij dan alsjeblieft ons geld terug, Prisca?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 10:51

Chrystal-gek schreef:
Het allerliefst had ik gewoon die bokt-cap willen hebben, er waren genoeg aanmeldingen en betalingen.

Ik hoef dus echt geen bokt-cap meer.
Dus als het geld straks naar 1 iemand komt en die beslist om toch nog caps te bestellen... IK NIET!

Wat gaan we nu doen? Afwachten of toch actie ondernemen?