Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 23:50

Lenn schreef:
haha ja zo gepiept
Nee ik bedoel dat ze er zo op geforceerd zijn dat het meer een soort van gekte is dan dat je nog van doorzettingsvermogen kan spreken, eerder een té versterkte vorm daarvan.. ofzoiets. Naja laatmaar

Ik snap wel wat je bedoeld

Soort van overdreven gedreven

Mariek_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 10:01

Doorgeslagen doorzettingsvermogen

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 11:08

ikheb een onderzoek gedaan naar bodybuilding, en in weze is het gewoon een eetstoornis, een lichaamsbeeldstoornis. Deze mensen hebben dezelfde denkpatronen en pathologie als iemand met anorexia, dezelfde vastberadenheid. Het grote verschil is dat een anorect wil " verdwijnen" , zo min mogelijk ruimte wil innemen, en een bodybuilder wil zoveel mogelijk ruimte innemen, groot worden. Alleen wordt anorexia als ziekte gezien en is dit enigszins sociaal geaccepteerd omdat het " sport" is. Dit is net zo ziek hoor, en net zo slecht voor je lichaam.

xSemmiex

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-05 13:20

Vindt het niet mooi (mijn mening) te gespierde vrouwen...
Maar ieder zijn eigen mening

Wil er iig geen ruzie mee

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 18:41

kjoetie schreef:
ikheb een onderzoek gedaan naar bodybuilding, en in weze is het gewoon een eetstoornis, een lichaamsbeeldstoornis. Deze mensen hebben dezelfde denkpatronen en pathologie als iemand met anorexia, dezelfde vastberadenheid. Het grote verschil is dat een anorect wil " verdwijnen" , zo min mogelijk ruimte wil innemen, en een bodybuilder wil zoveel mogelijk ruimte innemen, groot worden. Alleen wordt anorexia als ziekte gezien en is dit enigszins sociaal geaccepteerd omdat het " sport" is. Dit is net zo ziek hoor, en net zo slecht voor je lichaam.

Wat een belachelijke ongenuanceerde uitspraak zeg!
Iemand die bodybuilding als hobby heeft heeft niet direct een stoornis! Ik heb het programma niet gezien en ik weet ook wel dat er mensen dijn die doorslaan in bepaalde dingen, maar dat is mi overal zo. Iemand die zich kapot traint om de marathon van NY te lopen, heeft die dan ook een stoornis? Het gaat om een prestatie leveren....

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 19:50

dan zou ik als ik jou was maar eens de literatuur erop naslaan want de overeenkomsten zijn gewoon echt griezelig. zal straks wel ff wat titels posten, heb het zo niet uit mijn hoofd. Tuurlijk zullen er gedeeltelijk mensen tussenzitten die er wel op een normale manier mee om kunnen gaan, maar zeker 80 % van de bodybuilders hebben exact dezelfde denkpatronen en vertonen hetzelfde obsessieve gedrag als mensen met een een eetstoornis.

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 12:18

Ik ben nog steeds vrij boos over bovenstaande uitspraak. Ken genoeg mensen die fanatiek bezig zijn met trainen, en daarbij veel gezonder zijn dan menig gemiddelde kantoor-werker.
Waar jij deze ongenuanceerde uitspraken vandaan hebt is me een raadsel... Zie graag een link naar de bron.

En zoals beloofd, wat foto's van imo 'mooie fitnessers'
Ik zou willen dat ik er zo uit mocht zien!!

Afbeelding
Monica Brant, ex fitness wereldkampioen

Afbeelding
Tanji Johnson

Afbeelding
Mercdes Khani, figure fitness model

Afbeelding
Tiffany Grapoli-Jawitz, figure fitness model

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 12:25

Laura, super!

PaardenMeisJ

Re: Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 12:27

Niet gezien,is er een filmpje van ofzo?

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 12:34

kimmielove schreef:
Het valt me op dat ik nog niemand heb gehoord over Die dikke Clit die ze hadden.. Gatverdamme dat was echt het smerichtse wat ik ooit heb gezien.. Toen ze naakt voor de cam stond...

en maar volhouden dat ze geen mannelijke hormonen gebruiken ....
geloof jij het, nou sorrie ik niet .
de clitoris is een on uitgegroeide penis.. als jij mannelijke hormoenen gebruikt gaat die dus een stukje groeien vandaar die dikke clit .....
'nee hoor ik gebruik geen anabolen en hormonen' ga dat even iemand anders wijs maken , op een normale manier lukt dat niet zo te worden. als jij geen poeders, spuiten pillen of wat gebruikt...

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 13:21

Ik ken anders iemand die geheel au naturel een enorme prestatie heeft neergezet qua lichaamsgroei. Heeft puur te maken met een uitgekiend voedselpatroon en een perfecte training. Daar hoef je echt niet per se supplementen voor te gebruiken. Hoe het zit met die clit weet ik niet, heb het stukje niet gezien, en heb daar ook nog nooit van gehoord.

Edit:
Echt jammer dat deze documentaire is geweest, aangezien het de sport blijkbaar heel eenzijdig belicht, en weer vanuit alle vooroordelen werkt...
Als je als vrouw krachttraining doet tegenwoordig, moet je eerst door alle (onzin!!!!) vooroordelen dat je met zware gewichten er meteen zo uit gaat zien als de dames in de eerste foto's. Vervolgens wordt je automatisch met een manwijf geassocieerd, en met anabolen en steroiden.
Laat ik er maar niet over beginnen hoe de gemiddelde sportschoolbezoeker mij aankijkt als ik aanhet ijzer zit in de freeweight/manhoek...

Saar4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 14:16

Wat me altijd zo opvalt bij die overmatig gespierde vrouwen is dat ze zulke oude rimpelige koppies hebben. De hoofden lijken altijd zeker 10 jaar ouder dan ze zijn. Waar komt dat door? Of heeft dat misschien ook weer met het lage vetpercentage te maken?

Persoonlijk hou ik wel van een vrouw met spieren. Dat echte bodybuilden vind ik niet mooi, maar die vrouwen die Laura plaatste vind ik beeldschoon. Behalve de laatste dan. Die vind ik te recht. Een taille is wel zo mooi.

Ik heb ooit onder fysio begeleiding aan fitness gedaan. Ik blijk ook enorm aanleg te hebben voor bodybuilding. Ik heb enorm snel spieropbouw en krijg ook echt van die dikke duidelijk afgetekende spieren. Helaas ben ik aartslui. Maar het is wel leuk dat als ik dan eens in de zoveel tijd weer eens wat oefeningen doe, ik gelijk resultaat zie. Het moet alleen niet te worden.

Chrisssy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 14:49

LPtjuh schreef:
kimmielove schreef:
Het valt me op dat ik nog niemand heb gehoord over Die dikke Clit die ze hadden.. Gatverdamme dat was echt het smerichtse wat ik ooit heb gezien.. Toen ze naakt voor de cam stond...

en maar volhouden dat ze geen mannelijke hormonen gebruiken ....
geloof jij het, nou sorrie ik niet .

de clitoris is een on uitgegroeide penis..
als jij mannelijke hormoenen gebruikt gaat die dus een stukje groeien vandaar die dikke clit .....
'nee hoor ik gebruik geen anabolen en hormonen' ga dat even iemand anders wijs maken , op een normale manier lukt dat niet zo te worden. als jij geen poeders, spuiten pillen of wat gebruikt...

Is dat zo?

niekie1967

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 14:55

een beetje gespierd is mooi,zoals die fitness fotos.
maar die extreme fotos vind ik ook niks.ik heb er wel bewondering voor maar dat is ook het enigste.

Roos_M

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 15:18

Walgelijk gewoon :|

Racekees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 15:26

Sizzy schreef:
Nee 18% is niet niet, dat is echt laag namelijk!

Ideale waarden opgezocht:
Onderstaande tabel geeft de ideale waarden aan.

Vetpercentage

Leeftijd Man Vrouw
17-29 15% 25%
30-39 17,5% 27,5%
40 en ouder. 20,0% 30%

ik heb zwaar veel bewondering voor die vrouw echt petje af. Niet dat ik erop kick maar ik het wel leuk om te zien. en zo te zien is mijn vetpercentage iets aan de lage kant met 7,8%:P

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 17:38

Laura schreef:
Ik ken anders iemand die geheel au naturel een enorme prestatie heeft neergezet qua lichaamsgroei. Heeft puur te maken met een uitgekiend voedselpatroon en een perfecte training. Daar hoef je echt niet per se supplementen voor te gebruiken. Hoe het zit met die clit weet ik niet, heb het stukje niet gezien, en heb daar ook nog nooit van gehoord.

Edit:
Echt jammer dat deze documentaire is geweest, aangezien het de sport blijkbaar heel eenzijdig belicht, en weer vanuit alle vooroordelen werkt...
Als je als vrouw krachttraining doet tegenwoordig, moet je eerst door alle (onzin!!!!) vooroordelen dat je met zware gewichten er meteen zo uit gaat zien als de dames in de eerste foto's. Vervolgens wordt je automatisch met een manwijf geassocieerd, en met anabolen en steroiden.
Laat ik er maar niet over beginnen hoe de gemiddelde sportschoolbezoeker mij aankijkt als ik aanhet ijzer zit in de freeweight/manhoek...

ik begrijp dat je het niet eens bent . dat kan en dat geeft niks , maar ik wil hier alleen zeggen dat als mensen met een mega clitoris en bodybuilden en er zo uitzien als de eerste dames ( ahum)in dit topic mij gaan vertellen dat ze geen mannelijke hormonen gebruiken....
sorrie hoor , maar om mij op die manier in de maling te willen nemen...
kom op hoor... ik begrijp dat sommige mensen het nog willen geloven zolang ze hun broekje aanhouden , maar als je dit ziet ???
dalijk gaan ze me nog vertellen dat ze clitoris oefeningen doen en dat hij daarom zo groot is ....

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 17:49

Saar4 schreef:
Wat me altijd zo opvalt bij die overmatig gespierde vrouwen is dat ze zulke oude rimpelige koppies hebben. De hoofden lijken altijd zeker 10 jaar ouder dan ze zijn. Waar komt dat door? Of heeft dat misschien ook weer met het lage vetpercentage te maken?

Gisteren (geloof ik ) was er documentaire over bodybuilders op tv (discovery is mogelijk maar ik ben absoluut niet zeker)

En toen zeiden ze dat de huid steeds dunner wordt en daardoor de spieren beter zichtbaar zijn. Probeer eens je gezichtsspieren heel goed te trainen waardoor ze bij 1 beweging helemaal zichtbaar zijn

Eliane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:06

Laura schreef:
Vervolgens wordt je automatisch met een manwijf geassocieerd,

Niet vervelend bedoeld, maar die foto's van 'mooie' fitnessers die jij plaatst vind ik echt qua lichaam al op het randje met wat bij mij onder 'manwijf' zou vallen . Dus als dat al de *mooie* fitnessers zijn verbaasd dat vooroordeel mij niet echt...
Vooral die eerste en laatste vind ik echt afschuwelijk; de middelste 2 foto's zijn minder duidelijk om echt iets over te zeggen qua bespiering maar als je naar die schouderpartij kijkt vind ik dat ook niet bepaald vrouwelijk .

Daarnaast denk ik dat Kjoetie wel echt een punt heeft wb. obsessie met je lichaam en de overeenkomst met anorexia. Ik heb daar zelf ook wel eens iets over gehoord (moeder is psychiater) en hoewel het uiteraard lang niet voor íedereen zal gelden denk ik dat er zeker een kern van waarheid inzit. Dan is het nog steeds niet terecht dat direct alle vormne van fitness zo'n negatief beeld krijgen maar nogmaals; heel raar vind ik dat persoonlijk niet.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:13

Afbeelding
Gatverdamme

Als je dit echt ziet als schoonheid, lijkt me er idd wat mis, yuk

de fitnes vrouwen die Laura plaatst, vind ik dan ook totaal geen vergelijk met de eerdere geplaatste foto's

Laura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:19

LPtjuh schreef:

ik begrijp dat je het niet eens bent . dat kan en dat geeft niks , maar ik wil hier alleen zeggen dat als mensen met een mega clitoris en bodybuilden en er zo uitzien als de eerste dames ( ahum)in dit topic mij gaan vertellen dat ze geen mannelijke hormonen gebruiken....
sorrie hoor , maar om mij op die manier in de maling te willen nemen...
kom op hoor... ik begrijp dat sommige mensen het nog willen geloven zolang ze hun broekje aanhouden , maar als je dit ziet ???
dalijk gaan ze me nog vertellen dat ze clitoris oefeningen doen en dat hij daarom zo groot is ....

Wat wil je nu voor punt maken? Dit heb je al gezegd. En er zullen misschien wel steroiden-dames tussengezeten hebben in die docu, maar wat ik even wilde aangeven, is dat je niet alleen met steroiden zo groot kan worden. Dat kan ook naturel.

Eliane; dat is heel persoonlijk. Maar dat vind ik dus weer 10x mooier dan bv die gratenpakhuizen die op de catwalk lopen.

Elke topsport grenst op het randje van obsessief. Hoe denk je dat Anky op een dag bezig is? Hoe denk je dat de paarden van haar getrained worden? Zo kan je op elke sport wel een plakkertje ongezond plakken.

De dames waarvan ik foto's geplaats heb zitten op figure-model niveau. Dat is wat anders dan de echte professionele Bodybuilders. Om een lijf te krijgen als de laatste, moet je echt heeeel veel doen. En helaas is dat plaatje de reden waarom veel vrouwen nog steeds huiverig zijn voor krachttraining... alsof je er na een paar weken amateur-trainen zo uit gaat zien Dream on

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:25

nou ik heb meerdere punten en wil ook zeggen dat je zoals bovenstaande vrouw er niet uit gaat zien , na een gebalanceerd dieet en veel trainen...
tuurlijk ga je er zo niet uitzien na een paar weken amateur trainen , maar ook niet met een uitgebalanceerde voeding en training ... een vrouwenlichaam maakt zulke spieren niet van zichzelf, dit kan je ( op uitzondering van de uitzondering van de uitzondering na) niet op een natuurlijke manier....
zelfs de gezichten gaan er mannelijker uit zien...

delerium

Re: Oh my g..... vrouwelijke bodybuilders op net 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:27

Idd, duidelijk het verschil tussen fitness en bodybuilding. De foto's hebben dus ook geen klap met elkaar te maken.

Ik vind overigens de bodybuilddames wèl erg mooi. Een van de redenen dat ze er op de foto's wat slecht uitzien is o.a. die bruiningslotion. Als je ze bezig ziet zien ze er zoveel beter uit dan op de wedstrijdfoto's...

Mannelijke trekjes overigens komen ook door het sterker worden van pezen en aanhechtingen. Dat geeft een net hoekiger idee en dat doet al vlug wat mannelijker aan.

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:28

runningkawa schreef:
http://www.benchpresschampion.com/PHOTO ... .jpg[/img]
Gatverdamme

Als je dit echt ziet als schoonheid, lijkt me er idd wat mis, yuk

de fitnes vrouwen die Laura plaatst, vind ik dan ook totaal geen vergelijk met de eerdere geplaatste foto's

inderdaad kawa!
weet je wat het grappigst van alles nog is , als ze dalijk niet meer in staat zijn om te trainen knalt heel die spiermassal in elkaar en dat is lelijk joh ... jammer dat er geen foto's zijn van een leven na mijn bobybuild carriere ....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:37

Ook als je dat langzaam afbouwd?