Laura in the USA - update 22-07

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 03:11

Hier wordt het woensdag 21 graden en jij zit nog een stuk naar het zuiden dus tijd lekker in het zonnetje te zitten. Cool

Anoniem

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 10:54

Hij is weer gaaf! *LOL*

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 12:53

Aaah.
Fantastisch verhaal.
En ja.. hier is het nu ook behoorlijk warm Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 19:22

Lieve mensen,

Het is weer dinsdag.... we hebben maandag overleefd! Ik heb een geweldig weekend gehad....! Echt werkelijk helemaal top. Vrijdagavond gingen we met zijn allen (nouja, de helft die met David overweg kon) naar Davids afscheidsfeestje in Flat Branch. Blijkbaar de populaire hang-out in Columbia op vrijdagavond, want het was enooooorm druk. Ik ben aan de praat geraakt met ene Bob, een professor aan de Universiteit, die erg graag fietst (en laat ik nou net een fiets hebben Schijnheilig ). Afijn, ik heb voor zaterdag (als het weer goed blijft) in elk geval een fietsdate. Weer eens wat anders. Ben me alleen nu al aan het druk maken wat ik aan moet trekken... hellup. Sportbroek? Jeans? Korte broek? Ehhhh? Verward Nouja, komt tijd komt raad.

Afijn, eindelijk (na een half uur) kregen we een tafel. Heerlijk Tonijnsteak gegeten en gekletst met mijn collega's. Die wilden naar The Pinguin, een piano bar in de trant van Crazy Piano's. Maar volgens onze opper-baas Donna mocht ik niet mee - want mijn accent was te sexy- haha. Haha! Ik vraag me toch af hoee ze daarbij komen. Ik bedoel, Engels met een Frans of Russisch accent, a la, dat is sexy, maar Nederlands? Mhhhh... Goed, toch maar meegegaan Knipoog En daar aan een nieuwe verslaving geholpen: Tequila Rose. Jammie zeg, wat is dat lekker. Tequilashots die lichroze zijn, net fristy met alcohol, haha. Donna vond vervolgens dat ' Netherlands Girl' (ik dus) aan de man geholpen moest worden, dus die schreef mijn naam op een servetje, incluus verzoeknummer, en die ging richting pianospeler. Waarop ik vrolijk in de schijnwerpers gezet werd. Afbeelding Schaam... Vervolgens stond ze naast een leuke vent waarop ze erg demonstratief mij beetpakt en die kant op duwt. Tsja, dan heb je meteen een leuke binnenkomer (This is the deal. My boss apparently wants to set me up with you. So either you co-operate, or I lose my job...gna gna Clown ) Donna is echt zo cool, zo wil ik zijn als ik haar leeftijd heb bereikt. Bronwen was helemaal in de stress, want Donna was wel de baas van onze baas, zo hoog op de ladder, daar moest ik wel rekening mee houden (wat nou, ik had gewoon een leuke avond *LOL*) Maargoed, inmiddels waren alle collega's naar huis en was ik blijven zitten met de net ontmoette Kevin. Dus wij op naar de volgende kroeg. Ik vrolijk verteld dat ik hier net twee maanden ben en nog niet veel mensen of plaatsen ken... Komen we in de tweede kroeg binnen, zitten daar alle kerels van mijn internationale vriendenkring. Die me dus uitgebreid begroeten. Ehhhhm, wat zei je? Haha!

Afijn, Kevin heeft me netjes naar huis gebracht - ik heb hem vervolgens de deur uit gewerkt dat ie eerst maar eens moest bellen... Knipoog En 's ochtends werd ik wakker met een enorme kater gesponsord door de Tequila Rose.... Sigaar en laat ik nou net die dag afgesproken hebben te gaan paardrijden....
Maargoed. Niks beter dan te paard uitwaaien, dus heeft David Currey me opgehaald en heb ik Missouri verkend op de rug van ' Lady', een 15 jarige bonte merrie. Met westernzadel en al. Cool Ik snapte natuurlijk geen houd van sturen met 'e'en hand (al helemaal niet met mijn kater) dus dat was even wennen. Maar die beesten waren zo goed opgevoed dat ik eigenlijk niks hoefde te doen behalve blijven zitten (en dat is vrij simpel in een westernzadel. Gewoon de knop vasthouden Koe ) Erg relaxed, want het weer was supermooi. Het was wel een beetje lastig gesprekken voeren met Sadie, de 12 jarige dochter, want ik kwam telkens op onderwerpen uit waarvan ze niks af wist (Did you see Dr Phil last night? - Oh, sorry, forgot that you don;t have a tv) (What's your favorite place to go out to dinner? - Oh yeah, you never go out since you are with 7 people at home... ) Serieus, als dat meisje straks vanuit homeschooling naar College gaat krijgt ze me toch een cultuurschok...! Clown

Nou na het paardrijden was het tijd voor mijn date met Kevin (die al erg bezorgd 3x gebeld had - ik had namelijk geen bereik in het bos) Dus ik had een voicemail en een page. Dus ik beluister de voicemail waarin Kevin zegt dat hij me om 7u komt halen, of dat goed is. Dus ik bel het pager nummer terug, in de veronderstelling dat het Kevin is... En aangezien die Amerikanen allemaal de telefoon opnemen met ' ...hello?...' .... roep ik tegen die meneer dat 7 uur goed is, en waar hij gereserveerd heeft. Haha! Waarop hij heel verbaasd reageert. En ik me ineens realiseer dat het Kevin niet is, maar Joe (Royces beste vriend) ehhhhhhhhh Koe Die dacht vast, die is straight forward... haha.
Maargoed, toch Kevin nog weten te bereiken, dus die kwam me netjes halen. Hij had gereserveerd bij Sophia, een erg leuk klein restaurantje (geeeeeen fastfood of keten!) met een erg goede kaart en wijnkaart. Cool Bij daglicht was Kevin nog steeds wel leuk om te zien (you never know Knipoog ) en we hadden zowaar erg leuke gesprekken! Van de paus tot Bush, van WOII tot de Civil War, van zijn afkomst tot de mijne, over zijn cultuur en over Europeanen.... nog intelligent ook!! It just got better and better....! Kevin bleek 29 en afgestudeerd in Engelse literatuur, nu bezig met een Master in bibliotheek-nogwat. Hij vond dat hij in tijden niet zo'n interessante discussie had gehad als met mij (en dat complimentje vond ik bijna even leuk als het feit dat hij me 'sooo beautifull' vond, grinnik - weer eens wat anders dan dom en blond Knipoog ) Nadat we de fles wijn soldaat gemaakt hadden zijn we naar Murreys gegaan (The place to be - Bronwen was groen van jaloezie toen ze dat hoorde) een erg cosy jazzclub. Vervolgens bleek Kevin ook nog gitaar en piano te kunnen spelen (help! Ach gut ) en zijn we naar nog twee andere clubs geweest en toen naar zijn appartement. Ik verwachtte een enorm studentenhuis (zijn auto was namelijk nogal vintage) maar ook dat was schokkend - een super luxe appartement, nog goed ingericht ook, om door een ringetje te halen...! Wow! Afijn. Was erg gezellig. Maarja, leer mij kennen - you don't sweep me of my feet like that - dus toen ik vervolgens lag te slapen daar kreeg ik een enorme nachtmerrie. Echt te kostelijk voor woorden. Ik droomde dat Kevin de hele tijd achter me aan liep en zijn ultieme liefde aan mij verklaarde, waarop ik niet wist hoe snel ik weg moest komen... en toen kwam ik allerlei heren tegen waarmee ik heeeel graag wilde flirten, maar vervolgens begon Kevin te schreeuwen dat ik zijn hart brak en dat soort dingen..... erg fijn - word je ook niet echt vrolijk wakker naast iemand. *Halve hyperventilatie* Zal ik toch ergens een beetje last hebben van commitment-fear ofzo? Knipoog
Maargoed. Ik heb even diep adem gehaald, mezelf voorgehouden dat het maar een droom was, en toen Kevin vervolgens aan kwam met poached eggs en blueberry bagels met cream cheese ('omdat hij dacht dat ik wel een echt Amerikaans ontbijt lustte') ging het weer prima met me (die jongen weet wel zijn punten te scoren) OK dan!

Toen was het erg mooi weer en zijn we een stukje wezen rijden - ik mocht zowaar rijden! Een man die vertrouwen heeft in mijn rijkunst Haha! - whoa! Dus hebben we Columbia door gecruised en vervolgens zijn we naar de winery in Rocheport geweest. Eerst wat wijn geproefd en toen heeft hij twee flessen solay gekocht en een picknick mand (weer bonuspunten OK dan! ) en zijn we bovenop de berg gaan picknicken, met uitzicht op de Missouri River en met 25 graden. Nouja, meer heb je niet nodig toch? Ik mocht de wijnglazen hebben - met het logo van de Winery als souvenir - nog meer bonuspunten, katsjing Cool - en toen moesten we naar huis want hij moest zijn report nog afmaken. Maar hij vroeg wat ik van plan was(niks, op mijn balkon zitten) en toen vond hij dat ik dat veel beter op zijn balkon kon doen, dus is hij aan zijn werk gegaan terwijl ik op het balkon eekhoorntjes heb zitten kijken, meer bagels heb gegeten, de laatste Solay heb opgedronken en iedereen heb gesmst dat dit tot nu toe de beste date van mijn leven was. Haha. Hyper!
Vervolgens hebben we een leuke film uitgezocht op het filmkanaal - pizza besteld, en daarna heb ik heel standvastig geroepen dat ik wel echt naar huis moest, want anders komt het niet goed met die stage van me...

Maar ik heb het echt zo naar mijn zin gehad... lekker weer, lekker eten, lekkere wijn, lekkere vent.... ! What more does a girl want...? Meer slaap, waarschijnlijk - want ik ben nu zo suf als een konijn. Maarja, ik teer nog steeds op het weekend, en ik heb net een onwijs leuke jurk en rok gekocht, dus ik heb niks te klagen. Haha!

En ik ga mezelf nu maar weer eens nuttig maken, want dan heb ik in elk geval het idee dat ik nog iets heb gedaan vandaag...!!

Knufknuf
Laura

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 19:25

Hallo allemaal!!!
Weeeer bijna weekend, I love fridays! Jay! Haha!
Net heerlijk gelunched bij La Via Roma (jaja, Europa is in hier....) een geitenkaas salade met walnoten en honing (mjammmm). Lekker in het zonnetje, want het is vandaag weer 25 graden (dus extra lange lunchpauze!!)

Ik ben inmiddels druk bezig met mijn Access database hier. Ze hebben plannen om de foreign offices ook te verbinden met het intranet en ze zo gebruik te laten maken van mijn database, dus ineens ben ik van intern naar VIP gebombardeerd. Lijkt me cool, als Japan straks mijn bouwsels gebruikt! Pling Ik heb me ingeschreven bij de universiteit voor extra Access Advanced trainingen, maar moest daarvoor eerst twee basiscursussen doen. Leek mij een waste of time, dus contact opgenomen met de docent om te vragen of ik die niet kon skippen - hem vervolgens een voorbeeldje van mijn database gestuurd en yep, ik ben toegelaten Lachen Volgende vrijdag dus op cursus....
Mijn collega's zijn inmiddels zo blij met me dat ze me willen houden hier (yeah right. Better start paying me gooood money Cool ) en Bronwen kwam vandaag met een idee; er is eoa programma waarbij je voor de staat een dag les kan geven in een foreign language en dan op kosten van de staat je Masters kan doen. Leek haar wel wat voor mij... kon ik ook mooi twee dagen bij de DED blijven werken. En Kevin riep ook al dat ik mijn Masters maar hier moest doen. Grinnik. Nou, hij moet wel errrrug leuk blijven wil ik daarvoor in Misery blijven, en een Master hier? Eerst maar eens thuis afstuderen Knipoog

Ik heb net even met Bob gebeld (de fietsenman) Ik had zijn nr gekregen om te bellen als ik wilde fietsen, en het werd nu mooi weer, dus het moest er maar eens van komen. Ik zat het natuurlijk weer de hele tijd uit te stellen (ik houd er niet van om onbekenden te bellen... helemaal niet als het leuke mannen zijn Knipoog ) En men, wat heeft Bob een Southern accent... alsof ie straight uit Texas komt... hihi. Nagelbijten / Gniffelen Was me de laatste keer helemaal niet opgevallen. Zal wel aan de Martini's hebben gelegen.. Knipoog Afijn, hij had al geprobeerd mijn nummer te pakken te krijgen (mislukt - interns registreren ze hier niet bij de administratie haha) dus hij was me niet vergeten. Ik ben nu alleen wel zenuwachtig over dat fietsen, ik hoop niet dat hij dat bedoelt als in race-fietsen en ik hoop helemaal niet dat hij straks in een strak glimmend pakje aan komt zetten,[img] http://www.fokt.nl/images/smiles/icon_eek.gif[/img]
want dat overleef ik niet hoor (lachstuip) Ik reken namelijk gewoon op mountainbiken. En nogmaals, wat moet ik nou zelf aandoen dan? Gestoord Spijkerbroek komt tussen de ketting... is ook niet echt charmant als je die in je sok stopt *grinnik* En zal ik mijn helm maar aflaten? Is ook weinig charmant natuurlijk. Nouja, we zien wel.

Eerst vanavond maar eens naar de bar met Joe. Die had ik vorig telefoongesprek zo afgekapt (omdat ik dacht dat hij Kevin was; wat een teleurstelling - haha) dat ik het maar even goed moet maken en dus mag hij me wel even meenemen voor een borrel. Alleen niet in Flatbrach, want daar ging Bob al naartoe en die vroeg al of ik ook kwam. Haha! Of misschien is dat nou juist wel een strategische move. Afijn, dat zie ik vanavond wel.

Volgende week vrijdag hebben Bronwen en ik een barbeque van de mongolische gemeenschap (ja, haha) ik ben benieuwd of wij de enige niet-aziatische mensen zijn. Zou wel lachen zijn! Ik moet ook ergens nog een posh feestje vinden want dan kan ik tenminste mijn nieuwe designer-jurk aan. (die ik met 70% korting heb weten te krijgen...!) Volgende week komen de Russische consulars op bezoek, misschien hangt daar wel een diner aan vast. Ik als VIP intern mag dan toch vast wel mee Knipoog

Nou mensen, ik ga even mijn werk afronden, fijn weekend!
Groetjes!!
Laura

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 19:33

Hi guys!

Ik weet niet wat het is, misschien zit het in de lucht ofzo (lentegevoel?) maar ik heb alweer zo’n geweldig weekend gehad!! En het is nog niet eens voorbij dus het kan alleen maar beter worden!! Haha!

Ik ben vanmorgen om 8.30 opgestaan (gaap!) na een stapavond vrijdag best vroeg… Was gezellig trouwens gisteravond, Bronwen en ik waren naar Bride and Prejudice geweest (erg vage India film) in het RagTag theater. Dat is een alternatief theatertje waar ze allerlei buitenlandse en cultfilms draaien. Piepklein zaaltje, voor 60 man ofzo, maar er stonden wel heerlijke loungebanken, dus dat was prima! Vervolgens naar Jazz gegaan, waar Joe en Royce ons gezelschap kwamen houden. Ik weet niet wat het is, maar die lui zijn vaag. >;) Erg vaag. Royce was maar aan het klagen dat ik hem niet meer belde – toen heb ik hem maar verteld dat ik hem zou bellen als ik eens ‘very bored’ was. Gaap. Niet dus. Doei, doei En Joe was helemaal irritant. ‘Tell me something about yourself’ ‘What do you wanna know?’ ‘Well, everything!’ *zucht* ‘Okay, are into culinary arts?’ (oftewel, ik zie jou wel achter mijn gasplaat staan Rolleyes ) Blegh. Nexxxxxxt..! Doei!

Nouja, ze bleven maar drankejs voor ons kopen, en ik weet niet of je wel eens geprobeerd hebt te slapen nadat je 3 amaretto-baileys-espresso hebt gehad, maar dat wil dus niet. Veel te veel caffeine…
Gestoord
En toen moest ik om 8.30 wel opstaan want ik zou met Liz gaan Pilatessen. En aangezien Liz een personal trainer heeft voor het pilates, moesten we er een uur eerder heen. Maar ze had een gastenpas voor me, dus kon ik ook lekker workouten. Ehhhh…. Nagelbijten / Gniffelen tsja, dan moet je wel he? Ik heb dus eerst een uur geworkout; cardio en fitness, en vervolgens een uur gepilatest. En Liz en ik waren de enige, dus we hadden zo ongeveer privéles van Torturing Trevor… Aaargh!! En laat ik daarna nou afgesproken hebben met Bob (Southern Accent Bob) om te gaan fietsen!! Waaargh!!! Clown

Vervolgens stress!! Wat trek je aan op een eerste date als je gaat fietsen? Mijn goede workout broek komt tussen de ketting, dat werk niet - ineens had ik een briljante ingeving (ik had nog een fatsoenlijke roze korte broek en een roze polo met witte kraag, elegant maar toch sportief. _/-o_ Alleen matcheden mijn zwarte sportschoenen niet, dus heb ik die omgeruild voor die van mijn huisgenoot. Altijd handig Haha!)

Vervolgens stond Bob prima op tijd voor de deur – zonder eng geel latex pakje gelukkig! *LOL* Hij zag er erg normaal-sportief uit! - met een enorme Landrover Discovery ( Wow! ) waar zijn fiets achterop zat, en hebben we die van mij erbij gegooid. Toen naar de Katy Trail gereden, daar op de fiets gestapt. Ik had al verteld dat ik al 2u workout erop had zitten dus dat hij wel voorzichtig met me moest doen, maar ik liet me natuurlijk niet kennen….

Dus zijn we helemaal naar de Winery in Rocheport gefietst!! Dat is, ladies and gentleman……;


2,5 uur fietsen! Ziek


Daar moesten we vervolgens de rotsen omhoog klimmen en hebben we vervolgens een grote fles wijn verorberd (wel verdiend na zo’n tocht – en na mijn vorige bezoekje met Kevin wist ik precies welke wijnen lekker waren natuurlijk) om daarna 2,5 uur terug te fietsen. WIND TEGEN!! Koe


Halverwege kwamen we een schildpad tegen, en op een gegeven moment dacht ik dat er een zwarte tak lag, dus ik rijd er net overheen op het moment dat Bob zegt: Hey, look at that snake!! [img]http://www.fokt.nl/images/smiles/icon_eek.gif [/img]IIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Ik reed dus vrolijk een zwarte slang plat! Bob rolde zowat van zijn fiets af van het lachen want dat beest krulde omhoog en blies naar me en hij zei dat hij niemand ooit zo benauwd had zien kijken (mag ik? EEN SLANG!Afbeelding)

Maargoed, ik heb dus vandaag 1 uur cardio + fitness gedaan, vervolgens 1 uur Pilates gedaan, en toen 5 uur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ziek Ziek gefietst. Ik ben erg trots op mezelf. En Bob vond me natuurlijk erg sportief (okee, die rijdt voor zijn lol heel Iowa en Missouri door in een week… mén..) Dus hebben we de grootste pizza besteld die we konden vinden bij Shakespeares (en Bob had inmiddels zo hard geroepen in what a great shape I was, Pling dat ik daar maar flink wat van gegeten heb. Grinnik.)

Afijn, het was hier dus echt 25 graden (heeeeerlijk zonnetje, ik ben me toch bruin geworden) En wat hoorde ik? Sneeuwt het weer in NL? Nagelbijten / Gniffelen Grinnik… dus hebben we heerlijk door de stad gelopen in onze korte broek en zijn we op het balkon gaan zitten bij Heidelberg met een super uitzicht over de stad. Waarna Bob vroeg of ik zin had om met hem mee te gaan naar een concert donderdag. Hij heeft nl kaarten voor Sting. !!!!!!!! Wow! Wow! Wow! Natuurlijk heeft Laura dat!!!! Ja Dus wij gaan donderdag naar Sting. Hahaha! Super cool! Afijn, toen was ik wel aardig uitgeput dus zijn we terug naar huis gereden in de Landrover. Waarop ik zeg dat ik het een stoere auto vind en Bob vervolgens tussen neus en lippen door zegt dat ik dan zijn Porsche 911 ook wel mooi zal vinden. Bloos! Wow! Ehhhhhhhhhhh….. Haha! Joh, ik geef toch niks om mooie auto’s? Bloos Ik sta er nu dus op dat we met de Porsche naar Sting gaan, dat snap je wel *LOL* Ik heb ook wel een ritje verdiend in zo’n leuke auto na al dat gefiets Knipoog

Kleine Bob achtergrond: Ik heb geen idee hoe oud hij is maar ik gok een jaar of 35; hij is professor in Wildlife Management en Science aan de Uni van Mizzou, hij is erg sportief, heeft een aantal honden, houdt van reizen, komt oorspr uit Arkansas (Awrkahnsahhhhhh) heeft een erg Southern Accent, speelt golf (dat is ons volgende plan op de agenda, naast fietsen kan hij me vast wel leren golfen Pling ) en heeft alvast besloten dat hij op zijn volgende trip in Europe (gaat ie door Duitsland en NL fietsen) ook even in ons durp aankomt. Nouja, ik kan je verder wel vanalles vertellen over zijn familie (één zus, net genezen van kanker, vader overleden, was een goede vriend van Clinton trouwens, moeder speelt Bridge) maar dat is niet zo interessant. Interessanter is dat Laura in een Porsche naar Sting gaat. Life just keeps getting better and better….! Cool

Ohja, ook nog even mooi; op het werk hebben we een Russische delegatie op bezoek, dus moesten we vrijdagavond overwerken om het meetingbook af te maken, dus wij met een stel blaadjes in mappen aan het doen, waarop biografieën stonden, en ik kwam eentje van Peter Johnson tekort; dus ik roep vrolijk (onschuldig als ik ben) Guys, I need a Peter! ….. is het stil….. en vervolgens ligt iedereen onder de tafel van het lachen. Ehh? Verward Blijkt ‘Peter’ slang te zijn voor – nouja – je snapt m. Weeet ik veel… dat leren ze je op school niet! Grinnik…

Nou, ik ga mijn arme lijf even in bad leggen – volgende keer eis ik een massage na het fietsen Knipoog Of een avondje in zijn hottub (had ik al verteld dat hij een hottub in de tuin heeft? Nagelbijten / Gniffelen )

Dikke knuf,

Laura

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:46

Laura and the dubbeldating experiences Clown Gaat je wel goed af geloof ik Knipoog Wanneer krijgt je Laura's spannende amerikaanse leven een nieuwe wending?? Nagelbijten / Gniffelen Ik ben erg benieuwd Knipoog

Veel plezeier bij Sting!

Anoniem

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 19:47

Zo! Drie lekker lange verslagen van jou Lachen Blij dat je ze nu plaatst Ja Heb heerlijk kunnen lachen Haha!

Gaaf allemaal joh! Moet echt een enorme ervaring zijn.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:08

klinkt goed!

fiehie

Berichten: 365
Geregistreerd: 26-08-03

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:56

Oeh geweldige verhalen ! Echt ontzettend vlot om te lezen Haha!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 23:12

Jij maakt nogal wat mee daar haha, geweldig om je verslagen te lezen Haha!

Ik snap dat van die peter slang alleen niet Blond Kan iemand mij dat even uitleggen, eventueel via pb Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 01:03

*grinnik*
slang (spreek uit: sleng) is een soort van taal vd straat... net zoals wij 'doos' zeggen voor .... is 'Peter' daar een woord voor, nouja, 'Dick' *LOL*

Charlotte; het is hier zp super dat niemand mij nog 'echt kent' en dat e nieuwe mensen die ik leer kennen niet allemaal bij dezelfde vriendenkring horen...
Als ik in NL een date heb in en ergens naartoe ga in mijn omgeving loopt de roddel al voordat wij aan het dessert zitten Haha! Hier is dat gelukkig niet zo dus ik ben aan niemand verantwoording schuldig, heeeerlijk! Cool

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:28

Hehe 'ons durp' wellicht Knipoog Geniet er maar heerlijk van!

Tamara

Berichten: 10449
Geregistreerd: 20-07-01

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 22:25

Hahaha prachtige verhalen weer Laura! Haha! Jeumig, 2 dates hebben lopen door elkaar, wat een luxe, ik mag al blij zijn met 1 date in de zoveel tijd Tong uitsteken Magoed, daar heet je natuurlijk Laura voor Knipoog Veel plezier ermee!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 23:01

Bedankt voor de uitleg Laura Haha!

Caira
Berichten: 26083
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 08:28

Pfff ik moet ook maar eens een stage in amerika doen als ik het zo lees!

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 13:30

WOEH Laura! Wat kan je gaaf schrijven! Haha! En ook leuke verhaaltjes daar! ik had het wel verwacht dat daar alleen maar idioten woonden (op aantal na dan).

Zelf zei ik ooit in ander forum dat -het onderwerp was ff op dat moment dat de NL'ers in Amerika als 1 van de eersten hadden gevestigd- dat NL vast en zeker alleen de psychische gestoorden naar Amerika hadden gestuurd Bloos

Maar Laura, nog heel veel plezier daar, en hoop dat er nog gauw een verslagje komt! Clown



Ja, mods, mag het aub ook een sticky worden? Pleeeeesss??

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:01

Whaha, heb weer genoten van je verhalen!! Veel plezier bij Sting btw, en met de porshe Knipoog *kijkt nu heel jaloers*

En golfen?? is dat de nationale sport hier ofzo? Ik ga morgen ook al golfen (night-golf), aangezien ik overdag moet werken. naja ik heb al een beetje geoefend, maar ik bak er nog niet veel van. Hopelijk doe jij het beter op de golf-course!!! Haha!

Have Fun!!!

Artemide

Berichten: 1336
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: België

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 19:15

Heel erg leuke verhalen! En 't is natuurlijk fantastisch voor je, dat je dit allemaal echt meemaakt Haha!!

'k Zou zeggen, amuseer je nog en hou ons op de hoogte Knipoog.

Zonnetje81
Berichten: 18721
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 13:35

Ik vertrek morgen.......Haha!

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:39

ik heb heerlijk genoten van je verslagen weer laura!!! (leuk he ? als jze je niet kennen.... zo genieten doe ik nou ook in oekraine en hopenlijk straks in georgie ook..)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 19:59

wat een leuke verhalen zeg Haha!
ga ook maar eens naar amerika denk ik Vork

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 20:48

Geweldige verhalen! Ze zijn echt leuk om te lezen.

Hoe was Sting?(of moet je nog gaan?)

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 08:27

angelke schreef:
Geweldige verhalen! Ze zijn echt leuk om te lezen.

Hoe was Sting?(of moet je nog gaan?)


Angelke; viewtopic.php?f=2&t=398352&hilit= (Sting is niet door gegaan)

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Re: Laura in the USA - update 08-03 / 13-03 / 24-03 / 08&

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 12:34

Ik vind het wel weer eens tijd voor een nieuwe update Laura Bloos