belangrijke vraag voor alle vrouwen/meisjes

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:41

smurf schreef:
Citaat:
thuis zit ik gewoon op de deksel


dat zal een zootje worden Verward
ik doe het deksel altijd omhoog en ga dan op de bril zitten

HAHAHA lol!!! Haha!

op een openbaar toilet ga ik ook altijd hangen, maar dan nog maak ik eerst heel die bril al alles schoon, stel je voor dak uitglij en dan nog in de zeik van een ander terechtkom Scheve mond ik ga eik altijd ook thuis sowieso eerst heel die bril helemaal afpoetsen voordat ik ga zitten, het moet helemaal schoon en droog zijn, voordat ik ga zitten. En die kraan uitzetten na het handen wassen als het ergens openbaar is, doe ik altijd met 1 vinger ofzo haha

Gulpje

Berichten: 8077
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:48

Om te huilen:

Je gaat 's nachts half slapend naar de wc. Je trekt de wcdeur open en laat, met je ogen dicht, je dankbaar zakken. Dan denk je half bij bewustzijn; "Waar blijft de bril"? Je zakt sneller en sneller in het gapende gat tot je billen in aanraking komen met de keiharde, koude wcpot. Huilen Soms, als je erge pech hebt, is ie nat ook.... Boeheoeee!!!


Gelukkig is die mij nog niet zo vaak overkomen, maar de keren dát het me overkomen is heeft m'n vriendje het direct daarna geweten... Extreme duivel

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:23

Gulpje schreef:
Om te huilen:

Je gaat 's nachts half slapend naar de wc. Je trekt de wcdeur open en laat, met je ogen dicht, je dankbaar zakken. Dan denk je half bij bewustzijn; "Waar blijft de bril"? Je zakt sneller en sneller in het gapende gat tot je billen in aanraking komen met de keiharde, koude wcpot. Huilen Soms, als je erge pech hebt, is ie nat ook.... Boeheoeee!!!


Gelukkig is die mij nog niet zo vaak overkomen, maar de keren dát het me overkomen is heeft m'n vriendje het direct daarna geweten... Extreme duivel


Dit is dus precies de reden waarom ik mijn vriend aan het leren ben de wc-bril terug naar beneden te doen...

Toch stom he... Hoe dik is zo'n bril? Een 2 a 3 cm... Het lijkt alsof je een halve meter lager zit vind ik Scheve mond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 17:56

Pervinco"]
[quote="Gulpje schreef:
Om te huilen:

Je gaat 's nachts half slapend naar de wc. Je trekt de wcdeur open en laat, met je ogen dicht, je dankbaar zakken. Dan denk je half bij bewustzijn; "Waar blijft de bril"? Je zakt sneller en sneller in het gapende gat tot je billen in aanraking komen met de keiharde, koude wcpot. Huilen Soms, als je erge pech hebt, is ie nat ook.... Boeheoeee!!!


Gelukkig is die mij nog niet zo vaak overkomen, maar de keren dát het me overkomen is heeft m'n vriendje het direct daarna geweten... Extreme duivel


Dit is dus precies de reden waarom ik mijn vriend aan het leren ben de wc-bril terug naar beneden te doen...

Toch stom he... Hoe dik is zo'n bril? Een 2 a 3 cm... Het lijkt alsof je een halve meter lager zit vind ik Scheve mond
[/quote]

*LOL* *ziet het voor zich* sorry .. er grappig Haha!

Vriend gelijk wakker door het gegil van zijn vriendin die vast zit in de pot Schijnheilig

Morrie

Berichten: 22333
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 18:44

zijn jullie wel een per ongeluk, (zonder goe dop te letten) op een verhoogd invaliden toilet gaan zitten???

dat is net zo schrikken als zonder bril, alleen zit je dan 20 cm hoger Haha! *LOL*
Ik had het gisteren nog in het bejaardentehuis waar mijn vader woont, op de kamer van mijn pa.......je hoeft acuut niet meer te plassen van schrik Scheve mond

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:36

Als iedereen er boven gaat hangen op een openbaar toilet kan ik er wel op gaan zitten Haha!
Maar thuis doe ik m'n onderbroekie er onder... zodat ik niet op die *brrrr* koude rand zit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:49

Blehh, op een openbaar toilet ga ik echt niet zitten hoor! Dan hang ik wel! En ik ga helemaal niet op een pot zitten zonder bril Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 19:51

smurf schreef:
zijn jullie wel een per ongeluk, (zonder goe dop te letten) op een verhoogd invaliden toilet gaan zitten???



Per ongeluk niet... Mijn oma had zo'n bak van +- 20 cm op de wc zitten (verhoging dus), echt een crime als je daar naar de wc moest... Scheve mond

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:09

Yaar schreef:
Blehh, op een openbaar toilet ga ik echt niet zitten hoor! Dan hang ik wel! En ik ga helemaal niet op een pot zitten zonder bril Haha!


Nee ik ook echt niet Haha! Vooral die weg toiletten op de snelweg bij Duitsland/Frankrijk!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:46

Yaar schreef:
Blehh, op een openbaar toilet ga ik echt niet zitten hoor! Dan hang ik wel! En ik ga helemaal niet op een pot zitten zonder bril Haha!



same here

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:46

smurf schreef:
zijn jullie wel een per ongeluk, (zonder goe dop te letten) op een verhoogd invaliden toilet gaan zitten???

dat is net zo schrikken als zonder bril, alleen zit je dan 20 cm hoger Haha! *LOL*
Ik had het gisteren nog in het bejaardentehuis waar mijn vader woont, op de kamer van mijn pa.......je hoeft acuut niet meer te plassen van schrik Scheve mond


Ik heb dat andersom, onze wc hangt vrij hoog. Mijn vader heeft een lage. Iedere keer als ik daar naar het toilet ga, "val" ik het laatste stukje Haha!

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:18

Ik zit nooit op de wc. Ik hang er altijd boven, krijg je ook nog eens beenspieren van Haha!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:25

Als het op school is of gewoon ergens waar ze vieze wc`s hebben, ga ik er gewoon boven hangen. Anders ga ik gewoon op de bril zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:30

whahaha! wat een topic! nou goed.... bij openbare toiletten hangend, thuis durf ik het wel aan te gaan zitten, maar dan wel op de bril ja Haha!

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:06

Amberto schreef:
. Als het ergens echt te ranzig is dan zoek ik wel een bosje op... (scouting is toch wel ergens nuttig voor geweest!)


Hihihihi, ik maak de bril even schoon met wc papier en ga dan meestal gewoon zitten... Is de wc echt heel goor, dan kijk ik in de volgende Schijnheilig
En bij Scouting leer je inderdaad wel wildplassen Haha! Ook bij dagritten met je paard trouwens! Je moet toch af en toe drinken... en dat komt er toch eens uit! Bosjes, een dikke boom, of een heuveltje... Alles wat een beetje privacy geeft Knipoog... Als het me echt te bont wordt!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:11

Nou ik weet niet hoe jullie het voor elkaar krijgen; maar hangen lukt mij dus echt niet Scheve mond Zeker niet met wat alcohol op, en meestal houd ik me dan maar op als we uitgaan oid.
En anders is het toch maar even bril afpoetsen en er lichtelijk op zitten.

Fitzroy

Berichten: 25170
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:05

Ik hang altijd boven toiletten als ze niet van mezelf zijn Knipoog

En als ik op vakantie ben, heb ik de tik dat ik eerst nog zelf de bril ga schoonmaken met allesreiniger voordat ik het toilet in gebruik neem, dan weet ik zeker dat het gedaan is. Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 23:19

Ik hang altijd op openbare wc's. (Dat zijn ook meestal de wc's waar de bril er niet meer opzit). Maar ik ga nooit op de pot zelf zitten, dat is ten eerste veel te koud en ten tweede is dat randje veel te dun waardoor je niet lekker zit. (Ja heb het weleens gedaan ja Bloos ).

Maar dit is inderdaad een hele belangrijke vraag *LOL*

Knipoog

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:02

Guinni schreef:
Hihi, vroeger toen ik nog op de bassisschool zat ging ik echt NOOIT naar de wc, behalve als ik het echt niet meer op kon houden. En anders ging ik thuis wel.
Tegenwoordig ben ik wel ietsje minder erg, als ik moet ga ik gewoon naar de wc, maar liever niet Haha!


Ik ben in mijn hele basisschoolperiode geen 1x naar de wc geweest Bloos
Maar daar had je ook zulke enge, met geen ronde bril maar met zo´n stuk eruit aan de voorkant Tong uitsteken

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 00:13

Hebben jullie dat ook, dat als je in de auto stapt (voor een flinke rit) je eigenlijk al meteen naar de wc moet...? Van de stress denk ik... Heb nl een gruwelijke hekel - just like everybody else - aan die wc's bij tankstations, en maak me dan van te voren al helemaal gek met de gedachte dat ik niet naar de wc kan tot aan mijn bestemming... Bloos!

Met als gevolg dat ik voor vertrek eerst 4 x naar de wc ga (thuis...) en dan uiteindelijk de gok maar waag Bloos