Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
gijsenkim schreef:Dat Sjef niet communicatief sterk is dat weten we allemaal ondertussen wel...... Wat mij meer stoort is dat hij kennelijk eenzijdige informatie gekregen heeft en daar een conclusie uitgetrokken heeft die mijnsinziens niet correct is.
petraaken schreef:Ik heb sterk mijn twijfels dat dit berichtje van Sjef en Anky komt. Ik vraag mij af waar zij de tijd vandaan halen om op bokt te kunnen zitten. INdien ze wel op bokt zitten dan denk ik dat ze dit toch op hun eigen naam of nickname zouden doen en niet via via.
Samsam schreef:He, stond er laatst ook niet al in een topic een reactie van Sjef, ik weet niet meer door wie geplaatst!
ThePast03 schreef:Dit is de reactie van Sjef Janssen welke ik op zijn verzoek hier plaats:
In het kort komt het hier op neer, dat we heel moe worden van dat onophoudelijk geouweprutsmuts en gekrakeel van
die beroemde "stuurlui" en veredelde hobbyruiters, die de hele dag bezig zijn om excuses te bedenken waarom ze zelf
de top niet halen en bezig zijn andere mensen en nog erger paarden onderuit te halen.
Wij vinden dit laag bij de grond en willen hier dan ook inhoudelijk absoluut niet verder op ingaan.
Beter harder werken en trainen aan die toch verkeerde paarden die dan toch zo mooi die "kunstjes" laten zien, zodat
tig duizenden mensen er zoveel plezier en emotie aan hebben, dan onnodig opwerpen als de "waarheidsprofeten" die zelf
nooit geen stap verder komen en hoe dan ook hun frustaties moeten bot vieren!
Groeten, Sjef Janssen
Eyes schreef:Als, als, als dit bericht al uit de pen van dhr. S.J. komt (kan het mij haast niet voorstellen), heeft het misschien hier wat mee te maken?http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=156219
Sjuimpje schreef:Ik denk echter niet dat Sjef weet wat voor invloed Bokt op dit moment heeft zoals Jippie al zei. Hoewel hij in vakbladen ook wel eens dit soort reacties heeft laten plaatsen.
ArwenLune schreef:[
Dit zijn niet allemaal penniemeisjes van 9 waarbij het niet uitmaakt of je vriendelijk bent of niet - :
[/quote]