Een berichtje namens Sjef & Anky

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 08:11

Ik heb sterk mijn twijfels dat dit berichtje van Sjef en Anky komt. Ik vraag mij af waar zij de tijd vandaan halen om op bokt te kunnen zitten. INdien ze wel op bokt zitten dan denk ik dat ze dit toch op hun eigen naam of nickname zouden doen en niet via via.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 08:38

gijsenkim schreef:
Dat Sjef niet communicatief sterk is dat weten we allemaal ondertussen wel...... Wat mij meer stoort is dat hij kennelijk eenzijdige informatie gekregen heeft en daar een conclusie uitgetrokken heeft die mijnsinziens niet correct is.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat Sjef uberhaupt op deze manier communiceert (wat zullen zijn pr mensen daarvan zeggen). Maar zo ja, dan horen we het wel weer als ze geen aandacht meer krijgen, want dat lijkt me toch ook niet de bedoeling? En dan al die gratis publiciteit nog, niet te vergeten...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-10-03 08:52, in het totaal 1 keer bewerkt

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 08:41

Waarom zouden zij niet op het internet kunnen zitten? Zoals ik zei, ik heb email uitgewisselt met een paar behoorlijk beroemde schrijvers die ook graag op het internet zitten. Misschien niet zo vaak, maar dunkt me dat iedereen daar af en toe wel een half uurtje voor kan vinden.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 08:56

He, stond er laatst ook niet al in een topic een reactie van Sjef, ik weet niet meer door wie geplaatst!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 08:57

petraaken schreef:
Ik heb sterk mijn twijfels dat dit berichtje van Sjef en Anky komt. Ik vraag mij af waar zij de tijd vandaan halen om op bokt te kunnen zitten. INdien ze wel op bokt zitten dan denk ik dat ze dit toch op hun eigen naam of nickname zouden doen en niet via via.

Ik betwijfel het ook ten zeerste. Stel: ALS ze al commentaar hadden op de wijze waarop de trainingswijze aan de kaak hebben gesteld (wat mij sterk lijkt, want ze scoren vet dus waarom zouden ze zich storen aan wat die sukkeltjes hier op bokt over ze schrijven), waarom zouden ze het mensen kwalijk nemen dat ze hun kledinglijn niet waarderen vanwege andere smaak of omdat mensen het te duur vinden?
Dat is toch onzin?

Die mensen hebben in hun sporcarriere zoveel incasseringsvermogen en ook relativeringsvermogen opgebouwd, die vallen niet over zoiets. Laten we nou effen reeel zijn. Die halen er hun schouders over op en gaan gewoon verder.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:00

Ik vraag me ook af waarom ze naar deze mensen hun berichtje doorsturen?? Er zitten 10.000 gebruikers op bokt..

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:03

Samsam schreef:
He, stond er laatst ook niet al in een topic een reactie van Sjef, ik weet niet meer door wie geplaatst!

ja klopt!

ook al via een andere bokker!

in het kunstjes topic van bonfire geloof ik

oke ik geloof best dat er een paar bokkers zullen zijn die echt contact hebben met Sjef en Anky(een collega van mij is super bevriend met heel familie Bartels, komt daar vaak enz ik bedoel ook bekende mensen zijn gewoon mensen, die vrienden, kennisen etc hebben, en ook op bokt zullen komen)

maar waarom reageert sjef 2x via een andere bokker, ipv zelf een account aan te maken?

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:06

Achjoh, iemand wil gewoon een lekker relletje op bokt.. Beetje leven in de brouwerij Tong uitsteken Jeuj!

Ik zou het niet erg professioneel vinden als Sjef zo zou reageren, het lijkt me dus errug onwaarschijnlijk!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:06

dit is de andere reacte van sjef, via een bokker(nav [RT] Bonfire wint olympisch goud met kunstjes? )

ThePast03 schreef:
Dit is de reactie van Sjef Janssen welke ik op zijn verzoek hier plaats:

In het kort komt het hier op neer, dat we heel moe worden van dat onophoudelijk geouweprutsmuts en gekrakeel van
die beroemde "stuurlui" en veredelde hobbyruiters, die de hele dag bezig zijn om excuses te bedenken waarom ze zelf
de top niet halen en bezig zijn andere mensen en nog erger paarden onderuit te halen.
Wij vinden dit laag bij de grond en willen hier dan ook inhoudelijk absoluut niet verder op ingaan.
Beter harder werken en trainen aan die toch verkeerde paarden die dan toch zo mooi die "kunstjes" laten zien, zodat
tig duizenden mensen er zoveel plezier en emotie aan hebben, dan onnodig opwerpen als de "waarheidsprofeten" die zelf
nooit geen stap verder komen en hoe dan ook hun frustaties moeten bot vieren!

Groeten, Sjef Janssen

waarom dan niet zelf een account aanmaken?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:09

Ik geloof wel dat dit een reactie van Sjef is, ik denk dat er Bokkers zijn welke een aantal postings van Bokt aan Sjef hebben doorgemaild en dit als reactie terug hebben gekregen.
Ik denk echter niet dat Sjef weet wat voor invloed Bokt op dit moment heeft zoals Jippie al zei. Hoewel hij in vakbladen ook wel eens dit soort reacties heeft laten plaatsen.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:13

dan zullen die bokkers wel alleen maar de negatieve postings hebben gemaild, als er dan zo'n reactie terugkomt Verward

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:28

Renske20 schreef:
dan zullen die bokkers wel alleen maar de negatieve postings hebben gemaild, als er dan zo'n reactie terugkomt Verward

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat dus gebeurd is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:31

imker"]
[quote="Renske20 schreef:

Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat dus gebeurd is...
[/quote]

Dat schijnt opstoken te heten en kennelijk gaat Sjef daar graag op in, klasse hoor OK dan! .

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:32

Hij heeft een tijdje geleden toch ook in de hoefslag ofzo gereageerd op iets??

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:38

Kom op Sjef, uit de kast jij!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:39

Eyes schreef:
Als, als, als dit bericht al uit de pen van dhr. S.J. komt (kan het mij haast niet voorstellen), heeft het misschien hier wat mee te maken?http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=156219

Als dat zo is Eyes is moet hij dit als positief zien er wat mee doen ipv lopen zeuren. Hier verlies je alleen maar klanten mee. Dit zijn je klanten die hij nu aanspreekt en maakt hij zich niet populair mee.

Voor mij nu nog een reden om GEEN anky jasje/truitje of wat dan ook te kopen.

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:58

Sjuimpje schreef:
Ik denk echter niet dat Sjef weet wat voor invloed Bokt op dit moment heeft zoals Jippie al zei. Hoewel hij in vakbladen ook wel eens dit soort reacties heeft laten plaatsen.

Inderdaad. Mensen denken al gauw 'die zielige geeks op het internet' en zien dan over het hoofd dat hier een enorme verzameling mensen zit met hele diverse en goede insteek in de paardenwereld.

Dit zijn niet allemaal penniemeisjes van 9 waarbij het niet uitmaakt of je vriendelijk bent of niet - dit IS de paardenwereld, in ieder geval een onderdeel ervan, en wat je hier zegt kan wel dergelijk consequenties hebben in het dagelijks leven. Zonder het te weten kan je hier je werkkring beledigen of je buren, je leerlingen, je fouragehandelaar, je locale ruitershop, buitenrij-maatje, staleigenaar, etc etc.

Voor alles aan Bokt dat af en toe de indruk geeft van een stel chimpansees die op keyboards zitten te rammen (daar reken ik ook mezelf onder... Knipoog ) is het absoluut wel een invloedrijk medium, en als je denkt dat her een plaats is waar je je ongenuanceerd uit kan drukken omdat het vol zit met mensen die je toch nooit tegen zult komen in het dagelijks leven, maak je een flinke inschattingsfout.

PS: maar dat aanbod van die buitenrit staat hoor!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:23

Grappig...
Je zou toch zeggen dat iemand die een commercieel belang in paardenkleding bijv. het hartstikke interessant vind, hoe zijn produkt in de markt wordt ontvangen. Ik bedoel; we zijn hier met zijn allen toch wel mooi de doelgroep.

Wellicht valt het hem wat tegen, maar ipv erover te mopperen, kan je het ook zien als een kans om er wat aan te doen, opdat je produkt voortaan beter lekkerder in de markt ligt....
Echt commercieel kan ik zijn reactie dan ook niet noemen. Markttechnisch gezien is het zelfs een beetje dom... Sjef had een Fries kunnen zijn Knipoog

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:44

nou,weer een illussie armer!!

wat een ouwe zeikerd!!
ja,sorry hoor.
ik had tot nu toe,inmens veel respect voor Anky,en zo ook voor haar trainer/levenspartner sjef.

uit mijn mond had je tot nu toe echt niets dan goeds gehoord over dit stel!

als dit echt door hem geschreven is,en dat andere stukje ook (over Bonfire-kunstjes)dan hebben ze nu dus officieel afgedaan!
Helaas Pindakaas!weer één fan minder sjef!!

en pregini,zo kom je er wel makkelijk vanaf!

als dit berichtje echt waar is,en je wil er buiten blijven,laat ze dn niet onder jouw account iets plaatsen!!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:17

Ik heb dat topic over die Anky kleding nog eens doorgelezen. IMO worden er alleen maar meningen gegeven, die heel waardevol kunnen zijn voor de ontwikkeling van de Anky kleding!!
Bovendien zie ik er -behalve dat veel mensen het te duur vinden- weinig negatieve reactie.

Een paard onderhouden is duur en voor veel mensen past dure kleding dan niet meer in het budget, misschien ook iets om rekening mee te houden, voordat er zulke berichten de wereld in geholpen worden. Niet erg slim van de heer Jansen.

wauweltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:19

Sjef en Anky zijn te professioneel om op dit soort Bokt-dingetjes te reageren.
Ik geloof niets van dit verhaal.
Ik heb trouwens een enorme bewondering voor deze twee mensen, die al jaren de dressuursport in Nederland naar zo'n hoog niveau weten te tillen. Gezien het grote enthousiasme op wedstrijden als Anky in de ring verschijnt, weet ik zeker dat onder de Bokt-mensen ook heel veel fans zijn.
Hoge bomen vangen veel wind, dat is natuurlijk altijd wel zo, maar het feit is dat Nederland zonder Anky nog niet echt kan imponeren als dressuurnatie.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:26

Lielle schreef:
wow, ik zoek nog werk voor 20 uur. Betaald bokken, yes!

Ik bok nu al betaald Schijnheilig Tong uitsteken Vind het ook een erg vaag bericht en vraag mij af waar dit allemaal op gebaseerd is Verward eigenlijk doen ze nu zelf ook precies hetzelfde als waar ze ons bokkers van beschuldigen Verward

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:26

Wat een verrassend topic echt totaal nieuwe voor mij.
Ik kijk enorm op naar wat die twee bereikt hebben en wat ze nog gaan bereiken!
En die kleding... ik hoor tot die gene die het niet kunnen betalen anders liep ik dag en nacht in die kledinglijn *LOL*

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:35

ArwenLune schreef:
[
Dit zijn niet allemaal penniemeisjes van 9 waarbij het niet uitmaakt of je vriendelijk bent of niet - :
[/quote]

en al zou dat wel zo zijn.............dan is dit nog steeds niet erg professioneel en ik kan me best voorstellen dat ze zo DENKEN, maar tjezus zeg, zulke dingen zeg je toch niet hardop...........???????

geen stijl

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:47

Nou wat kinderachtig.... Zet er wel mijn vraagtekens bij maar als het echt van Sjef komt.......................
als je in jezelf gelooft hoef je je niet druk te maken over wat een stelletje amateurs zeggen/schrijven.
Sjef en Anky jullie hebben ook nog een lange weg te gaan hoor..
de groetjes Van Moi