mannen en Make up... Lekker?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:58

Ik vind mensen met zulke afwijkende gedrag defects, toch soms een beetje van de matteklap overkomen. Ik zie de lol er niet van in en de nut niet van in, om je zo te manifesteren.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:58

Romkabouter schreef:
Hoe je door derden gevormd bedoelt is me niet helemaal duidelijk. Sommige mensen zijn wel makkelijker beinvloedbaar dan anderen, dat zeker.
precies dat bedoel ik. ik ben gewoon benieuwd naar de achterliggende reden zo'n levensstijl te kiezen. en dan bedoel ik niet "ik voel me er lekker bij". maar waarom voel je je er lekker bij.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:03

Gothic mensen hebben vaak heel veel dingen als zorgen ervaren en als pijnlijk; zware jeugd dus. Het is een vorm van een vlucht uit het leven, omdat je het normale leven eigelijk niet aankan. Zoiets denk ik.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:03

Ik vind die gothic-meneer echt beangstigend hoor...brrrr

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 15:08

Prima schreef:
Gothic mensen hebben vaak heel veel dingen als zorgen ervaren en als pijnlijk; zware jeugd dus. Het is een vorm van een vlucht uit het leven, omdat je het normale leven eigelijk niet aankan. Zoiets denk ik.


Ben ik deels JA JA ECHT WAAR met je eens...
Alleen dat een Goth z'n eigen leven niet aan kan is dan weer niet helemaal waar.
Ik kan mijn leven heel goed aan.. sta met beide benen op de grond.. wanneer ik problemen heb probeer ik deze op een hele normale manier op te lossen...

Charaz

Berichten: 24378
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:08

die Michel vind ik er een beetje eng uitzien, maar die Dennis is wel oke

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:10

Angelique18"]
[quote="Prima schreef:
Het is een vorm van een vlucht uit het leven, omdat je het normale leven eigelijk niet aankan. Zoiets denk ik.
Ben ik deels JA JA ECHT WAAR met je eens...
[/quote]dan is mijn vermoeden bevestigd.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 15:12

SuperPepeijn"]
[quote="Angelique18"][quote="Prima schreef:
Het is een vorm van een vlucht uit het leven, omdat je het normale leven eigelijk niet aankan. Zoiets denk ik.
Ben ik deels JA JA ECHT WAAR met je eens...
[/quote]dan is mijn vermoeden bevestigd.
[/quote]

En wat was je vermoeden dan?

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:12

Als je Gothic of alternatief bent betekend dit niet meteen dat je manisch depressief bent. Ik persoonlijk vind het wel erg mooi (mannen en make up) maar dit komt ook gewoon omdat ik Gothic stijl erg mooi vind. Ben zelf redelijk alto en kan altijd erg goed overweg met gothic/ alto/ allerlei soort rare mensen Tong uitsteken meeste zijn allemaal kei aardig .. ook al vinden sommige mensen ze er *eng* uit zien Tong uitsteken betekend dit niet meteen dat ze ook onaardig zijn of asociaal Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:14

Angelique18 schreef:
En wat was je vermoeden dan?
dat het duidelijk is dat (de meerderheid van) deze mensen het normale leven niet aankunnen en een mogelijke reden daarvan. niet dat dat erg is, maar ik vraag me af of er geen constructievere manier is om dat op te lossen.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 15:20

SuperPepeijn"]
[quote="Angelique18 schreef:
En wat was je vermoeden dan?
dat het duidelijk is dat (de meerderheid van) deze mensen het normale leven niet aankunnen en een mogelijke reden daarvan. niet dat dat erg is, maar ik vraag me af of er geen constructievere manier is om dat op te lossen.
[/quote]

Ik vind wel dat jullie een beetje snel jullie conclusies trekken op t woord van 1 iemand..
Ik heb niet gezegt dat Gothic's hun problemen niet aan kunnen.. ik heb juist het tegendeel laten zien..
T enigste waar ik het mee eens was, was Gothic mensen hebben vaak heel veel dingen als zorgen ervaren en als pijnlijk; zware jeugd dus. Het is een vorm van een vlucht uit het leven.

En t ging me voornamelijk om t stukje over de pijnlijk/ zware jeugt.. die ze toch deels Goth gemaakt hebben..
dat wil echter niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
Al vanaf kleins af aan vond ik Gothic muziek geweldig... Ben mezelf gaan ontwikkelen tot echte Goth zonder dat ik wist hoe dat eruit zag.
alleen in m'n fantasie wist ik dat.
Tot ik op een dag een aantal andere Goth's tegen kwam.. deze hebben eigenlijk mijn ideeen bevestigt.
Hier was ik een jaar of 12...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:29

SuperPepeijn"]
[quote="Angelique18 schreef:
En wat was je vermoeden dan?
dat het duidelijk is dat (de meerderheid van) deze mensen het normale leven niet aankunnen en een mogelijke reden daarvan. niet dat dat erg is, maar ik vraag me af of er geen constructievere manier is om dat op te lossen.
[/quote]

Dat is er ook wel, maar vaak is dat van huisuit nooit bij een stuk opvoeding aanwezig geweest.. (milieu? Knipoog )

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 15:31

Prima schreef:
Dat is er ook wel, maar vaak is dat van huisuit nooit bij een stuk opvoeding aanwezig geweest.. (milieu? Knipoog )


beetje rustig met je conclusies he Prima..

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:31

Citaat:
Ik heb niet gezegt dat Gothic's hun problemen niet aan kunnen.. ik heb juist het tegendeel laten zien..
T enigste waar ik het mee eens was, was Gothic mensen hebben vaak heel veel dingen als zorgen ervaren en als pijnlijk; zware jeugd dus. Het is een vorm van een vlucht uit het leven.

En t ging me voornamelijk om t stukje over de pijnlijk/ zware jeugt.. die ze toch deels Goth gemaakt hebben..
dat wil echter niet zeggen dat dat bij iedereen zo is


meej eens

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:34

Angelique18 schreef:
[Ik vind wel dat jullie een beetje snel jullie conclusies trekken op t woord van 1 iemand..
Ik heb niet gezegt dat Gothic's hun problemen niet aan kunnen.. ik heb juist het tegendeel laten zien..
T enigste waar ik het mee eens was, was Gothic mensen hebben vaak heel veel dingen als zorgen ervaren en als pijnlijk; zware jeugd dus. Het is een vorm van een vlucht uit het leven.
[/quote]
jij zegt dat het klopt voor jou dus dan ga ik daar maar vanuit. alsmaar vluchten lijkt me toch geen oplossing hoor. maar goed alle begrip van mijn kant, ik ben ik de gelukkige positie dat ik een fijne jeugd en een stabiele omgeving gehad heb, dus die moeilijkheden heb ik nooit hoeven ervaren.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:35

Goth kunnen juist hun problemen niet aan en dat manifesteerd zch weer in excessief gedrag.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-03 15:37

dan ben ik zeker een hele uitzonderlijke Goth Prima?
Ik loop absoluut niet weg wanneer ik problemen heb..Ik verschuil me niet achter t goth zijn..

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:46

Prima schreef:
Geen idee, misschien weet lovley die wel,

Hoe weet je dan dat er een dusdanig onderzoek heeft plaatsgevonden en dat ook daadwerkelijk die conclusies zijn getrokken Verward

Dat je het uit een vakblad hebt kan ik me voorstellen. Dan wil ik ook graag weten welk vakblad dat dan is.

Wat ik wil zeggen is: Is de informatie die je geeft gestoeld op feiten of op vermoedens van feiten.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:46

zie het niet zo letterlijk, maar eerder als een vluchtpatroon. uiteraard niet voor allerhande problemen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:47

Prima schreef:
Goth kunnen juist hun problemen niet aan en dat manifesteerd zch weer in excessief gedrag.

Exessief gedrag is geweld bij voetbal wedstrijden ook. Kunnen hooligans daarmee ook hun problemen niet aan?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:48

Waarom draai je elke keer om de vraag van Rom heen Prima?? Ik ben ook wel benieuwd waar je deze info vandaan haalt..

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:50

Prima schreef:
Dat is er ook wel, maar vaak is dat van huisuit nooit bij een stuk opvoeding aanwezig geweest.. (milieu? Knipoog )

Ook hier weer: Hoe kom jij aan deze informatie?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 15:52

Nee hoor Angeligue.
Ik vind namelijk dat er vrij grove opmerkingen in dit topic naar boven komen.
Ik zeg er niks van want ieder heeft zijn eigen mening.
Ik zelf houd ook van gothic.
Ik draag eigenlijk altijd zwarte kleding.Vind ik mooi en kleur staat mij niet zo goed.
Als ik ga stappen of zomaar netjes eruit wil zien is dat ook vaak donker.
Ik ben vanmezelf vrij wit qua huidskleur en dat is de donkere tint vaak mooier als de kleuren.ZOals lippenstift.Roodachtige kleuren staan mij wel als ze wat donkerder zijn.Daarmee bedoel ik niet donkerrood tegen het zwarte aan,maar gewoon.
Tja hoe omschrijf ik mezelf?
Ik houd ook niet van hele chique beedjes in mijn huis,ik voel me prettiger bij iets wazigs.
Dat wil toch allemaal niet zeggen dat ik gestoord ben ofzo.Hihi zou wat zijn zeg.
Mijn vriend daarin tegen is echt van de gabberstempel.Petje op,hanggroepjes en die soort dingen.Als hij zich dan daarbij prettig voelt vind ik dat ook prima.Of is dat dan ook weer een of andere stoornis?
Dit ben ik(zie dat ik er gewoon normaal uitzie ondanks met gothic tik?)

Afbeelding

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:00

Romkabouter schreef:
Exessief gedrag is geweld bij voetbal wedstrijden ook. Kunnen hooligans daarmee ook hun problemen niet aan?
hey het is nooit leuk als je club verliest! maar misschien heb je nog gelijk ook, ik weet het niet.

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:05

Vind ten eerste al niet dat je mensen de heletijd in hokjes moet gaan lopen stoppen. Je hoeft toch niet perce iets te zijn (goth alto etc) als je maar jezelf bent?

En het is niet zo dat alle gothics goth zijn omdat ze een slechte jeugd hebben gehad, weg rennen of voor hun problemen schuilen. Er zijn namelijk ook gewoon mensen die de stijl nou eenmaal mooi vinden.

Ik zeg niet, dat het niet waar is, dat sommige goths in hun stijl te schuil gaan.

Het vluchten van het leven zelf, sommige mensen vinden dit geen goede oplossing. Maar iedereen gaat nu eenmaal anders om met problemen.

Ookal drijft dit topic wel steeds verder af van het origineel.. dat ging over mannen en make up Tong uitsteken