Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vealosz schreef:EvitaHitalia; Het komt wel goed! Gewoon logisch nadenken, en dan lukt het je wel! Vooral bij dat gedeelte van remmen, gas loslaten of niets gedeelte. Geen antwoorden veranderen, 1ste ingeving is vaak goed!
Veel succes, en laat je het weten of je geslaagd bent ?
patatkraam; Ik wil je echt de tip geven om proberen (!!!!!!) niet zenuwachtig te zijn. Het beïnvloed echt je rijstijl. Misschien lag het bij mij ook wel daar aan! Ik wens je alvast veel succes!
_Nancy schreef:Als je verkeerd rijdt, maar GOED verkeerd rijdt kun je echt neit zakken hoor..
Hij zei tegen mij; Eerste links en dan iedere rotonde rechts..
Ik ging eerste rechts(zenuwen he..) En ben ook geslaagd.
EvitaHitalia schreef:Bedankt2 jaar geleden deed ik mijn theorie examen voor de brommer en toen had ik ook (te) weinig geleerd maar ik had toch maar 2 fouten, en dat waren allebei fouten waarvan ik wist dat ik ze fout had maar te laat was om te verbeteren.
Ik denk dus dat het dit keer ook makkelijk moet lukken maar ik vind het zo lastig met die inzichtsvragen. Ik vind het soms ook zo onlogisch. Maar ik heb al wel gemerkt dat die oefenexamens op internet volgens mij moeilijker zijn dan de echte. Vond ik de vorige keer in ieder geval wel.
En tuurlijk laat ik het weten!