Vrienden gezocht. (omg. Alkmaar)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 19:05

Daar moet toestemming van een modje voor zijn, toch? Of heb ik dat verkeerd onthouden? -gaat het opzoeken-

Niien, dan heb ik je vast al wel eens gezien, ik kom daar best regelmatig :)

Ik word volgende maand ook 22! :D En inderdaad hetzelfde probleem, ken best wat mensen, maar niemand om spontaan mee af te spreken om iets te gaan drinken of zo.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:07

@hindafreeNou dat laat ik maar aan jullie over, wordt een beetje moeilijk voor mij vanhier iets te regelen. Willen jullie wel zon oude taart als ik erbij hebben, jullie zijn allemaal nog zo lekker jong, en fris en fruitig, ik loop al zowat achter een rolllater, hhaha :D
@als er echt interesse voor is, tuurlijk kan ik dan boeken, moeten met pasen of vlak daarna nogmaar eens over hebben dan kunnen we ook eventueel excursies te paard gaan doen ofzo, nouja er is hier van alles, strand , port aventura etcetc :+

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:08

MaartJ schreef:
Conclusie, we moeten een HK-topic omg. Alkmaar fixen.
en we moeten een Meeting fixen.

Hoi Maartje :D Helemaal mee eens!

@hindafree, Ja gaat uw gang! Wat mij betreft.. Ik ben niet zo'n held in dat soort dingen. En bovendien moet ik vanavond nog de badkamer schoonmaken, sporten en om 22.00 zit ik voor de tv vanwege WEG.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:09

dan valt in ieder geval het grootste gedeelte in de zelfde leeftijds categorie ( best raar word eigk om te schrijven op een of andere manier..) ik moet helaas nog tot feb. wachten dan ben ik 20 :P

maar dat van die HK wist ik niet :p heb vorig jaar ook een hk topic gemaakt alleen die is idd dood gevallen :+

@ rocymax alles kan als je maar wil heb ik geleerd hahaha :P
en hoezo oude taart? hoe meer zielen hoe meer vreugd :D en volgendjaar komen we gewoon even bij je langs :D vanaf waneer zijn jullie open (A)

ILoveMyHorse

Re: Vrienden gezocht. (omg. Alkmaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:10

En heb je al wat nieuwe vriendinnen 'gevonden' ts? :)

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:14

wie zal ik allemaal vermelden in de openings post? vanaf dat het topic weer in leven kwam en meer als 3 posts heeft gedaan of zo?

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:14

@rocymax Nee zeg, doe niet zo raar! Hartstikke gezellig! Wat maakt het nou uit hoe oud je bent!
En ik vind die meeting in spain in Mei echt een goed idee, ik ben er zeker voor in!

Bij deze beloof ik dat ik het topic niet dood zal laten vallen :P hahaha.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 19:15

Zie bovenste post op deze pagina ;)

Heb even gekeken maar kennelijk heb ik dat verkeerd onthouden, dus ben nu maar het HK-topic aan 't maken..als ik dan toch bezig ben..:P

rhasya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:16

Had al gereageerd in het andere topic, maar ik bied me ook aan. Ben een poosje geleden naar Zaandam verhuisd en ben ook opzoek naar nieuwe vrienden om leuke dingen mee te gaan doen.

Tamaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:20

Meld me ook ben nu 2 jaar wonend in alkmaar en nog weinig mensen leren kennen hier en het lijkt me leuk om mensen te leren kennen hier in de omgeving voor leuke dingen te gaan doen!!

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:21

Wat gezellig :D

Ik ben benieuwd naar het HK topic!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:24

Wacht met smart op het HK-Topic!

rhasya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:27

Ja leuk een HK topic, mijn eerste :P

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 19:28

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:29

Wauw wat gaat het snel ineens.

Rocymax: de kosten vallen dan inderdaag wel heel erg mee. Ik zie het al helemaal zitten hoor een meeting in spanje. Als je een beetje buiten het hoog seizoen doet is een vliegticket ook best te betalen. Dus eigenlijk heb je in de winter geen werk en moet je dat zoeken of een uitkering krijgen? Met wie woon je daar en waarom ben je erhaan gegaan?
En oud, valt echt wel mee hoor. Gezellig toch!!

Hindafree: nee ik rijd niet op stal hoogwoud, maar die Denis geeft mij wel les ja. Zij staat met haar paard op dezelfde plek als mijn paard in Schagen.

Navanja: ja een sluitende instructrice is wel belanrijk ja. En ik heb die heel snel gevonden haha. Klikte echt bij het eerste praatje al.
En oke, ik gun je je vakantie wel haha! Na zo'n lange tijd. Ik ben van de zomer nog in italie geweest.

Hoe een HK topic word gemaakt..... Geen idee haha... en ik ben altijd in in een avondje film pakken ofzo hoor. Mis ik ook wel een beetje op het moment... Gewoon iemand spontaan bellen...

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:45

Jee, wat gaat het snel ineens, mijn computer was even weggevallen en moest ik even opnieuw opstarten, en wat zie ik bijna een hele pagina erbij!! :D
We zijn open met pasen, maar dan is het duurder en altijd volgeboekt met spanjaarden, en dan weer 1 mei, leuk als jullie willen komen!!!! gezellig *D
Als je mazzel hebt heeft ryan air aanbiedingen enkan jegoedkoop naar Reus vliegen , nadeel is vanaf Eindhoven of Maastricht, maar ik ben in juni voor 26 euro 4 dagen in Ned. geweest!! :j
zijn er helemaal geen bokkers van mijn leeftijd ongeveer die uit omg.Alkmaar komen?

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:51

wij houden je jong hahaha.