Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Madeliefjes schreef:Vraag me af wat jullie tegen de moeder in dit geval zouden zeggen? Waar er twee vechten...........
russel schreef:Gewoon duidelijk zijn en eerlijk. Ik wil wel vader zijn, maar geen verdere relatie met mijn ex, wel met mijn kind. OF ik wil nog jong zijn, schijt aan alles, het is haar kind ik ga er van tussen....
ThePast03 schreef:Misschien moeten mensen proberen wat beter te lezen?
Wat ik eruit haal is dat hij niet samenwoont met dat meisje maar daar (bij de ouders van het meisje?) langs moet gaan om de baby te zien en dat hij als hij dat niet niets dan kritiek krijgt.
Verder haal je er ook duidelijk uit dat het meisje de vader niet wil erkennen.
Lijkt me niet makkelijk en in zo'n geval kunnen grootouders en moeder het de vader enorm moeilijk maken.
Cookies schreef:Waarom zou het kind het slachtoffer zijn? Misschien is mama wel zo rijk al Paris Hilton. En loopt ze straks ook een leuke man tegen het lijf die geweldig voor het kind gaat zorgen.
Prima toch?
Orangiste schreef:Ach gossie hij krijgt kritiek. Wij kennen de hele situatie niet. Misschien is de kritiek die schoonfamilie geeft wel terrecht. Een jongen (want man kan ik hem niet noemen) na AL drie maanden zo de handdoek in ring gooit wat betreft zijn eigen kind zou van mij ook kritiek krijgen. Zeker als hij aangeeft liever na zijn paard gaat dan naar eigen kind. Ik geloof best dat het moeilijk is maar dat betekend niet dat iemand zo snel op moet geven. Praten, praten, praten en verantwoordelijkheid nemen. Kom op jongen KNOKKEN voor je kind!!!!! Wel de lusten en niet de lasten.........
Overigens lees ik echt nergens letterlijk dat zijn ex heeft gezegt dat hij het kind niet MAG erkennen. Alleen dat het nog niet is gebeurd door o.a. TS!
kensha schreef:Hij is van mij maar ze wilde al niet onder mijn laten geschreven staan.
Daarnaast hebben wij al meer voudig over gesproken maar toch in de ouwe gewoontes terug gekomen. Mijn kind is daar met der familie.
Het was laatste tijd ook meer van langskomen en niks mogen doen met mijn eigen kind. Daarnaast heb ik nog es met haar familie te maken want elke slecht ding ik over iets zegt wordt 10voudig door hele gezin tegen mij terugekeergt.
Het leek alsof mijn eige kind al vanaf het begin van mij werd afstoten. Ik wilde het voorzetten maar er staat een punt in het leven dat ik dan ook veder moet.
Edit; het was niet geplant een kind
pharagirlke schreef:Hoe wil hij voor het kind zorgen als moeders dat niet wil?
Je reageert inderdaad kort door de bocht. En vooral alsof je enkel de openingspost gelezen hebt.
kensha schreef:Naja vandaag is er een knoop van een best lang durige relatie doorgehakt.
Al een lange tijd hadden we al een continue discussie van waarom ik telkens niks met mijn eige kind deed (baby is nog maar 3 maanden oud)
Wanneer ik er ben en een hoop vraagt van moet ik je helpen met dit en dat is de antwoord vrijwel altijd nee gebleken maar werd wel verwacht ik in 1 keer alles met hem kon doen wanneer ik hem in mijn handen had.
Op gegeven moment stopte ik het ook maar ermee te vragen.
De laatse week heb ik hem niet eens in mijn hand gekregen het lijk wel ik er om moet smeken hem te kunen krijgen. Maja als ik dat zou doen wordt het blijkbaar in 1 keer naar mij gegeven van zoek het maar uit.(ook al eerder gebeurd)
Ook was ze er niet echt mee eens van dat ik naar mijn paard mocht(zo kwam het bij mij over)
En dan vindt zij het gek ik meer van mijn paard dan mijn eige kind houd.
Zelf werd er in het begin gezegt om puur mijn paard te verkopen.......... om dan meer bij het kind te zijn.
Voor vandaag is de knoop er doorheen gehakt en zij krijgt van mij geen cent meer om voor het kind te zorgen(hij staat ook nog niet onder mijn naam als vader)
Met name ze mij ook nu mee loop te dreigen ik (MOET) betalen.
De reden ook knoop werd doorgehakt is omdat er net wordt gezegt ik geen gevoelens heb en ik het makkelijk vindt ik mijn kind daar met haar laat zitten.
Eregistern ben ik al door de discussie bijna ingeklapt en vandaag voel het weer hetzelfde.
Daarnaast al last van mijn maag sinds gisternochtend na het wakker worden.
Voor nu is het beste zo, ik heb gelukkig mijn paard nog waar ik naartoe gaat anders had ik niks meer over.
Hoop morgenavond bak goed is om alles te kunnnen verwerken tijdens het rijden.
Dit moest ik uit mijn hart typen en ik zal natuurlijk mijn kind missen maar ik heb ook nog een eige leven om te mogen genieten en niet aan een touw worden vastgehouden.
Dan maar weer terug naar het solitair leven wat ik alhad.
kensha schreef:Veerle90 schreef:ben met caesar eens dat het wat lastig leest, want aan de andere kind lees ik ook dat het niet van jou is? of jij alleen niet als vader vermeld staat?
Hij is van mij maar ze wilde al niet onder mijn laten geschreven staan.
Daarnaast hebben wij al meer voudig over gesproken maar toch in de ouwe gewoontes terug gekomen. Mijn kind is daar met der familie.
Het was laatste tijd ook meer van langskomen en niks mogen doen met mijn eigen kind. Daarnaast heb ik nog es met haar familie te maken want elke slecht ding ik over iets zegt wordt 10voudig door hele gezin tegen mij terugekeergt.
Het leek alsof mijn eige kind al vanaf het begin van mij werd afstoten. Ik wilde het voorzetten maar er staat een punt in het leven dat ik dan ook veder moet.
Edit; het was niet geplant een kind
Myukii schreef:Vader weet niet wat hij aanmoet met het kind, moeder weet niet hoe ze hem daarin moet begeleiden. In mijn ogen geen fout van de vader, noch van de moeder, maar één ding is zeker: het kind is het belangrijkste in deze en dáár moet voor gezorgd worden!
ThePast03 schreef:Myukii schreef:Vader weet niet wat hij aanmoet met het kind, moeder weet niet hoe ze hem daarin moet begeleiden. In mijn ogen geen fout van de vader, noch van de moeder, maar één ding is zeker: het kind is het belangrijkste in deze en dáár moet voor gezorgd worden!
Als je goed leest wordt het kind verzorgt door de moeder en de grootouders.
Vader mag langskomen maar mag dan niks doen met zijn eigen kind.
Is dit nu een kwestie van slecht lezen of gewoon perse willen dat het allemaal de schuld is van de vader?
kensha schreef:Wanneer ik er ben en een hoop vraagt van moet ik je helpen met dit en dat is de antwoord vrijwel altijd nee gebleken maar werd wel verwacht ik in 1 keer alles met hem kon doen wanneer ik hem in mijn handen had.
Op gegeven moment stopte ik het ook maar ermee te vragen.
De laatse week heb ik hem niet eens in mijn hand gekregen het lijk wel ik er om moet smeken hem te kunen krijgen. Maja als ik dat zou doen wordt het blijkbaar in 1 keer naar mij gegeven van zoek het maar uit.(ook al eerder gebeurd)
Orangiste schreef:Sorry de zin is nogal onduidelijk. Toch denk ik wel dat als de voordelen van kind op naam van de vader zetten worden duidelijk gemaakt bij die ex (zoals allimentatie en erkenning voor het kind) het met PRATEN best kan. Ligt natuurlijk eraan hoe het gebracht wordt door de vader.
brenda1982 schreef:Je kind gaat voor alles en zou het nooit in de steek laten, ongeacht welke situatie!
ik heb een schattig en leuk paardje maar mijn (ongeboren, ben nog zwanger) zoon gaat echt voor alles....
Lastige situatie maar ik zou echt nogmaals even met je vriendin gaan praten of het niet anders opgelost kan worden!
succes
ThePast03 schreef:brenda1982 schreef:Je kind gaat voor alles en zou het nooit in de steek laten, ongeacht welke situatie!
ik heb een schattig en leuk paardje maar mijn (ongeboren, ben nog zwanger) zoon gaat echt voor alles....
Lastige situatie maar ik zou echt nogmaals even met je vriendin gaan praten of het niet anders opgelost kan worden!
succes
Makkelijk zeggen als vrouw zijnde. Als man zijnde ben je (als je niet getrouwd bent) maar afwachten of de vrouw je als vader wil erkennen. Doet ze dat niet dan heb je theoretisch geen poot om op te staan, de moeder kan je dan zelfs simpelweg verbieden om je kind te zien.