Heel veel sterkte en kracht gewenst!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pauline schreef:Ja dat snap ik. Maar goed, toch jammer...jammer dat het zo loopt. Al wat gewend aan de pil na 3 dagen, dat heftige gevoel wat afgezwakt?

Brando090309 schreef:Ik vind het echt bewonderswaardig dat je nog zo'n vechtlust hebt, veel mensen kunnen hiervan leren!
ik vind echt niet dat je 'opgeeft' door de pil te nemen, je neemt gewoon even een pauze, even de tijd nemen om je lichaam te laten herstellen en dan terug met goede moed opnieuw beginnen, ik wens je alvast alle sterkte en geluk voor de toekomst!
Mijn moeder kent een koppel die 5 jaar lang geprobeerd hebben om een kindje te krijgen, ook zonder succes, verschillende miskramen gehad. Uiteindelijk ook met kunstmatige insiminatie en dergelijke maar nooit succesvol. Na 5 jaar proberen en ongelukkig zijn besloten ze dan maar een kindje te adopteren. Zo gezegd, zo gedaan, kindje geadopteerd.
6 maanden later was het koppel in verwachting van een gezond kindje... nu hebben ze 2 gezonde kindjes rondlopen
Niet opgeven dus!

delerium schreef:Maar meis toch, je slikt nu niet de pil om niet zwanger te worden, je slikt de pil nu zodat je straks wèl zwanger kunt worden! Maar het is tegenstrijdig, heel erg tegenstrijdig... Het is jullie ook zo vreselijk gegund!
Sterkte met verwerken nu
....