omdat ik nu toch op dreef ben. one night stand....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

weleens een one night stand gehad?

nee nog nooit
115 (61%)
ja 1x
22 (11%)
ja 2/3 keer
25 (13%)
ja al een keer of 5
9 (4%)
pff al zo vaak ik weet het niet meer
15 (8%)

Totaal aantal stemmen: 186


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:08

haha tsja wat drank al niet met je doet....

nee maar heb t 2x meegemaakt dat diegene de week erna in zelfde kroeg was en me heel hoopvol aankeek, en zelfs dacht dat we iets hadden! erg teleurgesteld was ie, een ander bleef bellen....errug lastig!

gelukkig zijn er ook die wel snappen wat de bedoeling was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:08

Renske, ik merk het ook vaak hoor, veel mannen zijn heel stoer, maar bellen je na die tijd helemaal suf!!

Behalve de echte leuke, daar hoor je nooit meer wat van! (HAHAHAHA)

Sypheron, ik vind het heel nobel zoals je het omschrijft, maar je bent een van de weinige mannen die ik ken en er werkelijk zo over denken. Iedereen heeft toch wel gewoon op een gezonde manier zin in een flinke ......?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:10

Ik zeg niet puur en alleen liefde en helemaal geen sex, maar je relatie moet er niet helemaal omheen draaien denk ik.
Ik vind trouwens ook dat als je een one night stand met iemand aan wil gaan, dat je wel duidelijk moet zijn tegen die persoon van te voren wat je van plan bent. Sommigen vinden het misschien genant om te vertellen, maar het is zwaar banketstaaf voor die persoon als die denkt dat het niet bij een keer blijft...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:10

pipo en renske hebben met nerds ge-sekst! pipo en renske hebben met nerds ge-sekst! pipo en renske hebben met nerds ge-sekst! *LOL*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:11

SuperPepeijn"]
[quote="Renske20 schreef:
dus slechte sex betekend bij mij dan al snel slechte/slechtere relatie!
alles moet bevallen ook de seKS.
[/quote]

juist!! maar wat ik heeeel erg merk, is dat wanneer een meisje zoiets zegt, dat je dan al snel voor .... wordt uitgemaakt, en ook wanneer je als meisje een aardig lijstje one night stands&vriendjes hebt, maar van een jongen wordt het normaal/stoer gevonden dat ie one night stands heeft en eisen stelt aan zn sexleven, maar vaak wordt er dan vergeten dat er bij de one night stand van zo'n jongen ook een meisje was! en dat dat meisje dus net zo normaal&'stoer' is als die jongen en net zo min een slet als die jongen is!

maar daar verschillen de meningen vaak nogal over!

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:11

Ach ja vet irritant is dat, dat heb ik dan niet met sex ofzo hoor. Maar die jongens denken altijd dat als je gezoent heb dat je wat heb of zelf iets met hem wil. Daarvoor zoen je toch niet Schijnheilig Knipoog

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:12

Renske20 schreef:
haha tsja wat drank al niet met je doet....

nee maar heb t 2x meegemaakt dat diegene de week erna in zelfde kroeg was en me heel hoopvol aankeek, en zelfs dacht dat we iets hadden! erg teleurgesteld was ie, een ander bleef bellen....errug lastig!

gelukkig zijn er ook die wel snappen wat de bedoeling was!


verschrikkelijk! En waarom eigenlijk moeten ze er dan nog over gaan opscheppen?? (hoewel het dan nog meestal niet om over naar huis te schrijven was Lips are sealed )
Trouwens wat ik me soms ook afvraag: waarom is een meisje of een vrouw al snel een slet als ze een one night stand heeft gehad, terwijl de jongens of mannen plots een groter "aanzien" krijgen Verward
xxx

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:13

Pipo schreef:
Renske, ik merk het ook vaak hoor, veel mannen zijn heel stoer, maar bellen je na die tijd helemaal suf!!

Behalve de echte leuke, daar hoor je nooit meer wat van! (HAHAHAHA)

Sypheron, ik vind het heel nobel zoals je het omschrijft, maar je bent een van de weinige mannen die ik ken en er werkelijk zo over denken. Iedereen heeft toch wel gewoon op een gezonde manier zin in een flinke ......?


haha klopt helemaal!!! en om mezelf nou te gaan verlagen tot het niveau van die jongens waar ik vanaf wil....dus ga ik die hele leuke jongens niet bellen!maar heel sneaky zoek ik ze met uitgaan op....en sla dan mn slag Haha!

en syph, ik denk ook dat jij echt een van de weinigen bent die er zo over denkt, of een van de weinigen die er voor uitkomt zo te denken!want de meeste jongens die ik ken....nee die gaan gewoon voor de sex om het zo ff te zeggen!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:13

Renske20 schreef:
juist!! maar wat ik heeeel erg merk, is dat wanneer een meisje zoiets zegt, dat je dan al snel voor .... wordt uitgemaakt, en ook wanneer je als meisje een aardig lijstje one night stands&vriendjes hebt, maar van een jongen wordt het normaal/stoer gevonden dat ie one night stands heeft en eisen stelt aan zn sexleven, maar vaak wordt er dan vergeten dat er bij de one night stand van zo'n jongen ook een meisje was! en dat dat meisje dus net zo normaal&'stoer' is als die jongen en net zo min een slet als die jongen is!
tuurlijk, dat is ook zo. c'est la vie. Tong uitsteken trouwens moeten mannen ook bijna altijd de verovering doen, dus vandaar dat we ook heel stoer zijn en de trofee claimen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:14

Pipo schreef:
Iedereen heeft toch wel gewoon op een gezonde manier zin in een flinke ......?


Sure, dat is instinct, maar wel met mijn de vaste vriendin en alleen als beide partijen er zin in hebben, dus niets voor een avondje Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:14

Pipo schreef:
Iedereen heeft toch wel gewoon op een gezonde manier zin in een flinke ......?


Sure, dat is natuurlijk, maar wel met mijn de vaste vriendin en alleen als beide partijen er zin in hebben, dus niets voor een avondje Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:14

SuperPepeijn schreef:
pipo en renske hebben met nerds ge-sekst! pipo en renske hebben met nerds ge-sekst! pipo en renske hebben met nerds ge-sekst! *LOL*
pfff je bent gewoon jaloers! je zou willen dat je pipo en mij weleens was tegegekomen Haha!
(of was dat met pipo al zo als ik t berichtje goed had gelezen stukje terug?)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:15

Pipo schreef:
Iedereen heeft toch wel gewoon op een gezonde manier zin in een flinke ......?
glas cola?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:15

Sypheron schreef:
Ik zeg niet puur en alleen liefde en helemaal geen sex, maar je relatie moet er niet helemaal omheen draaien denk ik.
Ik vind trouwens ook dat als je een one night stand met iemand aan wil gaan, dat je wel duidelijk moet zijn tegen die persoon van te voren wat je van plan bent. Sommigen vinden het misschien genant om te vertellen, maar het is zwaar banketstaaflig voor die persoon als die denkt dat het niet bij een keer blijft...


Syph? Stel je voor, je staat in de kroeg (bijv) en je hebt sjans met een man ( jou geval een vrouw Haha! ) je komt aan de praat, neemt nog een drankje ( of teveel) en vervolgens sta je heftig te zoenen, hij vraagt of je mee gaat naar huis. Nou aangezien je dat wel leuk vind, doe je dat. Op dat moment weet ik helemaal niet of ik wel of niet verliefd ben, vaak leef je op zo'n moment in een roes. De volgende ochtend word het allemaal wat duidelijker.

Dit soort dingen kun je niet van te voren vertellen, wat moet je zeggen? Joh ik wil best een .... met je maken, maarrre wel voor een keer hoor!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:15

Renske20 schreef:
pfff je bent gewoon jaloers! je zou willen dat je pipo en mij weleens was tegegekomen Haha!
(of was dat met pipo al zo als ik t berichtje goed had gelezen stukje terug?)
mocht ze willen!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:16

SuperPepeijn schreef:
tuurlijk, dat is ook zo. c'est la vie. Tong uitsteken trouwens moeten mannen ook bijna altijd de verovering doen, dus vandaar dat we ook heel stoer zijn en de trofee claimen.


nietes! ik wordt niet veroverd, ik verover!!
of laat me helemaal inpalmen als ik weer eens niet verder kijk dan alleen die mooie ogen of die leuke lach of dat lekkere kontje....maargoed nu dwalen we af Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:16

SuperPepeijn schreef:
pipo en renske hebben met nerds ge-sekst! pipo en renske hebben met nerds ge-sekst! pipo en renske hebben met nerds ge-sekst! *LOL*


Klopt SP, en je mag drie keer raden wie de grootste nerd was!!! Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:17

in your wildest dreams pipo. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:17

Sypheron"]
[quote="Pipo schreef:
Iedereen heeft toch wel gewoon op een gezonde manier zin in een flinke ......?


Sure, dat is natuurlijk, maar wel met mijn de vaste vriendin en alleen als beide partijen er zin in hebben, dus niets voor een avondje Lachen
[/quote]

Heb je het uberhaupt weleens geprobeerd?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:17

Pipo, dat gebeurd mij al helemaal niet, zover laat ik het dus echt niet komen, en zelfs op de moment dat ik echt beroerd ben al van de alcohol weet ik wat ik doe! Mijn maag heeft schijnbaar eerder een zwak voor alcohol dan mijn hersenen Haha! Maargoed, iedereen heeft wel eens zin in... een glas cola zoals SP het zegt, maar dat betekend toch niet dat je dan elke keer als je daar zin in hebt sex moet hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:18

SuperPepeijn schreef:
in your wildest dreams pipo. Tong uitsteken


Yep sure dream on dear!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb al eerder verteld dat je verschrikkelijk goede sex kunt hebben met een onenightstand, helaas sloeg dat niet op jou!!!!!!!!!!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:18

Renske20 schreef:
nietes! ik wordt niet veroverd, ik verover!!
of laat me helemaal inpalmen als ik weer eens niet verder kijk dan alleen die mooie ogen of die leuke lach of dat lekkere kontje....
je zou echt de 1e meid zijn. *proest* als het erop aankomt moeten de mannen altijd de grootste risico's lopen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:19

Pipo schreef:
helaas sloeg dat niet op jou
kijkt iedereen even goed naar het vetgedrukte woordje.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:19

Nee ik maak het bont... heb een one-nighter met een collega en nu kunnen we elkaar niet meer uit ons hoofd krijgen... dat was ook niet de bedoeling: ik woon al 3 jaar samen en hij heeft ook al een jaar een vriendin...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 00:20

Sypheron schreef:
Pipo, dat gebeurd mij al helemaal niet, zover laat ik het dus echt niet komen, en zelfs op de moment dat ik echt beroerd ben al van de alcohol weet ik wat ik doe! Mijn maag heeft schijnbaar eerder een zwak voor alcohol dan mijn hersenen Haha! Maargoed, iedereen heeft wel eens zin in... een glas cola zoals SP het zegt, maar dat betekend toch niet dat je dan elke keer als je daar zin in hebt sex moet hebben?


Maar zeg ik dat je dat iedere keer moet doen Verward

Soms is het gewoon best heel leuk, en ik zeg niet dat het moet. Bedoel het gebeurt bij mij ook niet aan de lopende band. Maar ik probeer toch duidelijk te maken dat het niet iets ongewoons is.