Vreemdgaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 15:56

Huertecilla schreef:
Prima schreef:
jammer dat je mijn laatste post onderaan negeert.

Jouw ergernis is jouw probleem :)*

HC

Jou irritantheid is niet alleen mijn probleem, maar ik vrees dat je vele andere vermoeid, IRL zal je veel vrienden hebben! :)*
Succes met hooghartig blaten. Iedereen haakt vanzelf wel af. Maar gelukkig heb je alle wijsheid in pacht. En hoe kan dat nou toch dat niemand wil luisteren? :)* Vorm is belangrijker dat inhoud HC. Het enige wat jij overbrengt en wat bij mensen blijft hangen is niet je meningen, maar is jou energiegezuig en manier van ding. Maar gelukkig zullen mensen je herinneren hè? :(:)

KiWiKo

Re: Vreemdgaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:00

naaaa. ik kan me toch wel vinden in HC :D :D

geblaat of niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:03

KiWiKo schreef:
naaaa. ik kan me toch wel vinden in HC :D :D

geblaat of niet

*D

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:05

Ik kan me er ook in vinden! Tis alleen een grote zuiger :D Maar dat klinkt hem niet onbekend en daar leeft tie vast voor.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:08

Quellian schreef:
Ik hoorde gister op de radio dat 42% van de getrouwde mannen boven de 40 jaar vreemd gaat. Fijn vooruitzicht :+

En vrouwen dan? ;)

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:10

Als jullie vrouwen nou eens solidair zijn met elkaar en het niet doet met een kerel die getrouwd is ;)

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:23

Prima schreef:
Als jullie vrouwen nou eens solidair zijn met elkaar en het niet doet met een kerel die getrouwd is ;)

juistem 8-)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:36

Prima schreef:

aaaa duuuhhhh............ als die kerel dan daar eens eerlijk over is :D :D :D :)

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:59

wat heb ik te maken met wat die kerel wel of niet mag van wat er thuis zit? Het is zijn keus, ik heb alleen met mezelf te maken. Voor mij is het niks blijvends, dat is wat ik iedere man die iets verder mag komen vertel.
En waarom ik niet monogaam ben? Ik weet het ook niet, mijn vriend is echt geweldig, in mentaal en seksueel opzicht, maar toch trekt een ander ook wel eens.
Ik heb een jaar lang de behoefte niet gehad naar andere mannen te kijken, maar vorig weekend kwam er wel 1 langs, ik heb er grote lol mee gehad en ben nog steeds gelukkig samen met mijn vriend, er is niks veranderd tussen ons. Behalve dan dat ik me nog vrijer voel, want het kan gewoon echt. We hebben er maanden over gesproken, en toch vraag je je af of hij dat dan echt wel ok vindt, je komt er pas achter op het moment dat het gebeurd. En het is gewoon goed.

haha, ik moet nog wel steeds lachen om wat met een eerdere scharrel is gebeurd. Ik had al iemand en hij kwam er dus bij, heb zelfs de ander een tijdje laten staan omdat ik 'het wilde proberen', grote fout, weet nog niet wat me bezielde :') maar goed, seksueel wilde ik wel met hem doorgaan, maar ik zou die ander niet opgeven.
Hij belde een keer op om me voor de keus te stellen, toen ik zei dat ik niet ging kiezen kwam hij echt met zo'n kinderachtig toontje: "ja, dat dacht ik al, maar ik zal de keus voor je maken, ik heb ook een andere scharrel, dus ik ga niet meer met jou."
Vond het zoooooo zielig overkomen _O-

Maar goed, vanaf toen had ik echt zoiets van: niemand stelt mij voor de keuze, degene die denkt dat hij dat kan, die gaat het hardst vliegen

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:32

Fiffill schreef:
Quellian schreef:
Ik hoorde gister op de radio dat 42% van de getrouwde mannen boven de 40 jaar vreemd gaat. Fijn vooruitzicht :+

En vrouwen dan? ;)

Idem.
Die hebben alleen meer boter op hun hoofd. Daar is heel amusant wetenschappelijk onderzoek over :D

Ook interessant is waar de omzet van de sexindustie vandaan komt en waar alle hoertjes vandaan-/terechtkomen 8-)
Dat is één grote orgie van bedrog en schijnheiligheid. Níemand gaat naar de prutsmutsen en die dames zijn állemaal buitenlands :z

De statistische feiten (modale relatie 5 jaar en in meer dan de helft daarvan gaat een partner vreemd) geven ook aan hoe het met de monogamie en eeuwige trouw in de werkelijke wereld is :x
Dit topic de eerste 17 paginas ook trouwens.
Wellicht verstandig je ogen er niet voor te sluiten? Dat mannen noch vrouwen tot in de eeuwigheid trouw monogaam zijn?!
Voel je gerust aangesproken; de uitzondering bevestigt de regel.

hc

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 18:50

Prima schreef:
Ik kan me er ook in vinden!

Hoe beledigend ben je dan naar mensen waar je het níet mee eens zijn _O-

Voor iemand die de (overigens heel vreemde) prioriteit heeft dat vorm belangrijker is dan inhoud ben je erg euh.... ´onhandig´ in je uitlatingen.

Maar goed. Bedankt voor de informatie dat als je het maar charmant genoeg verpakt het voor voor vrouwen (? - vraagteken want ik kom van Mars tenslotte) niet uitmaakt wát je verpakt.

hc

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:24

Ik denk trouwens dat mensen niet monogaam zijn, maar alleen monogaam doén.

Het zal voor sommigen vast wel mogelijk zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een relatie heb en tijdens die relatie niet naar andere mannen/vrouwen kijk. Of ik er werkelijk wat mee doé, tsja dat weet ik niet.. en dat wil ook echt niet zeggen dat ik dan "te kort zou komen" in mijn relatie.
Ik zou er wss niks mee doen, al was het alleen al om mijn vriend(in) niet te kwetsen. ;) Als er ooit iemand zou komen die mij die vrijheid zou geven.. :D Moet zeggen dat ik ook dan niet weet of ik er gebruik van zou maken. Maar het idee dat die vrijheid er is, dat is miss al genoeg. ;)

Overigens ben ik nog nooit vreemd gegaan. Ik ben wel eens met mensen gegaan die een partner hadden, dat wel ja. Dat is geheel hun eigen keus..

Huertecilla schreef:
Maar goed. Bedankt voor de informatie dat als je het maar charmant genoeg verpakt het voor voor vrouwen (? - vraagteken want ik kom van Mars tenslotte) niet uitmaakt wát je verpakt.

hc

Beetje oppervlakkige vrouwen dan. :=

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:50

Citaat:
Het zal voor sommigen vast wel mogelijk zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een relatie heb en tijdens die relatie niet naar andere mannen/vrouwen kijk.

Kijken kan ik ook wel. Concluderen dat iemand een aantrekkelijk uiterlijk heeft kan ik ook nog ;) Maar heel eerlijk gezegd komt het niet eens in me op om daar dan iets mee te willen doen... En dat zeg ik echt in alle eerlijkheid.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:54

Blue_Eyes schreef:
Citaat:
Het zal voor sommigen vast wel mogelijk zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik een relatie heb en tijdens die relatie niet naar andere mannen/vrouwen kijk.

Kijken kan ik ook wel. Concluderen dat iemand een aantrekkelijk uiterlijk heeft kan ik ook nog ;) Maar heel eerlijk gezegd komt het niet eens in me op om daar dan iets mee te willen doen... En dat zeg ik echt in alle eerlijkheid.

Nee, dat zal per persoon verschillen denk ik. Bij mij zou het best in me op kunnen komen. ;) Liefde en seks vind ik ook gescheiden van elkaar, alhoewel het samen wel het beste is. :) Ik kan zo van mensen houden - als vrienden - dat ik best seks met ze zou kunnen hebben. Op de een of andere manier juist omdat je vriendschap zo goed is..

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:06

Ik vind trouwens 'eens vreemdgaan altijd vreemdgaan' een onware uitspraak. Ik ben zoals eerder gezegd 2x vreemdgegaan bij mijn ex maar ik kan nu met 100% zekerheid zeggen dat ik dat nooit meer zou doen, bij wie dan ook. Niet gelijk in een hokje douwen he :D

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 09:31

Huertecilla schreef:
Prima schreef:
Ik kan me er ook in vinden!

Hoe beledigend ben je dan naar mensen waar je het níet mee eens zijn _O-

Voor iemand die de (overigens heel vreemde) prioriteit heeft dat vorm belangrijker is dan inhoud ben je erg euh.... ´onhandig´ in je uitlatingen.

hc

Mijn beledigen heeft niets te maken met wel of niet mee eens zijn. Maar met de mate van respect wat iemand verdient. Jij komt over alsof je je voor alles en iedereen te goed voelt en er boven staat. Een soort here Jezus gevoel. De allesweter. Dat, gezamelijk met je ondertitel en boventitel toept irritatie op en dwingt niet echt respect af. Maar dat weet je allemaal best wel. Het energie zuigen vind je belangrijker dan de vorm en belangrijker dan respect :(:)

Het is helemaal geen vreemde prioriteit om vorm belangrijker dan inhoud te vinden. Als je een (kantoor) arbeidsverleden hebt, dan weet je precies waar ik het over hebt. Als je je presenteert op een bepaalde manier (de vorm dus), dan kan dat de inhoud versterken of verzwakken. Daarom is de vorm belangrijker. Dat zijn universele wetten

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:04

Jodie_ schreef:
Ik vind trouwens 'eens vreemdgaan altijd vreemdgaan' een onware uitspraak. Ik ben zoals eerder gezegd 2x vreemdgegaan bij mijn ex maar ik kan nu met 100% zekerheid zeggen dat ik dat nooit meer zou doen, bij wie dan ook. Niet gelijk in een hokje douwen he :D

Vind deze uitspraak ook niet echt opgaan, aan de ene kant zeg ik van ja "eens vreemdgaan altijd vreemdgaan" maar aan de andere kant ben ik er stellig van overtuigd dat mensen kunnen veranderen dus dan gaat ook deze stelling niet op.

Ik ben qua relatie's 100% trouw en durf daar mijn hand voor in het vuur te steken. mijn partner heeft eerder lang leve de lol geleefd (32 jaar lang vrijgezel) en n*kte alles wat los en vast zat b.w.v. maar nu moet hij er niet aan denken en weet zeker dat hij nooit over de schreef zal gaan.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:15

Mensen kunnen niet echt veranderen uit zichzelf, maar kunnen hooguit evolueren. Meningen kunnen wel veranderen. Iemand verandert niet persee, omdat hij een andere keuze maakt.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:34

Prima schreef:
Mensen kunnen niet echt veranderen uit zichzelf, maar kunnen hooguit evolueren. Meningen kunnen wel veranderen. Iemand verandert niet persee, omdat hij een andere keuze maakt.

hmz hier moet ik even heel goed over nadenken.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:01

Pashon schreef:
Ik ben qua relatie's 100% trouw en durf daar mijn hand voor in het vuur te steken. mijn partner heeft eerder lang leve de lol geleefd (32 jaar lang vrijgezel) en n*kte alles wat los en vast zat b.w.v. maar nu moet hij er niet aan denken en weet zeker dat hij nooit over de schreef zal gaan.

Dat is eigenlijk precies het tegenovergestelde. Ik ken wel mannen die zo geleefd hebben en later toch bewust kiezen voor een duurzame relatie et één persoon. Zij missen de diepgang met hun losse flodders en zijn het op een gegeven moment beu om steeds een nieuwe verovering te maken.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:02

Prima schreef:
Mijn beledigen heeft niets te maken met wel of niet mee eens zijn. Maar met de mate van respect wat iemand verdient. Jij komt over alsof je je voor alles en iedereen te goed voelt en er boven staat. Een soort here Jezus gevoel. De allesweter. Dat, gezamelijk met je ondertitel en boventitel toept irritatie op en dwingt niet echt respect af. Maar dat weet je allemaal best wel. Het energie zuigen vind je belangrijker dan de vorm en belangrijker dan respect :(:)

Het is helemaal geen vreemde prioriteit om vorm belangrijker dan inhoud te vinden. Als je een (kantoor) arbeidsverleden hebt, dan weet je precies waar ik het over hebt. Als je je presenteert op een bepaalde manier (de vorm dus), dan kan dat de inhoud versterken of verzwakken. Daarom is de vorm belangrijker. Dat zijn universele wetten

Ik vind vorm dan niet zozeer belangrijker dan inhoud, het kan de inhoud gewoon verfraaien en eraan bijdragen. ;)

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:05

Macusa schreef:
Pashon schreef:

Dat is eigenlijk precies het tegenovergestelde. Ik ken wel mannen die zo geleefd hebben en later toch bewust kiezen voor een duurzame relatie et één persoon. Zij missen de diepgang met hun losse flodders en zijn het op een gegeven moment beu om steeds een nieuwe verovering te maken.

sorry maar je zegt precies hetzelfde als dat ik doe. ik zeg dat mijn partner eerder zo geleefd heeft en dat hij nu echt niet meer aan moet denken om maar met jan en alleman het bed in te duiken. laat staan dat hij vreemd gaat.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:10

Prima schreef:

Dat heeft dan toch echt te maken met de manier waarop je het leest. Zo komt hij namelijk op mij niet over, wèl zelfverzekerd en hij staat 100% achter wat hij schrijft en kan dat goed onderbouwen. Hij kleineert bovendien niemand en dat doe jij hier wel. Dàt is pas storend en respectloos.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 13:12

Pashon schreef:
Macusa schreef:

sorry maar je zegt precies hetzelfde als dat ik doe. ik zeg dat mijn partner eerder zo geleefd heeft en dat hij nu echt niet meer aan moet denken om maar met jan en alleman het bed in te duiken. laat staan dat hij vreemd gaat.

Zo bedoel ik het ook.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 15:52

Fiffill schreef:
Prima schreef:

Ik vind vorm dan niet zozeer belangrijker dan inhoud, het kan de inhoud gewoon verfraaien en eraan bijdragen. ;)

Of volledig afbreken. Kijk maar naar de presidentsverkiezingen in Amerika. Alles draait om de vorm; hoe je overkomt (als leider, opgewerkte huisvrouw, donker, blank ect ect). Geloof me, het is redelijk leidend.