Relatie met flink leeftijdsverschil

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:10

ten eerste sorry voor het omhoog halen van een oud topic, Bloos
maar ik moest gewoon even reageren

ik denk niet dat een "groot" leeftijdsverschil een probleem is
juist niet , ik val juist op mannen die ouder zijn(10 tot 15 jaar ongeveer zeg maar)
ik zou namelijk niet weten wat ik met een vent van mijn eigen leeftijd aan zou moeten, degene die ik ken zijn zo onvolwassen, zijn bezig met stappen(zuipen dus) feesten, stoer doen, een auto met een knallende uitlaat en de kofferbak moet vol met boxen
de jongens van mijn leeftijd die dus wel "volwassen"zijn en gevoelig enz. enz. zijn dus homo, hardstikke lief , maar ja

mannen die wat ouder zijn hebben meer meegemaakt, weten waar het om gaat in het echte leven, hoeven zich niet meer zo krampachtig te bewijzen tegenover de rest van de jongens
hebben meer rust en denken aan de toekomst
nee hoor geef mij maar een kerel die al wat langer meegaat
groetjes sonja

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:58

chantal1 schreef:
Degene met wie ik wat heb gehad waren ouder, het kleinste verschil was 3jaar en het grootste 15 jaar en ik moet eerlijk bekennen dat ik toch het groter leeftijdsverschil (rond de 10/15 jaar) fijner vind. Die mannen trekken me ook meer aan.
Ik zou me iig door een leeftijdsverschil niet laten ontmoedigen er zijn veel ergere dingen.
En zoals Sibold zegt: je wordt verliefd of je wordt het niet he.


Me too, meestal tussen de 5 en 10 jaar.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:19

mijn mannetje en ik hebben een leeftijdsverschil van 12 jaar, ik dys 25 en hij word er 37 en we hebben samen een kindje!!! dat van de dominantie klopt wel, hij wil het vaak beter weten maar moet ook wel eens toegeven dat ik gelijk heb, hij behnadelde me soms als een kind en dan geef ik echt vuur af, dus ja, het heeft hier vaak geboktst hoor ahahahah maar gaat nu gelukkig beter, veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter.

maar wat men zegt over mannen op oudere leeftijd moeten niet meer zo zich bewijzen t.o v. de vrouwen, hhmm, laat ik henm toch ff dit topic hier lezen want meneer gaat er nog steeds vanuit dat ie elke vrouw kan krijgen want soms wel eens vervelend is want er zijn er veel die wel eens vallen voor zijn charme offensief totdat ze de witch "me Haha! " tegen komen

er zijn goede tijden en mindere tijden maar dta is in elke relate toch zo?????

soms heb ik wel eens van, als ik nog maar 30 ben is hij er al 42 Schijnheilig maar goed, dat moet ik er ff bijnemen dan Extreme duivel

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:45

Renske20 schreef:
er was nix van mij over!had geen eigen mening en die vrolijke spontane gekke meid die altijd de aandacht had en altijd dr woordje klaar had, was veranderd in een onzeker meisje dat niet eens meer op stap wilde, en geen eigen mening had!ik was steeds bang dat hij weer boos werd of dacht dat ik iets verkeerd had gedaan!


Nerd Kopie van mijn ervaring.
Ik was 17, hij 30.
Na ruim drie jaar heb ik mezelf gered
en heb het sindsdien bij leeftijdgenoten gehouden.
Na jaren kon ik toch weer vrienden zijn met die pseudo vader
en ben nu blij dat ik m'n leven niet deel met de (huidige)
oude mopperkont. Haha!
Hij is alleen en ik gun hem beslist beter, maar ik begrijp alle dekseltjes
die niet op dit potje willen passen maar al te goed.

.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:18

Vriendin van mij haar moeder is rond de 45, die vader is 80.
En dat is geen geintje, het zal ook niet lang meer duren voordat die vader dood is.

Vind ik wel zielig voor dat meisje.
Der moeder werkt heel veel en die vader kan niet voor haar zorgen nu woont ze dus bij haar zus.

Meisje is 17

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:35

Ik ben 24, mijn vriend is 35. Tja... je merkt er eigenlijk weinig van. Mannen worden toch nooit volwassen. Knipoog In mijn omgeving hoor ik er ook bijna nooit negatieve dingen over. Één keertje vroeg iemand of het m'n vader was, maar zo oud ziet hij er nou ook weer niet uit.
Het enige "probleem" vind ik, dat hij al heel veel dingen gedaan heeft en overal al geweest is.

Charaz

Berichten: 24378
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 15:41

Haagsemeid schreef:
Vriendin van mij haar moeder is rond de 45, die vader is 80.
En dat is geen geintje, het zal ook niet lang meer duren voordat die vader dood is.

Vind ik wel zielig voor dat meisje.
Der moeder werkt heel veel en die vader kan niet voor haar zorgen nu woont ze dus bij haar zus.

Meisje is 17


en dat vind ik niet dat je dat tegenover een kind kan maken, die moet een vader hebben waar ze wat aan heeft.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 20:08

Mijn ouders schelen 9 jaar, maar daar merk je vrij weinig van. Mn pa werd altijd jonger geschat dan hij was, dus Lachen
Mijn vriend en ik schelen 4 jaar, geen probleem. Maar zijn vrienden (hij is 24) zijn wat ouder dan hij is, en mijn vriendinnen gem. iets jonger dan ik ben (20).
Het is soms wel vreemd om op feestjes enzo met mensen van 30 te kletsen, die praten toch over heeele andere dingen dan ik. Des te groter het verschil is, des te meer je anders tegen het leven aankijkt denk ik, omdat je met andere dingen bezig bent. Zij praten over werk en kinderen, terwijl dat voor mij alleen nog dromen zijn, ik zit op school en denk daar niet direct aan... Nog ff niet zeg!

Ik ken overigens wel een relatie (man 52, vrouw 32) die stuk is gelopen op leeftijd. Ze waren een leuk stel, maar de dochter van die vent (uit vorige relatie) kon het niet acepteren (zij was in de 20) en hij wilde zijn dochter toch blijven zien.

Maar ook een relatie waarin het al 3 jaar goed gaat! (man 44, vrouw 29)
Zij wonen lekker samen, zelfde hobbies ook nog (paarden natuurlijk Haha! )

De liefde hoeft niet in de weg te staan, maar de omgeving blijkbaar wel...

Astrida

Berichten: 147
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 21:35

Mijn oudoom en zijn vrouw uit Canada waren hier de afgelopen weken....m,n oom is 80 jaar en zijn vrouw 41...4 jaar ouder dan mij Lachen.

deedee19

Berichten: 7936
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 12:57

Mijn dansleraar en lerares zijn getrouwd. Zij is 23 hij 43.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 15:05

hai,
ik was zelf 15 en mijn vriend 22, het heeft 1,5 jaar geduurd en ik begin er nooit meer aan, je mist gewoon heel veel.

kusss *LOL*

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 10:37

Eigenlijk mag ik hier over niet mee praten,mijn man is net een jaar ouder dan mij Haha!

Ik vind dat leeftijd geen rol mag spelen,het gaat om de liefde en als die wederzijds is en je elkaar met respect behandeld,wat maakt het dan nog uit?[natuurlijk heb ik het hier niet over de kinderleeftijd]

En wat andere er van vinden,daar moet je je zeker niet druk om maken,mensen hebben ook aan en op merkingen bij stellen van de zelfde leeftijd hoor. Het gaat er om dat JIJ gelukkig bent met die [oude Knipoog ]man.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 11:14

Ik begin er echt niet aan als het leeftijdverschil meer dan een jaar of 5 bedraagt.
Mijn moeder heeft een relatie met iemand die 20+ jaar ouder is, mijn vader heeft een relatie gehad met iemand die 20+ jaar jonger was.
Ik zit er dus met m'n neus aardig bovenop hoe dat gaat en heb denk ik wel recht van spreken.

Ik ga geen voorbeelden aandragen, maar ik denk dat het aardig samengevat wordt door het feit dat iemand uit een hele andere generatie komt als het meer dan 20 jaar scheelt en dat brengt wel het een en ander met zich mee, dat bespaar ik mezelf liever.

Jip80
Berichten: 75
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 12:31

Ik heb niet alles gelezen, maar er staat volgens mij vooral over een jongere vrouw en een oudere man. Volgens mij wordt dit toch meer geaccepteerd dan anders om.
Mijn broer is 25, zijn vriendin 50... Zij was een kennis van mn moeder en sinds mn broer 18 is hebben ze (serieus) wat met elkaar.
Zij is best aardig hoor, ik ken haar dus ook al jaren, maar ik kan je vertellen dat het best lastig is voor de naaste familie om zoiets te begrijpen. Mijn moeder (ook 50) doet haar best, maar kan het niet accepteren. Mijn vader is vrij jong overleden en mijn moeder ziet het van binnen toch als een soort falen van haar in het ouderrschap, hij heeft immers een "nieuwe moeder".
Die vriendin is erg bemoeizuchtig en probeert mij ook steeds meer te gaan "bemoederen".
Ik begin dus ook een steeds groter hekel aan haar te krijgen... (kon het best goed met haar vinden eerst)
Ik blijf toch stiekem hopen dat hij ooit een gezellige jongere meid/vrouw tegenkomt. Ben wel blij hoor zolang hij gelukkig is, maar het blijft moeilijk te bevatten voor naasten...

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 16:55

Ik heb meerdere gewone vrienden (gehad) die zo'n tien tot 15 jaar ouder zijn. Dat klikt enorm goed, maar als ik dan verder denk aan hoe het leeftijdsverschil over een aantal jaren zou gaan schelen, dan zou dat voor mij wel een extra nadenker zijn voor ik er serieus iets mee zou beginnen. Mijn huidige vriend (bijna 8 jaar bijelkaar) is maar een paar maanden ouder dan ik. Toch vind ik het meestal makkelijker praten over gevoelskwesties en andere zware zaken in mijn leven, met mannen die ouder zijn... Mijn vriend heeft ook meer last van het "haantjes"gedrag Knipoog Niet zozeer met andere vrouwen, maar meer in het verkeer... Zucht...