Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Het is erg onbeleefd als ze zoooo laat afbellen... maar positief bekijkenzij bellen iig nog af, er zijn zat mensen die gewoon niets laten horen!
Welshcobfan schreef:Ik heb dit jaar ook afgezegd voor aantal feestjes, maar: wel altijd netjes van te voren. Waarom? omdat ik die mensen niet echt ken en het vage vrienden zijn. Voor echte vrienden kom ik altijd, tijd of geen tijd
L_iek schreef:Dus bij jou was het gezellig Eve_lien
Misser schreef:Als ik niet kan, zeg ik altijd wel van tevoren af (ligt er ook aan hoe lang je het al weet enzo). Anders zeg ik dat ik het nog niet weet en dat kan wel op het laatste moment cancelen worden, maar dan heb ik dus al wel gezegd dat ik het nog niet wist.
Ik probeer meestal wel even te gaan, al is het maar een uurtje.
Ik had gister twee verjaardagen en een etentje, maar ben wel overal heen geweest, ook al was het niet overal even lang.Vanessa24 schreef:Ik ben zo'n muts die regelmatig niet op kom dagen op verjaardagen terwijl ik niet heb afgebeld, waarom niet? Omdat ik het vergeet dat degene zijn/ haar verjaardag viert. De meeste mensen weten het en bellen me de avond ervoor nog op of op de avond zelf. En ja, ik schrijf het in de agenda...
Kop op, ook al komen er een handjevol mensen.. dat soort feestjes zijn altijd de leukste
Mag ik eerlijk zeggen dat ik dit dus best asociaal vind...
Als iemand niet de moeite neemt om even in z'n agenda te kijken, dan hoef ik diegene ook niet per se op m'n verjaardag te hebben.
@TS: wel een leuke avond gehad?