'Populaire' bokkers krijgen meer aandacht?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 12:05

->Karin,natuurlijk ga ik niet met de mensen om,die mij alleen mogen omdat ik een pony heb.Het eerste wat ze ook aan mij vragen is : mag ik erop rijden? Sodemieter is effe heel gauw op! Denk ik dan. En dan wijs ik ze ook meteen de deur.Jij bent de zwakste schakel,tot ziens!

Ook ik ga volgens mij nu errug offtopic,maargoed.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 12:10

Ik begrijp wat je bedoelt, Jamylover. Ik neem aan dat je liever niet anderen op je pony laat rijden en vooral niet iemand die je nauwelijks kent. Volgens mij geldt dat voor de meesten met een eigen pony.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 12:11

Ik kijk naar de titel, spreekt die mij aan open ik het topic.
Ik heb dan niet eens gekeken van wie het is.

Natuurlijk heb ik ook voorkeuren van bokkers, als iemand een vraag stelt op rt en ik zie dat er door bokkers geantwoord is die in mijn ogen veel van rt weten, lees ik dacht bericht idd altijd ff.

En populair worden door de dingen die je hebt lijkt mij raar.
Dan zou ik eerst in iemand zijn profiel moeten kijken of ik antwoord wil gaan geven Verward
Beetje ver gezocht vind je niet?

IcePrincess

Berichten: 7745
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 14:20

als de titel me aanspreekt open ik een topic en als ik me erg verveel open ik alles wat ik zie...maar dat betekent niet dat ik ook overal op reageer, ik reageer alleen als ik mijn mening wil laten horen en vooral als die anders is }>

waar ik me heel erg aan erger is bij ITP dat iemand een foto van een paard post en dat daar dan allemaal dezelfde reacties op komen, dat vind ik erg onnodig vooral als het paard helemaal niet zo mooi of bijzonder ofzo is krijg je allemaal reacties van wat een mooi paardje, nou sorry hoor als ik het een lelijk beest vind zeg ik dat ook gewoon.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 17:08

Ik heb nog niet alles gelezen maar onderstaand bericht was iets waar ik over viel. Ik las gelijk niet meer verder.

[edit:BartVB]Voor de zoveelste keer integrale quote van het bericht van Jamylover verwijderd Boos! BTW niet echt handig om te reageren zonder het topic helemaal te lezen...[/edit]

Wat is oud? Ik ben bijna 29, niet oud dus en ik vind toch echt dat ik serieus genomen word.
Ik ben klein dus ik rij op kleine paarden dus niet "hoog" in de sport Clown
Ben geen Z, ben momenteel zelfs helemaal niets meer...
Ik heb geen daaleman, geen passier, wel een Wintec maar...
Ik heb geen paard....

Ik heb ook niet meerdere ponies, geen trailer, heb wel een pappie en mammie maar die kopen niets meer voor me en... ook geen super afstammingspaard.

Denk dat het dus gewoon aan jezelf ligt.
Hoe stel jij jezelf op naar anderen toe.
Ik vind dit een schreeuw om aandacht en dat vind ik belachelijk!
Reageer nog eens een keer als je een probleem hebt en kom dan niet met zulke onzinnige woorden. Je spreekt jezelf tegen in meerdere berichten die ik van je heb gelezen dus ik denk dat mensen je daarom niet serieus nemen!

Sorry voor de harde woorden maar ik vond dit echt een belachelijk bericht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 17:19

Idd kleintje

En ik ben dan wel in het bezit van een trailer en een merk zadel, maar daar heb ik ook hard voor moeten werken hoor, dus helemaal niks om jaloers op te zijn.
Verder heb ik ook geen ouders die dingen voor me kopen.
Alles wat ik heb is dan ook zelf betaald en zelf bijelkaar gezwoegd.
En toen ik 15 was, had ik ook geen paard of pony geen zadel enz enz, alleen wat borstels.
Ik had "alleen maar" verzorgpaarden, maar daar is de jeugd van tegenwoordig niet meer dankbaar voor lijkt wel.

Wat de "klagers" hier misschien ook niet doorhebben is dat als je idd wat ouder bent je meer ervaring hebt in het leven, dus ook in de omgang met paarden, dus kun je misschien dan ook beter advies geven.

Dus mensen die jaloers zijn, kom van je gat af en ga werken!!!
Dan kun je dat ook allemaal bij elkaar sparen, mits je geen gat in je hand hebt en alles aan onzin dingen verbrast.

Verder heeft die onzin van het stukje van jameylover niks met bokt te maken.
ik weet echt niet wie er wel of geen eigen paard heeft.
Wel of geen trailer heeft.
Van 4404 leden kan ik dat niet onthouden Haha!

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:22

ik vind dat je gelijk hebt in zoverre dat mensen die 'populair' zijn dat zijn omdat ze bv veel reacties geven en veel topics maken dus
dan krijg je meer reactie ,denk ik Verward
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:38

Ik krijg ook nooit geen aandacht hoor, toch ben ik vrij bekend.

Billy

Berichten: 20724
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:49

Negatieve aandacht is ook aandacht hoor Prima Haha! Schijnheilig

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 19:50

idd, da's waar.......maar ben toch lief?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 20:13

Ja Prima is heel lief, Blaze ook Haha!

Ik denk dat bokkers waarvan aanstootgevende topics verwacht worden, vooral veel aandacht trekken.
In Prima's geval reacties in een bepaald topic die bedoelt waren als terug 'pesten'...
Er zijn bepaalde bokkers die bekend staan om 'steken onder water' topics en dan heb ik het nu over bokkers zonder ban.
Die trekken ook aandacht.
Bokkers zonder echt leven verder buiten paard, werk en bokt...
Bokkers die gehoord willen worden omdat het leven hun frustreerd.

En de bokkers die elkaar kennen en zich even laten horen bij elkanders topic om te laten weten dat ze meedenken/meeleven....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 20:17

Thx, soms heb ik dat ff nodig weetje, om te horen dat ik lief ben enzo. Ben ook ooit eens mens geweest!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 20:19

Ja dat weet ik toch Prima... graag gedaan hoor, geestje Haha!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 20:39

De auteur is voor mij wel bepalend of ik een 'twijfel-topic' open of niet. Een serieus gestelde vraag die min of meer nieuw is zal ik indien mogelijk beantwoorden, uitgekauwde topics daar begin ik niet meer aan, hiervoor is de zoekfunctie. VvdD en Wedstrijduitslagen van mij bekende mensen zal ik altijd (als ik ze zie) lezen en evt reageren simpelweg omdat ik weet welke personen er achter zitten en je kan nou eenmaal niet alles lezen.

Fitzroy

Berichten: 25202
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 22:05

Ik weet niet of dat nu idd met populair of niet populair te maken heeft, maar ik kan ook niet alles lezen.
Ik beperk me dus vaak tot naar mijn mening interessante titels en bekende auteurs.
Misschien niet goed te praten, maar er zijn toch een aantal mensen met wie je gemeenschappelijke interesses hebt (behalve dat wij allen PAARDENMIEPJES Knipoog zijn).
Dus geef ik rustig toe dat ik heeeeel veel op het wedstrijdforum te vinden ben en weer nooit op Western of aangespannen kom.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 23:38

Het maakt mij geen hol uit wie het topic geplaatst heeft, ik kijk naar de titel, en als ik dan al zoiets heb van: Goddeloos, heb je niks beters te doen? Verhuis naar het kippehok ofzo...
dan reageer ik niet, dan kijk ik niet eens. Als ik een titel zie die me wel lijkt te interesseren, kijk ik even, en als ik het dan toch niet leuk blijk te vinden, reageer ik ook niet. Maar ik denk dat het ook wel een beetje met het karakter van iedere bokker voor zich te maken heeft. Er zijn mensen die heel voorzichtig zijn, heel voorzichtig hun mening geven, en daardoor niet echt duidelijk overkomen, en er zijn mensen die ronduit hun mening geven, of dat nou leuk of minder leuk is. Ik heb zelf het idee dat die mensen meer gerespecteerd worden dan de anderen.

Verder heb je ook nog topics waarin mensen gaan vertellen wat ze hebben meegemaakt, en dat dan gaan bespreken met andere bokkers die er ook bij waren. Dat interesseert mij dus helemaal niks, want ik was er niet bij. Ik vind het verhaal dan wel leuk om te lezen, maar de hele discussie van "weet je nog dat...." kan mij niet echt boeien...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 00:00

Ik kijk naar de titel van het topic,
als die me niet kan boeien kijk ik nog even snel of het door een 'bekende' gepost is, zo niet dan kijk ik niet.

Verder zijn er hier best die-hard bokkers waar ik niets mee heb en waarvan ik de berichten vrijwel altijd oversla.

Taalgebruik vind ik erg belangrijk, als ik van een persoon verschillende keren een topic ben tegengekomen met msn taal als 'd8' en 'eg' kan je er donderop zeggen dat ik een volgend topic oversla.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 09:52

[edit:BartVB]Aaaaaaargh, voor de 100e keer mega kwoot van bericht jamylover weggehaald[/edit]

dit is echt bullshit!
ik heb maar een ponietje van 1.20m die ik zelf betaal en ik heb geen trailer,ik rijd geen Z en ik heb niet eens een zadel!en toch word ik serieus genomen.
dorine bijvoorbeeld heeft pas sinds kort een paard,maar daarvoor had ze geen paard,geen trailer en reed ze geen Z en wwerd ze ook serieus genomen.

als je serieus genomen wilt worden moet je serieuze topics plaatsen en ook iets zinnigs te melden hebben bij discussies of de reactie op een topic.daar gaat het om bij bokt!en niet welk paard je hebt en of je dit of dat rijd en of pappie alles betaalt,want er zijn genoeg mensen op bokt die dat niet hebben!en als jij praat over dat pap en mam alles betalen dan zit je in de jongeren catogerie,en idd zijn de topics dan wel eens niet echt serieus of relevant!

monty
Berichten: 85
Geregistreerd: 04-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 10:47

Ik kom niet zo heel vaak of bokt, of soms even om te kijken, maar ik denk dat bokt (allemaal paardenmensen) best een realiteit kan weergeven van het dagelijks leven op een grote manege.
Als voorbeeld, ik sta met mijn 3 paarden op een grote pensionstal. Toen ik kwam zeiden ze net aan hallo, maar verder niets. Mijn paarden waren in hun ogen niet bijzonder, hadden geen bijzonder hoog niveau. Nu, 2 jaar later word ik uitgenodigd om in de kantine bij bepaalde mensen te zitten, word ik aangesproken, krijg ik complimenten, kortom slijm slijm slijm. Alleen omdat ik nu ZZ rijd met één van mijn (simpele) paarden en les krijg van een topper.
En ik kom hier niet vaak genoeg om te oordelen, maar volgens mij vindt dit ook op bokt plaats.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 13:36

Nou Rianne,je heb nu over aandacht niks te klagen dacht ik zo Haha!
Je bent echt wel in zeer korte tijd populair geworden Knipoog
Maar alle gekheid op een stokje,er zit wel wat in,wat jij zegt.
Maar ja geef jij op elke topic die je bekijkt ook antwoord???
Ik niet het is maar net of het me aanspreekt of niet,en ik denk dat,dat in de meeste gevallen zo is.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-02 16:05

Wat een sneu gezeur zeg...aandacht te weinig? Ik heb ook wel eens een topic gestart waar niemand op antwoordde...nou en? Dat wastie kennelijk neit interessant genoeg. Kennelijk is deze site gewoon een afspiegeling van de maatschappij. En over dat sorot dingen moet je niet klagen, doe er dan wat aan. Verzin betere topics ofzo.

Sommige mensen vind ik ook zeuren dus zal ik er niet snel een topic van openen, ook niet van een topic dat al 10 x is behandeld, welke kleur deken kan me ook absoluut niet boeien.

Gemuts over paarden en pony's waar het onprofessionalisme vanaf druipt vind ik ook niet interessant, heel stalruzies en 'luister nou wat die muts heeft gezegd' vind ik te kinderachtig. Dus reageer ik vaak op topics van wat 'oudere' bokkers, of in ieder geval van onderwerpen die me interesseren. En zie je me dus nooit op Western en EAV, en wel veel op Algemeen, Paardenpraat en Wedstrijden.

So what? Het feit dat je al in termen van populair denkt zegt meer over jezelf hoor!! Gewoon lekker doorbokken en ervan genieten.

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-02 22:02

Gabbertje"]
[quote="Dees schreef:
Maar eh Rianne, zo aan het aantal reacties te lezen, ben jij best wel populier! Haha!


haha ja! In een uur tijd al naar 2 pagina's!!
[/quote]

het ging me daar opsoluut niet om hoor Bloos maar, het viel me op, en ik vind dat iedereen gewoon gelijk behandeld moet worden, en natuurlijk probeert iedereen dat, maar er zijn altijd van die onbenullige topics, van een poulaire waar dan weet ik hoeveel mensen op reageren, dat is dan toch niet helemaal gezond???? maar goed, ben blj het even gemeld te hebben, zodat iedereen er op let

thx

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 09:24

IK kijk idd ook of de titel me aanspreekt. Bovendien let ik ook op topics van "bekenden". Maar ook als een onbekende een pakkende titel heeft wil ik dat wel lezen en erop reageren. Bovendien a;ls een "nieuwe" een goed antwoord geeft wil ik wel eens in zijn profiel kijken hoe oud die is en wat voor ervaring met paarden enzo...

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 14:44

ik praat met de mensen die IK aardig vind, of die iets te zeggen hebben wat ik belangrijk vind, en of ze nou popi jopi zijn of niet, dat maakt me geen donder uit, ik weet eigenlijk niet zo goed wie er nou belangrijk is of niet ik heb daar eigenlijk nooit zo op gelet, (ga daar toch eens op letten)
verder vind ik bokt dus wel erg leuk en dat is denk het belangrijkste.