Glaasje draaien

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 17:52

Ashleytjee schreef:
ja precies.. nouja, zoals jij het uitspreekt is het wel ERG overdreven! Tong uitsteken

haha maar nee.. geen behoefte aan enz..


nou ik vindt dat neit overdreven ik schijt hem daar gewoon voor......ik wil er gewoon niks mee te maken hebben, nu niet nooit neit....
dat is enit overdreven maar gewoon mijn mening

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:31

NIET.DOEN!

mijn advies.....

Een jongen is uit het raam 'gevallen'
toen hij een vraag stelde.

Houd je niet met demonen bezig,
het blijft hangen en heeft invloeden die jij helemaal niet wil als je snachts in je bed ligt..

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:37

Alacairion schreef:
NIET.DOEN!

mijn advies.....

Een jongen is uit het raam 'gevallen'
toen hij een vraag stelde.

Houd je niet met demonen bezig,
het blijft hangen en heeft invloeden die jij helemaal niet wil als je snachts in je bed ligt..


zo en daaro is mijn reactie neit overdreven!!
helemaal mee eens

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:47

Wel eens gedaan ja....Nouja ik zat erbij.
Maar ik geloof er helemaal niet in. Geloof niet in dat soort dingen...

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:50

bakkie schreef:
zo en daaro is mijn reactie neit overdreven!!
helemaal mee eens


ja ja.... wil je horen dat je gelijk hebt..?

je hebt gelijk.. nou goed.. Lachen

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:02

nee laat me gewoon mijn mening geven zeg....
ik geef mijn meneing en dan kom jij beweren dat dat overdreven is....zeur neit zo en respecteer mijn mening aub

ik hoef helemaal geen goedkeuring en zeker neit van jou

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:45

bakkie schreef:
nee laat me gewoon mijn mening geven zeg....
ik geef mijn meneing en dan kom jij beweren dat dat overdreven is....zeur neit zo en respecteer mijn mening aub

ik hoef helemaal geen goedkeuring en zeker neit van jou


zucht, hou het een beetje ontopic en hou de eer aan jezelf....

Ik geloof er in heb het nooit gedaan en ga dit ook nooit doen!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:48

NOOOOOIT DOEN, toen ik in groep 8 wou de hele klas het doen. Vorig jaar nog heel veel over gehad, (2e klas) en we hebben dingen opgezocht, rond gevraagd en toen hebben we echter bedacht om het nooit en dan ook nooit te doen. Het is echt heel erg gevaarlijk. De hele klas gelooft dat. Dus NOOIT doen!!

Juut

Berichten: 6909
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:50

Heb het ooit eens geprobeerd, heb niet doorgeet maar ben jaren bang geweest op mijn kamer.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:51

SpLaSh_ schreef:
Ik lees hier , en in het vorige glaasje draaien topic , heel veel reacties van 'nare ervaringen enz' , maar ik zou dan wel eens willen weten WAT er precies gebeurde...

Ik doe het niet , en zal het ook NOOIT doen , maar ik wil wel heel graag weten WAT er dan gebeurd is !


Bijvoorbeeld, iemand vraagt: zal ik de examen halen, antwoord is nee, en diegene wil dus heel erg graag examen halen, en denkt dus wat is de nut van de leven dan?? Dood is hij dan.

Of de geest blijft voor eeuwig rond je hangen. Niet bijzonder prettig

eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:52

doe het nooit! vooral als je je eigen paranormale krachten niet kent.. ik ken genoeg mensen die paranormaal zijn.. die hebben allemaal tegen me gezegt, als je niet paranormaal bent moet je het zo houden en je moet geesten op rust laten... ik heb laast een test gedaan, het bleek dat mijn paranormale gavens best hoog zijn. ik ga ook echt nooit geesten oproepen.. ik wil ze namelijk niet kunnen zien/voelen..

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 19:54

Ik heb het nog nooit gedaan, en ben het niet van plan ook. Als het wel echt is dat er geesten oid van pas komt vind ik dat dood eng en dat hoeft niet van mij. Ik zoek liever geen gevaar op Schijnheilig

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 20:32

Ik ken een meisje die had het met een groep vriendinnen op haar 16e verjaardag gedaan. sindsdien is zij helemaal veranderd en ze in een psychiatrische inrichting. ze is nu 20. Ik waag mij er dus absoluut niet aan. zowiezo als ik eraan mee zou doen zou het niet lukken vanwege mijn geloof. Haha!

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-04 21:40

mijn bokt doet ff heel erg raar maar zodra hij t weer goed doet kom ik terug.. vind dit echt een interessant topic!
Ik hoop dat het mag blijven.. Maar vertellen jullie nog eens meer over die enge ervaringen...
Sommige mensen zeiden: heel stoer of stom dat je het doet. Jullie moeten niet denken dat ik dit doe! Ik heb t 2 jaar geleden een keer gedaan en nu schoot dat we meer te binnen en wil er gewoon over babbele Knipoog

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 21:50

Ik heb het weleens gedaan, en 1 tip: doe het NOOIT!
Een vriendin kreeg hele rare boodschappen door, en er viel een vaas met bloemen op de grond. echt, je schrikt ej dood! Ik doe het dan ook NOOOIT meer, doe het alsjeblieft niet! Het is heel gevaarlijk Scheve mond

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:07

Suusiej schreef:
mijn bokt doet ff heel erg raar maar zodra hij t weer goed doet kom ik terug.. vind dit echt een interessant topic!
Ik hoop dat het mag blijven.. Maar vertellen jullie nog eens meer over die enge ervaringen...
Sommige mensen zeiden: heel stoer of stom dat je het doet. Jullie moeten niet denken dat ik dit doe! Ik heb t 2 jaar geleden een keer gedaan en nu schoot dat we meer te binnen en wil er gewoon over babbele Knipoog



Okee, hier komt mijn verhaal Scheve mond
Het was een donkere avond, vorig jaar, midden in de winter.
We verveelden ons, en iemand kwam op eht idee om glaasje te draaien.
Dus ik maakte een groot vel papier en zette er letters op, en het feest kon beginnen. We deden de lampen uit, en alleen een paar kaarsjes aan. Ik stelde een vraag, en we kregen een raar antwoord. Namelijk: vuur. OPeens kwam er zo'n steekvlam, uit dat waxinelichtje. en wij schrokken ons echt dood. Mijn broer stelde ook een vraag, en toen viel die vaas met die bloemen op de grond. ooh, het was zo eng! Krijg weer rillingen over mijn rug als ik eraan terugdenk. De tijd daarna heb ik vaak last van hoofdpijn en paniekaanvallen gehad, steeds het gevoel dat er iemand achter je stond, ken ej dat? Ik raad je aan om eht nooit te doen, ej weet echt niet waar je aan begint! Scheve mond

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:37

Ponyvriendin schreef:
Okee, hier komt mijn verhaal Scheve mond
Het was een donkere avond, vorig jaar, midden in de winter.
We verveelden ons, en iemand kwam op eht idee om glaasje te draaien.
Dus ik maakte een groot vel papier en zette er letters op, en het feest kon beginnen. We deden de lampen uit, en alleen een paar kaarsjes aan. Ik stelde een vraag, en we kregen een raar antwoord. Namelijk: vuur. OPeens kwam er zo'n steekvlam, uit dat waxinelichtje. en wij schrokken ons echt dood. Mijn broer stelde ook een vraag, en toen viel die vaas met die bloemen op de grond. ooh, het was zo eng! Krijg weer rillingen over mijn rug als ik eraan terugdenk. De tijd daarna heb ik vaak last van hoofdpijn en paniekaanvallen gehad, steeds het gevoel dat er iemand achter je stond, ken ej dat? Ik raad je aan om eht nooit te doen, ej weet echt niet waar je aan begint! Scheve mond



brrr.....waarom is iedereen ook zo gek Haha!
Ik zou het nooit doen, durf ook neit mij veels te eng Haha!

Leo

Berichten: 50221
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 12:41

Iemand die eraan begint is gewoon weg ZIEK

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 14:27

Leo_ke schreef:
Iemand die eraan begint is gewoon weg ZIEK


Dat wil ik nou ook weer niet zeggen, het is gewoon nieuwsgierigheid ik zeg dit omdat ik het zelf ook gedaan heb toen ik jonger was. Maar dat het gevaarlijk is daar ben ik het wel mee eens! En ik raad het ook iedereen af om te proberen.

SylvieB
Berichten: 144
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:00

Nooit doen, kan hardstikke gevaarlijk zijn!

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:17

lovergirl schreef:
Ik vind als die onderwerpen over geesten enzo heel erg interresant en lees erg graag over , maar naar veel lezen enzo besloten om het maar bij lezen te houden ......het leek me best interresant om het een keer te doen om te kijken of er echt waar zou zijn , maar aangezien er zo veel nare rare verhalen rond gaan over mensen die jaren lang enge / vreemde dingen mee maken doe ik het ECHT NIET !!!! En nu zeg ik wel dat het me gaaf lijkt enzo maar stel dat ik het zou proberen en er zou wat gebeuren raak ik zeker weten helemaal in paniek en als ik er iets niet mag gebeuren is het dat wel.......Nee ik doe het echt nooit van me leven, en hoop ook dat ierdereen hier verstandig is en het gewoon niet doen , je weet niet wat er gebeurt en er kunnen zo veel gevaarlijke dingen gebeuren.

Hier ga ik in mee.
Hoewel, ik heb het wel 1 keer geprobeerd uit nieuwsgierigheid, maar er gebeurde
verder niks dan een stelletje dronken dozen op de camping niet niet meer
konden stoppen met lachen Clown

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:35

me oma en een moeder van een vriendin van me hebben het ook gedaan toen ze nog jong waren en bij hun ging de tafel echt bewegen(er zat 100 % niemand aan) en er heeft en hebben mensen trauma's(rare dromen en dat soort dingen) overgehouden dus ik doe het liever niet en geloof er zeker weten in.

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:37

Ik heb ook spijt dat ik het gedaan heb, maar ik snap heel goed dat mensen het graag willen proberen, ik was er zelf ook nieuwsgierig naar Knipoog Ik ben er nog steeds mateloos in geintresseerd, wil dolgraag een keer naar zo'n medium, want wil graag meer over zulks oort dingen weten. Alleen zal ik nooit meer zelf voor de lol geesten oproepen.. Dat verhaal uit de Fancy heeft mij echt laten schrikken, en iedereen die het ook wil doen moet dat vooral lezen, dan hou je er wel mee op Scheve mond

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:38

eknein schreef:
doe het nooit! vooral als je je eigen paranormale krachten niet kent.. ik ken genoeg mensen die paranormaal zijn.. die hebben allemaal tegen me gezegt, als je niet paranormaal bent moet je het zo houden en je moet geesten op rust laten... ik heb laast een test gedaan, het bleek dat mijn paranormale gavens best hoog zijn. ik ga ook echt nooit geesten oproepen.. ik wil ze namelijk niet kunnen zien/voelen..


wat voor test heb je dan gedaan en waar???

ik wil er ook wel een doen omdat het een beetje in me familie zit me tante doet soms ook wel eens iets met spreuken want zij kan er redelijk mee omgaan maar ze waarschuwt me wel om het niet zomaar te proberen.

ik ben gek op paranormale dingen ik ken me tantes boeken zowat uit me hoofd maar ga het echt niet gebruiken.

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:55

ik ben als de dood voor dat sort dingen of wat er ook maar mee te maken heeft :| me broer heeft het jaren geleden gedaan.. hij ging met vrienden rond de tafel zitten en de tafel begon te bewegen en kwam omhoog.. verder weet ik er niet veel van want ze wilden me er niet veel over vertellen.. ik weet wel dat hij helemaal doorflipte ervan :S ik zal het nog eens aan me moeder vragen hoe het precies zat