ik ga ook bokt verlaten...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:21

ik vind het eigenlijk helemaal geen goede reden: weggaan omdat mensen je fjord afzeiken. het is idd waar dat ze dat dan niet bij elke topic moeten zeggen, maar om daarvoor weg te gaan?

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:22

En ohja, als je echt verslaafd bent aan bokt kom je niet zo snel weg Haha!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 20:08

nou de sfeer word wel erg verziekt hoor en dan vinden sommige raar dat overal slotjes op worden geplaatst nou zo gek vind ik het niet hoor.

Bokt is leuker geweest maar toch blijf ik bokken ik hoop jij ook

Joyce

Berichten: 6374
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 20:12

Ik zal die mooie rydar wel missen!! hij is zo mooi, en laat die mensen die wat tegen fjorden hebben lekker Lips are sealed Rydar is een super gave pony! en fjorden zijn hartstikke gaaf man!!!!!!!! Laat je niet wegjagen,

rydar en jij moeten op bokt blijven!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 20:35

Jammer dat je weggaat. Al kan ik me wel voorstellen dat je er Misselijk -misselijk van wordt.
Maar ik denk dat je dat toch zal moeten accepteren. Niet iedereen vind ieder ras leuk. En als ik zeg dat ik een welshje van 1.15 heb kijken ze me aan of ik niet hardstikke ziek ben. Das toch geen paard? Zeker als gezelschapspony voor je ECHTE paard? Daar kun je toch niets mee?!
Je wil niet weten wat ik allemaal al gehoord heb. En weet je dat ik dan denk?
Jij met je zogenaamd luxe (lees ontzettend lelijke) knol, nee daar moet je blij mee zijn! Zon beest waar hij mee pronkt en zelf nooit een f*ck voor gedaan heeft (die types laten nou eenmaal alles opknappen voor hun en zelf strijken ze met de eer)
Een hekel heb ik aan die (zogenaamd) chique paarden. Niet zozeer aan de paarden eigenlijk, vooral aan de eigenaren! En ja die zitten jammergenoeg ook een aantal op bokt! Huilen Misselijk Ik zal maar geen namen noemen..... Lips are sealed

Dussuh blijf lekker en bok ze maar van je af Lachen

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 21:11

Mensen die niet van haffie's houden of ander ras,zijn geen paardengekken hoor,dat is mijn mening,paard is een paard

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:29

boeit het nou hoe een paard eruit ziet elk paard is een paard. en wat jou smaak is dat is die van jou en niet van een ander

MaF

Berichten: 19
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: REO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 00:35

Citaat:
Op 2001-11-06 17:03, schreef Prima o.a.:
...Ik ken veel mensen met een Godsyndroom. Leuk dat als ze 36 zijn ze die nog steeds kunnen hebben...

...Als je echt iets nuttigs aan het doen bent, dan houd je je niet bezig om over mensen te proberen te kleineren...


Ach jee godsyndroom ... jij hebt echt niemand nodig om je belachelijk te maken ... dat kan je in je eentje ook goed.

Ojee wat probeer je wijs te doen voor iemand die te dom is om te beseffen wat iemand anders schrijft.
Je spreekt jezelf weer eens tegen ... eerst meld je dat ik iemand kleineer, en later zeg je dat ik het probeer. dus wat is het nou probeerde ik het of heb ik het daadwerkelijk gedaan??

Ik ga geen energie meer in een "gesprek" met jou steken. Ik ben er van overtuigd dat ik beter een varken kan leren bidden dan jou enige norm besef en realiteitszin bij te brengen.

Inmiddels heb ik al van meerdere mensen te horen gekregen dat je op internet een grotere bek heb dan in het echt .... zegt denk ik genoeg over je!

MaF

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 00:40

hahaha succes met je makelaars kantoor. Ik merk aan je subtieliteit dat je vast heel veel klanten hebt!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41690
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 01:09

Grrr, kappen, kids. Gedraag je een beetje volwassen ofzo, ga je ergens anders afreageren.

Verder reacties van MaF/Prima worden verwijderd.

hobbelheks

Berichten: 8845
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 01:26

ik hoop dat je dit nog leest!
Ik vind het erg jammer dat je weggaat van bokt, ben namelijk nogal weg van ry en zal de leuke foto's nu moeten missen, maar als jij dit als beste oplossing ziet wil ik je veel succes wensen verder en geef rydar een dikke knuffel van mij

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 10:29

Ach meid maak je niet druk,ik ben 30 jaar en heb een haflinger,nou je kunt je vast wel voorstellen wat voor reacties ik daar op krijg(hihi)ook ik vond dit in het begin heel erg banketstaaflig maar ik heb nu zoiets van MAN waar maak je je druk om ik heb plezier met mijn haf en jij met je fjord daar gaat het tenslotte om en mensen die comentaar leveren op jou fjord die hebben vast en zeker nog nooit op zo'n beestje gereden,want ze kunnen echt wel meer dan de meeste mensen denken.
Zet zo'n zielig figuur op jou fjordje of op mijn haflinger dan zullen wij nog wel eens zien wie het laatst lacht,want ze bakken er niks van,denken dat ze goed kunnen rijden,nou dat wil ik nog wel eens zien en dan natuurlijk niet op een kwpn paardje he wel effe op een fjordje of een haffie,wedden dat ze er niks van bakken?
Wij hebben echt geen domme knollen die niks kunnen hoor,ik heb er in elk geval geen spijt van dat ik voor een haflinger gekozen heb,het is een super knol en die van jou is toch zeker jou super paardje of niet dan,dat is het enige wat telt en niet wat een ander er van vindt.
Je moet gewoon vette schijt aan die verwende lui hebben,doe ik ook (hihihi)

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 12:34

jezus.. Minkyboy, wat ben je lekker generaliserend bezig. Alsof mensen op warmbloeden niet kunnen rijden. Ik ga hier geen heel verhaal over typen omdat ik bang ben dat ik errug banketstaaflig overkom.

Debora, dit noem ik het toppunt van aandachttrekkerij.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 16:31

heb ik ook met de haf gehad,

en sorry maar dit begint wel een klein beetje Gaaaap te worden, van sommige mensen kan ik wel heeeel goed begrijpen dat ze gaan, maar dat kan ik van jou dus, niet

je gaat toch niet omdat ze een fjord afzeiken, nou dan kunnen denk ik wel heel veel mensen met een fjord en haf opstappen

starfish
Berichten: 176
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 17:08

Deborah, ik kan goed begrijpen dat het niet leuk is dat ze zeggen dat fjorden stomme paarden zijn of weet ik veel!!!! Zou ik ook niet tof vinden! Ik vind dat iedereen respect moet hebben voor elkaar! Niet de anderen afbreken enzo, dat doe je niet. Maar natuurlijk heeft iedereen ook wel recht op een eigen mening, maar die kunnen ze dan ook iets minder grof zeggen vind ik. Je moet altijd opletten dat je niemand kwetst enzo.
Maar daarom moet je niet weggaan. Er zijn genoeg mensen die Fjorden heel toffe beesten vinden *LOL* ik ook, ik wou vroeger altijd zo'n beesie hebben Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:58

niet gaan Huilen jammer er komen zoveel mensen enja sommige kan je niet uitstaan heb ik ook iedereen heeft dat wel