Vrouwen...........zucht

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:41

Citaat:
Citaat:
Laura schreef:

Kan het me voorstellen Pip, ik heb ook wel eens dat ik zulk soort dames zie en denk: Doe normáál... independent women??

Maar aan de andere kant is het soms erg handig om je even te beroepen op je 'zwakke geslacht'; zo stond ik gister op de kermis en wilde ik heel graag een Pooh-beertje hebben, maarja ik was natuurlijk helemaal niet goed in schieten... (maar wél in labrador-look en knipogen )
Drie kwartier en vijftien pogingen later waren er drie mannen die 25 euro lichter waren maar ik had wél een Pooh-beer


En een SOA.....


Párdon?? Verward
Ik ben misschien heel blond maar kan deze opmerking niet rijmen en ben nog niet amused.

Wat betreft Levy:

[AM] Algemeen
Voor zaken die niets met paarden te maken hebben.


(mooie grap dat iemand die bij beroep ingevuld heeft 'neuspeuteraar' een ander beschuldigt van niks-doen-op-het-werk Clown )

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 17:47

CGJ12 schreef:
Daar heb je die toch voor....... ?
......en als die te ver zakt ruil je die toch gewoon in, net als die auto?


Idee!!

Kriel

Berichten: 6545
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:06

@ laura.....wie zegt dat ik dat op mijn werk doe?

Wellicht ben ik al in die positie dat ik niet meer hoef te werken, kan ik op mijn bips zitten, en de hele dag in mijn neus peuteren..... Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:07

Haha! oeps... *voelt zich aangesproken* Ik ben ook echt een parkeermuts, ik ga alleen op plekken staan waar ik veeeel ruimte heb en loop ook te stressen als andere mensen hun auto's veel te dicht op me geparkeerd hebben.

Ik had er laatst trouwens eentje die naast me in een vak geparkeerd stond zo dichtbij dat mijn deur niet meer open kon Verward (ben via de passagierskant in gestapt Haha! )

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:16

Fijn. Volgens mij ben je alleen nog niet in de positie om volstrekt overbodige bits-berichtjes te mogen posten Clown

Flair, ik had net mijn rijbewijs en mocht van mijn collega's taart gaan halen in de Multipla. Kreeg ik dat ding alleen zó ingeparkeerd dat ik via de passagiersdeur eruit kon. Ik natuurlijk niks gezegd, Bloos maar mijn collega keek wel enigszins vreemd toen hij 's avonds naar huis moest Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:47

Volgens mij ben ik de enige die zich niet zo druk maakt om Levy Haha! Die verveelde zich gewoon joh!

Ingrid? Heb je nog steeds geen idee?

En CGJ, nee hoor daarvoor hoef je geen kinderen te hebben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:49

Laura schreef:
Párdon?? Verward
Ik ben misschien heel blond maar kan deze opmerking niet rijmen en ben nog niet amused.

Wat betreft Levy:

[AM] Algemeen
Voor zaken die niets met paarden te maken hebben.


(mooie grap dat iemand die bij beroep ingevuld heeft 'neuspeuteraar' een ander beschuldigt van niks-doen-op-het-werk Clown )



Volgens mij is CGJ nog niet zo goed op de hoogte waar SOA's en kinderen vandaan komen Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-07-04 19:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Kriel

Berichten: 6545
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:50

Pipo schreef:
Volgens mij ben ik de enige die zich niet zo druk maakt om Levy Haha! Die verveelde zich gewoon joh!

Ingrid? Heb je nog steeds geen idee?

En CGJ, nee hoor daarvoor hoef je geen kinderen te hebben Haha!


Tjonge jong,e heetgebakerde mensen soms hoor... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:55

Levy schreef:
Tjonge jong,e heetgebakerde mensen soms hoor... Tong uitsteken



Ja beetje wel ja Haha!

Maarre neuspeuteraar..........moet jij niet aan het werk ipv te bokken Tong uitsteken

Kriel

Berichten: 6545
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 18:56

Pipo schreef:
Ja beetje wel ja Haha!

Maarre neuspeuteraar..........moet jij niet aan het werk ipv te bokken Tong uitsteken


Nee, waarom zou ik? Ik zit de hele dag op mijn reet en bitse opmerkingen te maken Schijnheilig

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:19

Ilindra schreef:
Ik snap ook niet waarom er nog steeds geen auto's zijn waarvan alle wielen een kwart slag gedraaid kunnen worden zodat je gewoon zijwaarts een vak in kan rijden Verward
Waar zijn die slimme mannen nu die zo iets kunnen ontwikkelen


Mazda 929 had zo een uitvoering, verkocht helaas beroerd.
Auto kopen is geen kunst, ding besturen is voor somigen zo moeilijk

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:22

sjokkemeule schreef:
Mazda 929 had zo een uitvoering, verkocht helaas beroerd.Auto kopen is geen kunst, ding besturen is voor somigen zo moeilijk


Het kan aan mij liggen, maar wat bedoel je hier precies mee?

Ik ben ook niet zo'n parkeerwonder Bloos Maar gil niet zo als mijn moeder bij het idee om een auto in te moeten parkeren. Heb wel ff tijd nodig, maar dan staat ie er wel.... vraag niet hoe.... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:23

Oh Oh ............als nou maar niet al die mannetjes met haantjesgedrag zich spontaan hier gaan melden Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:30

CGJ12 schreef:
En een SOA.....
maar wel een poo-beer!!

*LOL* + OK dan! +

definitely amused

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:33

Pipo schreef:
Oh Oh ............als nou maar niet al die mannetjes met haantjesgedrag zich spontaan hier gaan melden Haha!
vrouwen met chickies gedrag zijn er iig al genoeg Schijnheilig

Tallie1979
Berichten: 22791
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:35

Pipo"]
Oh Oh ............als nou maar niet al die mannetjes met haantjesgedrag zich spontaan hier gaan melden Haha!
[/quote]

[quote="SuperPepeijn schreef:
maar wel een poo-beer!!

*LOL* + OK dan! +

definitely amused


Kijk nou eens Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:35

SuperPepeijn schreef:
maar wel een poo-beer!!

*LOL* + OK dan! +

definitely amused

Mannenhumor Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 19:36

SuperPepeijn schreef:
vrouwen met chickies gedrag zijn er iig al genoeg Schijnheilig


Zullen we het eens over autorijden en SP hebben *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:05

Hmmm... Pooh, kermis en SOA?
Ik snap hem nog steeds niet. Ik weet niet wat jullie op de kermis uitspoken.... Haha!

Maargoed, mijn humor lijkt me sowiezo wat in de steek te laten vandaag Knipoog

Anne_GTI

Berichten: 18210
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:13

Ach, weet je wat ook lachen is: Twee kerels (type harley) staan hopeloos te martelen met een aanhanger met stenen en je rijdt hem ( Blond ) er zo achteruit even de oprit op Haha! Haha! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:25

Hahaha, die ken ik ja!
Of zo'n kort vouwwagentje, staat er 1 te gebaren, de ander hangt half uit de deur vrouwlief zit er met een verhitte kop naast, terwijl ik met mijn pickup met grote bak achterop en veels te lange trailer op mijn spiegeltjes gewoon even snel de combi op zijn plek zet Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 20:29

Sjuimpje schreef:
Hahaha, die ken ik ja!
Of zo'n kort vouwwagentje, staat er 1 te gebaren, de ander hangt half uit de deur vrouwlief zit er met een verhitte kop naast, terwijl ik met mijn pickup met grote bak achterop en veels te lange trailer op mijn spiegeltjes gewoon even snel de combi op zijn plek zet Nagelbijten / Gniffelen


Of je vraagt in hartje Amsterdam .aan een meneer die hevig loopt te zweten omdat hij zijn bmw niet ingeparkeerd krijg, of jij hem er ff in moet zetten Haha!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:05

Pipo schreef:
en parkeerde hun peugeot 206 cabrio daar.


Hmm, als het nou een Mercedes SLK was geweest had ik gezegd; ach... Maar in dit geval Knipoog

Ik snap dat eigenlijk ook nooit, je kan toch wel zelf een auto parkeren Verward Overigens als ik denk dat het me niet gaat lukken (geen stuurbekrachtiging in mijn Jeepje Haha! ) dan zoek ik gewoon een ander plekje Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:13

Sjuimpje schreef:
Hahaha, die ken ik ja!
Of zo'n kort vouwwagentje, staat er 1 te gebaren, de ander hangt half uit de deur vrouwlief zit er met een verhitte kop naast, terwijl ik met mijn pickup met grote bak achterop en veels te lange trailer op mijn spiegeltjes gewoon even snel de combi op zijn plek zet Nagelbijten / Gniffelen


Een grote trailer rijdt veel makkelijker achteruit dan een klein kort aanhangertje.
Met de trailer kan ik goed achteruit bochten rijden, maar de hondenkar koppel ik gewoon af en zet ik met de hand op z'n plaats.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 22:13

chantal1 schreef:
Hmm, als het nou een Mercedes SLK was geweest had ik gezegd; ach... Maar in dit geval Knipoog

Ik snap dat eigenlijk ook nooit, je kan toch wel zelf een auto parkeren Verward Overigens als ik denk dat het me niet gaat lukken (geen stuurbekrachtiging in mijn Jeepje Haha! ) dan zoek ik gewoon een ander plekje Schijnheilig



Ik hou niet zo van Mercedes Haha!