Wie heeft een ECHT leuke baan......

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 18:54

BIj V&D heben ze zulke lekkere broodjes!!!!! Haha!)

Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:32

ik heb een hele leuke baan en ik ga er ook met plezier naar toe, en het verdient ook goed.

ik werk op een kinderdagverblijf. ik vind het erg leuk en zal nadat ik een jackpot zou winnen er nog blijven werken!

Agossie

Berichten: 16373
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:12

Ik heb vanaf aankomende vrijdag weer een baan en ik ga er van uit dat het een hele leuke wordt!!! Ik werk om te leven, leef niet om te werken, maar wil wel een leuke baan! Ik heb teveel rottigheid meegemaakt op werkvloeren...
Nu een fris begin!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:52

Ik heb een echt leuke baan! (maar ook hier: in geval van Jackpot dan baas! )
Ik ga eigenlijk nooit met tegenzin naar m'n werk.

Ik ben consulent op een uitzendbureau, en ik doe dat inmiddels bovengemiddeld lang voor deze branche. Ik doe binnen- en buitendienst en een stukje begeleiding van nieuwe consulenten.
Echt hartstikke leuk.

Leuker ook dan waar ik voor gestudeerd heb: ik heb HBO Journalistiek & Voorlichting gedaan (richting Schrijvende Pers), daarna een aantal jaren als journalist gewerkt. Toen commercieel gegaan, leiding gaan geven, en door een uitzendbureau gevraagd om eens over een baan daar na te denken. Nooit spijt van gehad!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 23:24

Ik heb een leukste baan Haha! . Ik ben huisvrouw, tuinvrouw, mestvrouw, paardrijvrouw, pensionhoudster en nu ben ik een tijdje huisschildervrouw. Het is heel leuk, maar het betaald voor geen meter. Huilen

Ik heb 13 jaar op kantoor zitten balen en nu heb ik het werk wat ik altijd heb willen doen. Mijn rug en gezondheid dwarsbomen het helaas Boos! .
Ben dus eigen baas en ik doe alles gewoon in mijn eigen tempo en wat niet af is, jammer morgen weer een dag .

Mocht ik de Jackpot winnen, dan blijf ik dit gewoon doen. Misschien 1 x per week een hulp in de huishouding.

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:21

ik ben nog steeds heel blij met mijn (bij)baan. ik studeer weliswaar doordeweeks, maar vind het wel belangrijk een leuk bijbaantje te hebben, zodat het weekend en de vrije dagen leuk blijven Haha! Momenteel ben ik werkzaam als safarigids in de Beekse bergen en dat bevalt ontzettend goed. leuke collega's, en geweldig werk! Ok, ik heb ook wel eens een dagje wt minder zin om te gaan werken, maar ik denk dat dat bij de beste baan nog wel voorkomt. voorlopig zit ik hier dus goed, en ik denk er over om dit te blijven doen als ik straks afgestudeerd ben (naast mijn baan als docente dan)

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:45

Net als Obelixje studeer ik doordeweeks nog maar heb ik in de weekenden en vakanties echt een superbaan. Op de doordeweekse dagen geef ik op dinsdag en donderdag paardrijles aan kinderen die wedstrijden rijden met hun eigen ponny's (heb 2 jaar manege les gegeven maar dit vind ik leuker omdat je nu meer succes ziet en echt op gelijk niveau ergens doeltreffend naar toe kan werken)
In het weekend werk ik bij een trainingscentrum van Martin Gaus en werk ook redelijk vaak samen met hem.
Ik moest voor mijn studie een gedragsdeskundige stage van doen en heb toen 6 maanden met hem persoonlijk meegelopen. Na mijn stage heeft hij me een vaste baan aangeboden in 1 van zijn gedragscentrums. Omdat ik mijn studie af wou/wil maken is dat nu dus een weekend/vakantiebaan geworden.

Voordat ik bij/met/voor hem geing werken heb ik 3 jaar recreatie werk gedaan via de animatiecompagnie. Je wordt dan in het reacreatieteam van bijv Grandorado en Centre Parcs geplan, je hebt een eigen huisje en verzorgt dan minimaal 2 weken recreatieve evenementen op het park.
is erg leuk, geintereseert? kijk even op www.animatiecompagnie)

Sharlyn
Berichten: 434
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:46


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 04:58

Hmmm nee....ik ben niet meer zo blij met mijn baan. Ik ben HBO-verpleegkundige, maar ik mis een stuk uitdaging in mijn werk....heb het nu na 4 jaar echt wel gezien. Ik wil een baan die prikkelt en iedere dag weer andere dingen te bieden heeft, afwisseling dus. Mijn droombaan is een zorgboerderij beginnen.....dus dieren therapeutische inzetten voor mensen. En daarnaast nog wat mooie arabieren fokken..... Ik ga uiteindelijk wel proberen die droom te verwezenlijken.....of in elk geval een deel ervan.

Voor nu....ik werk om mijn geld te verdienen. Niets meer en niets minder Knipoog

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:00

Ik heb niet echt leuk werk...maar ik heb gelukkig wel leuke collega's en een hele fijne baas. Ik werk op een camping en de campinggasten zijn ook erg aardig.

Ik heb nog nooit zo lang ergens gewerkt als hier, dus dat zegt een hoop.
Maar als ik de jackpot zou winnen, dan zou ik echt niet blijven werken

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:33

IngridM schreef:
werken kan best erg leuk zijn, maar het mooiste zou zijn van je hobby je werk te maken, maar ja...wie lukt dat nu ?



Haha!

Barb

Berichten: 12089
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:36

Tyrza schreef:
:D


Haha! Haha!

magic_lover

Berichten: 15575
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:59

IngridM schreef:
werken kan best erg leuk zijn, maar het mooiste zou zijn van je hobby je werk te maken, maar ja...wie lukt dat nu ?


ja ben druk bezig hahahah geintje maar zou wel leuk zijn denk *LOL*

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:15

Ik heb een rot baan en zou graag wat anders willen iets wat veel beter bij me past ik ga met tegenzin naar mijn werk en doe uiterst mijn best om iets anders te vinden, maar het lukt me gwoon niet

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:35

dan denk ik idd dat het tijd wordt om iets anders te gaan zoeken. heb je nooit gedacht aan een beroepskeuze test (een uitgebreide dan)?

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:50

Dat zou inderdaad een idee zijn.
Is dit ook mogelijk via internet te doen.

Secretaresse werk vind ik wel leuk om te doen, maar niet op mijn huidige kantoor.

obelixje

Berichten: 701
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 13:03

Ik heb het destijds in Breda gedaan (ivm studiekeuze) Ben er in totaal 3 dagen mee kwijt geweest, maar het heeft wel goed gewerkt. ik denk dat er in heel het land wel van dat soort bureaus zitten

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 13:10

Citaat:
werken kan best erg leuk zijn, maar het mooiste zou zijn van je hobby je werk te maken, maar ja...wie lukt dat nu ?


Ehm mij?
Ik maak kranten en advertenties en alles wat daarmee te maken heeft, lekker creatief (meestal) dus.
Doe het nu anderhalf jaar (incl. jaar stage) en ga nog steeds met plezier! En als ik thuiskom vlieg ik weer achter de comp, en dan ben ik bezig voor mezelf..

Ik hoop dat ik dit werk ook leuk blijf vinden, maar dat weet je nooit natuurlijk.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 13:13

Barb schreef:
:D Haha!


Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 13:14

Binnenkort ga ik bij marjolein keilstra werken ( die van de paardenshows) , dat lijkt me heel leuk, en ja.. da asistente he Haha!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:45

Barb schreef:
:D Haha!


Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 20:17

Thirza schreef:
ik heb een hele leuke baan en ik ga er ook met plezier naar toe, en het verdient ook goed.

ik werk op een kinderdagverblijf. ik vind het erg leuk en zal nadat ik een jackpot zou winnen er nog blijven werken!


Verdient dat nou een beetje, want dat lijkt mij nou ook een leuke baan!

jen

Berichten: 3217
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:12

jen schreef:
Ik heb het superleuk op mn werk. Ga niet vaak met tegenzin dr naartoe. Het ligt er ook net aan waar ik moet voeren ofzo, ik sta toch liever buiten dan op de quarantaines maargoed de rotklusjes moeten ook gedaan worden


Ik zou trouwens als ik de jackpot won gewoon blijven werken waar ik nu werk, als het niet betaald kan dan maar vrijwillig

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:18

Ik heb ook een hele leuke baan
Ik werk in een fysio praktijk met allemaal jonge gasten.
Echt een heel leuk en gezellig koppel
Ik begin om 8:15 en ik ben om 16:15 weer klaar, echt super vooral met mooi want dan sturen ze me om 1 uur al naar huis en dan ga ik lekker naar het strand. Dat is hier voor de deur.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:26

Ik ben nog op zoek naar het werk wat mijn droombaan word,
erk nu als verkoopster bij de V&D..bij de bakkers afdeling,werk is wel leuk,
alleen organisatie en collega's zijn echt om bij te huilen...dus ik ga elke dag met tegenzin naar me werk,
alleen voor het geld waar ik de paarden van betaal !