Sorane schreef:Nah ze ervoorbij laten en ze vervolgens (op veilige afstand) blijven achterna rijden werkt ook erg goed
Ik vind het het leukst als je uiteindelijk bij het stoplicht toch gewoon weer naast ze staat en dan even vriendelijk glimlachen.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Desiree schreef:Ik snap niet dat iedereen klaagt over bumperklevers. mensen waarbij regelmatig gebumperkleefd wordt, moeten bij zichzelf maar eens te rade gaan waarom dat zo vaak gebeurd? Want bij mij doet niemand het. Rara....
in het verkeer moet je go with the flow en niet in je eentje de boel op willen houden. En mensen die links niet door rijden kan ik echt wel van de weg af schieten. Wil je langzaam, ga dan in godsnaam rechts rijden! En laat een ander voor zichzelf bepalen wat voor tempo hij rijdt!
Frank schreef:Ik rij snel, wel veilig. Heb vroeger geraced, met mijn reactievermogen zit het dus wel goed.
Gordels zijn veplicht. Heb ook nooit echt klachten over mijn rijstijl.
Desiree schreef:Ik snap niet dat iedereen klaagt over bumperklevers. mensen waarbij regelmatig gebumperkleefd wordt, moeten bij zichzelf maar eens te rade gaan waarom dat zo vaak gebeurd? Want bij mij doet niemand het. Rara....
in het verkeer moet je go with the flow en niet in je eentje de boel op willen houden. En mensen die links niet door rijden kan ik echt wel van de weg af schieten. Wil je langzaam, ga dan in godsnaam rechts rijden! En laat een ander voor zichzelf bepalen wat voor tempo hij rijdt!
Cassidy schreef:Of dat komt door erg agressief rijgedrag. Mensen snijden, ineens op de rem trappen , in een gaatje duiken wat eigenlijk niet kan, mensen niet voorlaten enz.
Sorane schreef:Dus als ik al met 180 over de snelweg ga en er zit er een op mijn bumper is dat mijn eigen schuld?? Dat slaat natuurlijk weer eens nergens op!