Wei wei Hu

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 09:32

Niks chemisch castreren............. mn veearts heeft vast nog wel plek Haha! Haha!

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:37

CarS schreef:
Ik vind het jammer dat ze in de media laten weten dat het meisje misbruikt is....
Ik hoef dit niet te weten....



Hier ben ik het helemaal mee eens. Al die mensen op school weten het gewoon, en ik vind dat je zoiets dan beter niet in de openbaarheid kan zeggen.
Heel lief van die hele buurt dat ze zo rond haar hebben staan klappen toen ze weer terug kwam, maar moet daar nou zoveel aandacht aan besteed worden? Is het voor dat meisje niet veel fijner als er niet zo veel media-aandacht voor is, en dat ze eerst met haar ouders erover kan praten enzo?
Ik vind het echt zo gemeen, ik hoop zo dat het allemaal weer goed komt met haar, ze is gewoon 13!
En wat sommige mensen zeggen over TBS: een overgroot deel van de mensen die zo'n straf opgelegd krijgen zit er ook wel een lange tijd. Om de 2 jaar moet de rechter bepalen a/d hand van rapporten (die zijn opgesteld doorpsychologen) of de verdachte in staat is weer terug te keren naar de maatschappij. Zo niet, dan wordt de TBS verlengd.
Maar zulke mensen zijn ziek in hun hoofd, en dat gaat er niet uit Boos! jammer genoeg. Heel veel vallen terug in herhaling. En dan krijg je dus gevallen zoals dit...

petraaken

Berichten: 44241
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:47

Ik ben super blij voor haar dat ze terug thuis alleen had ik liever niet geweten dat ze misbruikt was. Zit nu te denken aan alle trauma's dat dat kind eraan kan overhouden.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:52

Ik vond die klappende buren ook nogal ongepast.
Ok, ik snap dat ze blij zijn dat het kind weer thuis is, maar ze is absoluut niet ongeschonden terug gekeerd.
Dat meisje heeft lichamelijk letsel door het misbruik, om over het psychische letsel nog maar helemaal niet te spreken.
Dus iets minder vrolijk had van mij wel gemogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 13:54

Werd het niet pas na de thuiskomst bekend gemaakt dat ze misbruikt was?
Zo begreep ik het nieuws gister althans wel.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:28

Nee toch?
Of wel?
Nou ja, in dat geval kan ik er in komen.

gabyfedde

Berichten: 11900
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:33

gijsenkim schreef:
Niks chemisch castreren............. mn veearts heeft vast nog wel plek Haha! Haha!


En weet je wel wat dat kost????
Je kan het ook gewoon zelf doen, met een bijl ofzo (wel roestig en bot natuurlijk).

Ik vind het verschrikkelijk dat dit soort dingen nog zo vaak gebeuren (volgens mij gebeurt het veel en veel meer dan wat er in de media verschijnt).
Die kerel zit toch niet voor niets in een kliniek?

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 14:55

Ik was erbij toen mijn kat gecastreerd werd, dus ik weet ongeveer wel hoe het moet. Bloos

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:36

We hadden het laatst in de klas over waar je bang voor bent en meer dan de helft zei: Ontvoering of verkrachting...Als ik naar school fiets en ik zie wat verdachts word ik ook meteen doodsbang...het had mij ook kunnen overkomen ik ben 12...Ik vind het echt vreselijk voor dit meisje...Ze zal de eerste tijd wel niet meer normaal over straat kunnen lopen...met vriendinnen winkelen of wat dan ook...Iedereen zal der wel aankijken van: Oh god dat is dat meisje die misbruikt is.....Zooo zielig ik ben echt superkwaad Boos!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:40

gijsenkim schreef:
Niks chemisch castreren............. mn veearts heeft vast nog wel plek Haha! Haha!


Net als Iris (Monique v/d Ven als veearts in Nederlandse film) Knipoog

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 19:38

ik wil hem ook wel castreren, heb ook wel biggen gecastreerd, dan moet dit ookw el lukken. En zonder verdoving. whahahaha

jacob112

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:50

youngster schreef:
Is ze wel misbruikt??


ja stond aangerand duss ja wat versta je daar onder Scheve mond kunnen meerdere dingen zijn, maar goed dan nog hoe kunnen ze die man vrijlaten als hij al een paar keer niet terug is gekomen? Verward
en de politie hield het stil, om te voorkomen dat de burgers geen jacht op het gingen maken, waar om stil houden? hoe meer mensen het weten, hoe sneller ze hem vonden Verward nu hebben ze hem eindelijk en hopelijk wordt hij in duitsland berecht want daar is het niet zo zalig als in NEDERLAND Boos!