belangrijke vraag voor alle vrouwen/meisjes

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:45

Ondertussen is het toch een heel "serieus" topic geworden Haha!
Ik ga niet op een kale pot zitten, dat is koud en klam *yuck*
Moet ik écht dan leg ik er wel wc papier op ofzo, maar anders houd ik he tnog wel even op
Hangen kan ik niet, dan gaat het er geheid overheen.

Nu we het toch over wc's hebben. Wassen jullie je handen op een openbaar toilet?
Ik niet, tenzij er een automatische kraan is met een oog, zodat je de kraan niet hoeft aan te raken.

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 13:57

ik ga ook nooit zo op de pot zitten,
als het een deksel heeft en die staat omhoog dan doe ik die omlaag, klein moeite

ligt er ook aan waar ik ben, ben ik thuis dan ga ik gewoon op de deksel zitten, maar ben ik bv op school of ergens anders, dan zorg ik ervoor dat mijn billen de deksel niet raken, vind dat niet zo hygienisch.

ik was altijd mijn handen op een openbaar toilet.

ligt eraan waar ik ook ben, thuis zit ik gewoon op de deksel, maar als ik bv op school ben of ergens anders dan zit

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:01

djuno schreef:
Dat van die broekspijpen....ik trek de pijpen altijd terug tot over mijn knieen.
En dan komt er voor mij nog iets bij.....ik zal ook nooit de deurklink zo vastpakken....pak ik ook altijd een stukje wc-papier voor.


Hoe doe je dat als je je pijpen ook nog eens vasthebt? Derde handje? Elastiek? Nieuw soort acrobatiek? Knipoog

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:02

Sibold"]
[quote="djuno schreef:
Dat van die broekspijpen....ik trek de pijpen altijd terug tot over mijn knieen.
En dan komt er voor mij nog iets bij.....ik zal ook nooit de deurklink zo vastpakken....pak ik ook altijd een stukje wc-papier voor.


Hoe doe je dat als je je pijpen ook nog eens vasthebt? Derde handje? Elastiek? Nieuw soort acrobatiek? Knipoog
[/quote]

Die twee pijpen kun je na een beetje oefening met één arm omhoog houden.. druk uitoefenen met je elleboog, en de rechtse pijp vasthouden met je vingers.. Bloos

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:09

je broekspijpen gewoon ZO ver omhoog oprollen dat ze vastzitten, hoef je ze ook niet vast te houden!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:15

Tijdens mijn werk in het vliegtuig moet ik heel vaak naar de wc omdat ik minstens 1 1/2 fles water per 2 uur moet drinken, ben dus echt een pissebed Haha! Ik neem dan altijd ontsmettende doekjes mee de wc in zodat ik even de bril kan schoonmaken. Het "hangt" namelijk niet zo lekker in een vliegtuig boven de wc-pot Knipoog Verder probeer ik in openbare wc's nooit te gaan zitten, vind het echt heel smerige gedachte dat iedereen daar maar zijn billen op laat rusten!

Overigens heb ik het ook wel bij mensen thuis dat ik niet altijd ga zitten, sommige mensen maken namelijk niet echt de wc goed schoon, dat ruik je en dat zie je al snel genoeg Misselijk

Morrie

Berichten: 22333
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:21

Citaat:
thuis zit ik gewoon op de deksel


dat zal een zootje worden Verward
ik doe het deksel altijd omhoog en ga dan op de bril zitten

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:22

Loutjelou schreef:
je broekspijpen gewoon ZO ver omhoog oprollen dat ze vastzitten, hoef je ze ook niet vast te houden!


IK heb van die broeken die dus niet blijven zitten zo.. heel irritant Scheve mond
Maar goed, heb mezelf allerlei kunstjes aangeleerd zodat ik met wat turn- en acrobaatwerk kan plassen zonder enig object aan te raken in de ruimte.. Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:22

smurf schreef:
Citaat:
thuis zit ik gewoon op de deksel


dat zal een zootje worden Verward
ik doe het deksel altijd omhoog en ga dan op de bril zitten



*LOL* *LOL* *LOL*

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:24

Sibold"]
[quote="djuno schreef:
Dat van die broekspijpen....ik trek de pijpen altijd terug tot over mijn knieen.
En dan komt er voor mij nog iets bij.....ik zal ook nooit de deurklink zo vastpakken....pak ik ook altijd een stukje wc-papier voor.


Hoe doe je dat als je je pijpen ook nog eens vasthebt? Derde handje? Elastiek? Nieuw soort acrobatiek? Knipoog
[/quote]

Normaal doe ik altijd EERST de deur op slot en dan heb ik beide handjes weer vrij Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:50

ik vind die wc's op scholen ook altijd zo vreselijk goor. Ik stel het altijd zo lang mogelijk uit, ik heb goeie sluitspieren *LOL*

Morrie

Berichten: 22333
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:52

op de school waar ik werk worden de wc's de hele dag door schoongemaakt en soms zijn ze nog te smerig om te betreden..... Misselijk

Er worden ook inburgeringscurssen gegeven en de wc's op die afdeling worden soms compleet verbouwd, in het land van herkomst kennen ze geen wc's of gebruiken ze ze anders dan wij gewend zijn Verward Scheve mond

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 14:59

Supertje schreef:

Als je niet door hebt dat er geen bril opzit, en gewoon zonder te kijken gaat zitten (vooral thuis), donder je zo'n eind naar beneden Haha!


haha, idd Haha!

Verder ben ik daar ook niet zo moeilijk in. Ik ga meestal gewoon zitten.. af en toe poets ik er wat over heen met een stuk wc-papier. Hangen ben ik ook heel slecht in. en als het echt te vies is (vind ik niet gauw) dan maar ergens buiten..

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:10

ik heb echt iets tegen openbare wc's.Ik heb ALTIJD papieren zakdoekjes bij me,dus zoek ik gewoon een leuk bosje op Haha!
als het echt niet anders kan ga ik wel hangen

suuzjuh

Berichten: 77
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:28

illl neey egt iej
dan ga ik er wel boven hangen

Yessy

Berichten: 23040
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:35

ik ga niet op vieze wc's zitten en ook niet op de pot zelf, als er een bril is (een schone) doe ik die wel naar beneden, als ook de bril smerig is doe ik hem niet eens naar beneden Tong uitsteken

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:38

ik kan echt kokhalzen wanneer ik een hele gore wc binnentreed, nou, dan heb ik alweer genoeg gehad Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:39

Zijn er eigenlijk mensen die de deur niet op slot doen? Haha!
Ik doe dat wel, hoor. Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:42

Sammm schreef:
Zijn er eigenlijk mensen die de deur niet op slot doen? Haha!
Ik doe dat wel, hoor. Haha!


(je 5000e berichtje sammm.. gefeliciteerd Knipoog)

ik doe hem altijd opslot, of het moet zo zijn dat er geen licht is Nagelbijten / Gniffelen of dat het slot heel moeilijk gaat Haha!

mjimij
Berichten: 22
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:47

Grappig topic zeg. Haha!

Yessy

Berichten: 23040
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 15:49

ik doe hem thuis vaak niet op slot, als het licht aan is, is het toch wel duidelijk dat er iemand zit he...
buitenshuis wel altijd, straks zit je daar, komt er ineens iemand binnenlopen Tong uitsteken

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:08

alleen op je eigen zitten, voor de rest hurken. Ga al een paar jaar naar Frankrijk met hun gaten, dus ik ben gewend
en alleen thuis op slot met bezoek, op vreemde gebeurtenissen te voorkomen..

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:26

Sammm schreef:
Zijn er eigenlijk mensen die de deur niet op slot doen? Haha!
Ik doe dat wel, hoor. Haha!

Ik doe thuis nooit de deur op slot. Alleen als er visite is. En dan gebeurt het me dus wel eens dat ik bij het verlaten van de wc knalhard tegen die dichte deur op loop! Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:34

Zonder bril ga ik 'hangen' Haha!
Met bril check ik wel altijd, je weet maar nooit, maar heel kritisch ben ik ook niet. Heb er nog nooit een enge ziekte door gekregen
Ergens in een restaurantje hadden ze een goede oplossing. Gewoon doekjes naast de toilet, een soort kastje met schoonmaakspul en hup, als je wilt kun je zo even de bril schoonmaken

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 16:41

Ik ga thuis wel zitten op een openbaar toilet ga ik hangen.. *LOL*

Een vriendin van mij ging op concours helemaal wc papier over de bril heen leggen die kon niet hangen Vork Haha!