As the world turns verslaafd?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:07

Misschien Simon toch niet helemaal zuiver? Zou wel jammer zijn, ik vond het zo leuk dat ie toch met Katie ging!!!

En Craig en Rosanna????

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:22

Craig en Rosanna krijgen met elkaar, durf ik te wedden Tong uitsteken

En ik denk wel dat Simon te vertrouwen is hoor, ik geloof niet dat hij achter al die dingen zit.

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:36

Nou... zet je geld maar eerder in op Mike en Katie (Simon verdwijnt om terug te komen op het moment dat Mike een aanzoek doet)...

Enne.. Rose? Gaat dood.

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:48

Ik ben niet echt verslaafd maar volg het nu al wel een tijdje. (als het lukt om te kijken) Wat ik het mooie aan deze serie vind is dat er zulke leuker personages in spelen. Het zijn geen standaard personen. Zo vind ik Rose dus echt geweldig... (ze mag dus niet dood....)
Waar kan je vooruit lezen (op welke sites)
Het enige wat ik af en toe wel jammer vind aan deze serie is dat alles zo verschrikkelijk lang moet duren. Sinds ik het volg zijn ze al bezig met de verdwijning van de 4 vrouwen. (iets daar voor)

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:51

Mike en Katie???

Huh..was Mike niet die garageknul die wat met

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:51

sorry...was Mike niet de garagejongen die wat met Carly had...of met Rosanna...of met allebei????

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:54

Essie schreef:
Het enige wat ik af en toe wel jammer vind aan deze serie is dat alles zo verschrikkelijk lang moet duren. Sinds ik het volg zijn ze al bezig met de verdwijning van de 4 vrouwen. (iets daar voor)


Lang? Welnee joh, zolang het bij ons elke dag uitgezonden wordt, vind ik het tempo prima liggen. In tegenstelling tot bv The bold and the beautiful.... whaa.... zzzz.....
De verdwijning is groots opgebouwd (terugkomst James Stenbeck bv) en heeft zijlijnen. Dan valt het toch reuzemee?

Spoilers enzo kan je vinden op veel amerikaanse sites, kan ze je zo niet noemen (thuis staan ze bij favorieten, dat doe ik op het werk maar niet Knipoog ). Google gebruiken et voila.
Laatst bijgewerkt door Yokie op 19-01-04 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:55

suzanne schreef:
sorry...was Mike niet de garagejongen die wat met Carly had...of met Rosanna...of met allebei????


Dat laatste

Hij komt terug!

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 16:01

Gaat Rose ook dood?? Nee toch! Dat is ja niet leuk ja! Maar ja een dubbelrol spelen valt vast ook niet mee. Dus Katie en Mike krijgen wat, dat wordt nog leuk!
Craig en Roseanna krijgen vast wat met elkaar. Ik moet toch eens op de Amerikaanse site gaan kijken!
Gaan er nog meer dood die er nu in spelen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:46

yokie"]
[quote="suzanne schreef:
sorry...was Mike niet de garagejongen die wat met Carly had...of met Rosanna...of met allebei????


Dat laatste

Hij komt terug!
[/quote]

Je hebt al weer in het voor gelezen Yokie.
Dank je, ik ben zelf te lui om het te doen en te nieuwsgierig om het te laten Haha!

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:56

Er is zelfs een hele start-pagina over ATWT. Daar heb ik ook naar foto's gekeken en heb trouw foto's gezien van Rosanna met Graig, Jack met Carly en Hal met Emily.

De oude Rosanna vond ik leuker en Mike was erg lekker.

Ik kijk ook al vanaf het begin. Niet elke dag maar wil het toch een paar keer per week bijhouden.

Wat ze ook allemaal meemaken.... dat lukt je echt niet in 1 leven!! Lily is al 800 keer ontvoert en getrouwd en gaat elke keer weer terug naar Holden.

Dat ge-emmer met Bonny vind ik niks. Ik ben er alleen nog niet achter waarom die ier nou met haar moet trouwen.....

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:37

Ach, zo'n dun verhaallijntje over wel of niet graaf-zijn. Erfrecht dus.

Dit is ook nog wel grappig, een fotootje van de 'oude' Mike en Rosanna:

Afbeelding

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:46

Mmmm, ja, die Mike was erg smeuig!!!! Zijn broer kwam ook nog even opdraven en was iets minder maar toch ook wel plezierig om naar te kijken.

Bonny zal toch wel met Isaac eindigen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:46

Ik vond z'n broer (Mark) leuker om naar te kijken Jorie Haha! Dat was alleen zo'n watje vond ik....... *LOL*

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:24

yokie"]
[quote="Essie schreef:
Het enige wat ik af en toe wel jammer vind aan deze serie is dat alles zo verschrikkelijk lang moet duren. Sinds ik het volg zijn ze al bezig met de verdwijning van de 4 vrouwen. (iets daar voor)


Lang? Welnee joh, zolang het bij ons elke dag uitgezonden wordt, vind ik het tempo prima liggen. In tegenstelling tot bv The bold and the beautiful.... whaa.... zzzz.....
[/quote]

Ik vind het idd wel beter dat het een uur is. Niet zo als bij The Bold and The Beautiful dat al je er net in zit dat het afgelopen is...

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:37

Picasso schreef:
Ik vond z'n broer (Mark) leuker om naar te kijken Jorie Haha! Dat was alleen zo'n watje vond ik....... *LOL*


O ja, Mark!! Dat was ik even kwijt. Ja, misschien dat ik hem daarom niet zo heel leuk vond. Wat een watje. kan me niet meer herinneren waarom hij weg is gegaan. Iets met Connor????

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:55

Jemig die ken ik allemaal niet, ik kijk pas sinds een jaar ofzo Haha! Of nee misschien ook wel langer, toen dat gedoe met die diamant allemaal begon, hoelang is dat geleden?

WendyBZ

Berichten: 13145
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:07

Hihi volgt t al een jaar of tien Haha! Jammergenoeg heb ik nu niet zoveel tijd om te kijken... Scheve mond

Ik vond de oude rosanna ook veel leuker En zij en Craig krijgen vast iets met elkaar

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:08

ik kijk het ook heel vaak vind het wel beter dat het 1 uur is en niet een half uur zoals andere soaps

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:19

wkoekoek schreef:
Ik vond de oude rosanna ook veel leuker En zij en Craig krijgen vast iets met elkaar


Ik heb ook zo'n vaag vermoeden Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:34

Afbeelding
is trouwens vandaag weer niet voorbij gekomen he, damn Scheve mond

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 21:37

oliebol zeg ik zat er net op te wachten...

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 23:29

Die Mark vond ik anders best wel lief! Ja een watje was het wel een beetje maar Mike is toch een beetje een te stoere boy!

Ik heb het vandaag nog niet gezien, ik heb het opgenomen en ga zo kijken! Ik moest vanavond namelijk naar school, blegh!

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:18

Hopelijk kan ik morgen ochtend weer eens kijken.......
Heb ik na de dood van Jake nog iets gemist??

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:25

Jaaaa ehm Billy zit gevangen in de kerkers van het kasteel, maar Isaac en die dwerg hebben hem vrij gekregen, nu hebben ze de geest van de echte hertog wakker gemaakt. Ian is dus niet de echte hertog, hij is eng en die oom van hem ook. De moeder van Bonnie is nu ook daar en probeert het huwelijk tegen te houden.
Eeeeehm ff denken, Rosanna heeft met Craig gezoend.
Donna en Marly willen de voogdij over Bridget en Michelle.