Blowen...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:18

JoyLady schreef:
Ik blow vaak en veel, er is echt helemaal niks mis mee...


Nouwwwwwwwww........... Dat ligt er een beetje aan......
Als je elke avond thuis een jointje opsteekt en daar lekker op slaapt, heb ik daar absoluut geen moeite mee. Maar ik heb samengewoond met een grote Laml*l die op een gegeven moment alleen nog maar met z'n stoneymalloneyvriendjes in de coffieshop zat te lamballen, en dat zie ik helaas vaker gebeuren met mensen die steeds vaker en steeds meer gaan blowen. Die zie je toch afzakken naar een zeeeeeeer bedenkelijk niveau, zonder dat we het dan meteen over geweld of criminaliteit hoeven te hebben, want in coffeeshops waar geen alcohol verkocht of gebruikt wordt (!!!) is bijna nooit gesodemieter.

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:52

Ik heb ook weleens geblowd,en er zijn ook zeer veel mensen in mijn omgeving die blowen.
Ik vind dat je zelf moet bepalen of je eht doet ja of nee.
Wat het is wel zo dat per blow 1.000.000 hersencellen afsterven.
Nou heb je er echt genoeg,maar ooit sterft bijv. de hersencel groep af die het knipperen van bijv je ogen regelt ofzo.....

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:33

Ik had ook met een jongen gezoent. Echt een lekker ding, en ik had hem op msn vraaht hij of ik pillen had gebruikt. Scheve mond Lips are sealed Dus ik nee, en jij wel dan. Ja hij wel, maar hij ging het niet meer doen enzo.

Kwam ik hem zaterdag weer tegen tijdens het stappen, weer ff met hem gezoend, kwam ik hem later weer tegen hij was helemaal weg. Ik denk teveel gezopen, maar nee hij had weer pillen gebruikt. Scheve mond

Vind het echt een lekkere jongen, maar moet nog eens goed bedenken of ik wel wil afspreken met hem. Hij zeg wel dat hij het niet meer doet maja best lastig.

Blowen vind ik zoooo stinken ik zou echt met niemand zoenen of iets me willen hebben die daar naar stinkt Misselijk

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:59

Avanti schreef:
Ik had ook met een jongen gezoent. Echt een lekker ding, en ik had hem op msn vraaht hij of ik pillen had gebruikt. Scheve mond Lips are sealed Dus ik nee, en jij wel dan. Ja hij wel, maar hij ging het niet meer doen enzo.

Kwam ik hem zaterdag weer tegen tijdens het stappen, weer ff met hem gezoend, kwam ik hem later weer tegen hij was helemaal weg. Ik denk teveel gezopen, maar nee hij had weer pillen gebruikt. Scheve mond

Vind het echt een lekkere jongen, maar moet nog eens goed bedenken of ik wel wil afspreken met hem. Hij zeg wel dat hij het niet meer doet maja best lastig.



Hmm komt héél bekend voor.. Scheve mond

Blowen af en toe kan, maar maak er niet is standaards van..

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:03

Ik heb nog nooit geblowd en ben het ook niet van plan om het te gaan doen. Dat anderen het doen vind ik prima, maar dan wel af en toe, en niet elke dag, daar heb ik een verschrikkelijke hekel aan.

loulou

Berichten: 14813
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:31

Haffie"]
[quote="loulou schreef:
af en toe moet kunnen, maar elke dag

ik heb het zelf wel es gedaan maar slecht bevallen ( Misselijk Bloos )

Slecht bevallen? en gewoon nog een keer proberen, haahaah goed zo maartje een echte doorzetter .
[/quote]

doorzetter, hardleers zul je bedoelen Scheve mond

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:34

Ik vind het ook wel iets over je doorzettingsvermogen zeggen eerlijk gezegd.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:57

van de 1e tot halverwege de 4e ging ik met beetje foute mensen om. heb echt heel veel geblowed. mn vriend die ik toen ook had (half jaar ervan) ook, eigenlijk al die mensen.
en dit alles samen met een vriendin. werd steeds erger, eerst roken, toen blowen en hele vakantie bezopen zijn enz.
toen kreeg zij wat met een drugsdealer, ging speed gebruiken, werd uit huis gekicked enz. en toen was het echt teveel voor mij, heb helemaal gekapt met haar.
en nu: ik rook niet, blow niet (mensen om mn heen ook niet dus is lekker makkelijk), drinken ook niet super veel..gewoon Tong uitsteken
als iemand nu vraagt of ik mee blow denk ik dat ik wel ja zeg.
ik vind het lekker, leuk en gezellig maar zoveel als eerst: NO WAY Tong uitsteken

zolang zijn gedrag er niet onder beinvloed word zou ik er zelf niet echt teveel mee zitten zolang het niet te vaak is en ook niet steeds erger word.

je moet gewoon voor jezelf bekijken wat belangerijker is..

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:46

Jady"]
Wat het is wel zo dat per blow 1.000.000 hersencellen afsterven.
Nou heb je er echt genoeg,maar ooit sterft bijv. de hersencel groep af die het knipperen van bijv je ogen regelt ofzo.....
[/quote]


[quote]

Marihuana beschadigt hersenen niet


Het roken van marihuana beïnvloedt de waarneming maar veroorzaakt geen blijvende schade aan de hersenen. Dit is de conclusie van een studie van de universiteit van Californïe in San Diego.
De studie heeft verschillende gegevens geanalyseerd over de impact van langdurig cannabisgebruik op de kennis van volwassenen en zal gepubliceerd worden in het wetenschappelijke magazine 'Journal of the International Neuropsychological Society'.

Invloed op geheugen en leren

De resultaten van het onderzoek tonen aan dat marihuana op lange termijn het geheugen aantast en het vermogen om te leren, maar dat er geen blijvende schade wordt berokkend aan de hersenen. De studie waarschuwt echter dat de resultaten niet kunnen toegepast worden op alle categorieën van de bevolking omdat de studie werd gedaan met jonge mensen die gestudeerd hebben. Aan het onderzoek hebben 704 personen meegewerkt die veel cannabis roken en 500 personen die het nog nooit geprobeerd hebben.

Versoepeling beleid voor therapeutische doeleinden

De publicatie van het onderzoek komt er op een moment dat verschillende Amerikaanse staten aan het overwegen zijn om cannabis voor therapeutische doeleinden te liberaliseren. In de staat Californië bestaat er al sinds 1996 een wet die artsen toelaat cannabis voor te schrijven aan bepaalde patienten.
[/quote]

Dit gaat dus over Marihuana, tabak die je in je joint rolt is een ander verhaal Knipoog

Een goede raad, surf naar http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/hashish.htm , alle info die je daar vind komt uit de zogenaamde "Drugs Bijbel".
Eigenlijk is het gewoon jammer, het is raar maar waar, maar we heben het verbod (maar nog erger TABOE!!!) op Cannabis gebruik te danken aan de papierindustrie ...
Dit klinkt gek, maar makes complete sense.
Het hele verhaal is op bovenstaande link te lezen, maar ik heb voor jullie al even het opzoekwerk gedaan dus hier komt ie! Haha!

[quote]
Wat was er namelijk aan de hand ? In 1916 was er een nieuwe manier ontdekt om uit hennep papier te maken zonder dat daarbij iets van de plant verloren ging. Toen deze goedkope techniek in de jaren dertig geperfectioneerd was, werd hennep een gevaarlijke concurent voor de bestaande papierindustrie. Hennep is een snel groeiende plant, die zelfs in slechte klimatologische omstandigheden op arme grond, zonder kunstmest, goed wil gedijen. Als grondstof voor papier is hennep dus oneindig veel goedkoper dan hout.

De befaamde krantenmagnaat en miljardair W.R.Hearst zag zijn enorme belangen in de bosbouw ten behoeve van de papierindustrie door het snel opkomende marihuanapapier bedreigt. In dezelfde tijd verkreeg het Amerikaanse chemische concern DuPont van het Duitse (nazi-)concern I.G.Farben de licentie van een nieuw produkt: plastic. DuPont zag hiervoor grote mogelijkheden in de verpakkings- en vezel-industrie. Het probleem was alleen de concurrentie van het goedkope hennep. De directie en de bankiers van DuPont en Hearst (Die nazi-sympathieen had), maakten geheime afspraken met Harry Anslinger, de directeur van het Federal Bureau Of Narcotics. Anslinger, die 37 jaar lang de directeur was van deze voorloper van het huidige Drugs Enforcement Agency, was evenals zijn collega Edgar G. Hoover van de FBI een gestoorde man. Hij leverde in het geheim cocaine en morfine aan politici, bijvoorbeeld de beruchte communistenjager senator Joseph McCarthy, die hij vervolgens chanteerde. Anslinger haatte zwarten en jazzmuziek. In de kranten van het Hearst-concern werd een anti-marihuana-campagne gestart. Het Amerikaanse publiek werd wijsgemaakt dat je van marihuana gek kon worden en het gebruik werd in verband gebracht met verkrachtigingen en andere seksuele misdaden. De campagne was succesvol: het publiek is nu eenmaal altijd belust op sensatie en op zoek naar nieuwe vijanden. Er ontstond een opgeklopte hysterie die ermee eindigde dat marihuana door het Amerikaanse Congres in september 1937 op de lijst van verdovende middelen werd geplaatst. Het verbouwen van hennep, ook voor industriele doeleinden, werd verboden. Het plastic van DuPont nam de hennepvezelmarkt over en tot op de dag van vandaag wordt krantepapier van bomen gemaakt.

Anslinger bouwde de jacht op de kleine marihuana-roker uit tot "big business" waarin honderdduizenden ambtenaren en juristen over de hele wereld een goed belegde boterham verdienen. Politici maken gebruik van het verbod op de onschuldige plant om zich te profileren als betrouwbare verdedigers van de openbare orde. Al deze mensen en hun organisaties hebben er net zo’n groot belang bij dat het verbod gehandhaafd blijft als de dealers, de smokkelaars en de illegale kwekers.

Als marihuana gelegaliseerd wordt, zou een groot aantal van de wereldproblemen opgelost zijn. Ten eerste ecolog isch; hennep kan op talloze terreinen plastics en kunstvezels vervangen, waardoor de afvalberg slinkt. Het is een zeer sterk, natuurlijk produkt dat hergebruikt kan worden en eenvoudig kan worden afgebroken. Het kan niet alleen voor papier, verpakking, textiel of vezels gebruikt worden, maar het kan ook in verharde vorm als grondstof voor talloze produkten in de bouw en in de industrie dienen. Terwijl tevens het veevoederprobleem ermee opgelost kan worden. Legalisatie zou een geweldige steun zijn voor miljoenen boeren in de Derde Wereld. De arme landen zouden papier, veevoeder en talloze produkten voor de wereldmarkt kunnen gaan produceren.
[/quote]



[quote="Fairie"]
Ik denk dat dat als ik jou was hier een einde aan gemaakt had... ik weet niet waarom. Je zegt dat je met hem verder wilt... dadelijk kinderen... en dan?
Die hebben een blowende vader
. Joepie... daar kijk je vast ook niet naar uit.
[/quote]


Haha, moet meteen aan mezelf denken als ik dit lees! *LOL*
Ik blow namelijk mét mijn vader

Hij is gestopt toen er kinderen kwamen, maar toen we groot genoeg waren en mijn broer op een dag voor het eerst Weed bij had is hij terug begonnen samen met ons. Mijn moeder heeft het ook gedaan maar die is ermee gestopt, ze vind het echter helemaal niet erg dat wij het doen.

[quote="Fairie schreef:
Loop een natuurvoedings winkel in en de winkelbediende heeft zo een lijstje natuurlijke niet schadelijke kalmerende druppeltjes voor je liggen...


Jamaar, cannabis IS een onschadelijk natuurlijk product, je word er rustig van (maar soms ook heel actief en/of ontzettend geil Haha! ) je kunt het overal ter wereld krijgen, en het wordt als zo een kleine 5000 jaar gebruikt.


Nog 1 keer, lees en leer over Cannabis op http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/hashish.htm .

Trouwens, Pinky_Girl, ik zou me niet te druk maken om het feit dat je vriend blowt, zeker als jullie verstandshouding goed is (en als ik het zo lees is die wel goed Knipoog )
Ik gebruik ook regelmatig, maar nooit in de dag, enkel 's avonds als de dag erop zit en ik lekker kan gaan hangen. Ik moet het niet roken om te ontspannen, maar het is wel een handig hulpmiddel. Lachen
Als je vragen hebt, je mag me alles vragen!

Blow Joints, not humans! Haha!

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:51

grappig trouwens om de reacties te lezen...zo lees je nog eens andere kanten van mensen Tong uitsteken

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:04

Mensen die ik kennen zijn gewoon echt elke dag kei stoned, dat is echt wel grappig want hun zijn dan zo dom bezig, maar als ze dus 1 dag niet geblowd hebben zijn ze echt gewoon kei chagrijnig echt dan zitten ze iedereen af te zeiken echt vreselijk.. Scheve mond
Ik hou niet zo van blowen en roken enzo, heb het wel paar keer gedaan maar vind er niet zoveel boeiends aan, geef mij maar gewoon een biertje ofzo.. Lachen

Ik zou het niet leuk vinden als me vriend bijna elke dag stoned is als ik erbij ben, heb liever dat ie "normaal" is zeg maar, maar als je er gewoon geen problemen hebt zou ik me er idd niet zo druk over maken eigenlijk.. Als je er erg mee blijft zitten, dan zou ik wel even goed gaan nadenken...

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:20

ik heb helemaal niks tegen mensen die blowen, moeten ze zelf weten maar ik vind het een onwijze stinklucht hebben, mijn mening uiteraard!! Knipoog