ANKY kleding

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:08

ik heb vanavond de nieuwe collectie gezien.
en vond dat er erg leuke dingen tussen zaten oa een leuke body.
de collectie van harry`s horse was ook erg leuk.
en een stuk betaalbaarder dan die van anky

janne

Berichten: 1729
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: hoevelaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:09

ik heb vanavond de nieuwe collectie gezien.
en vond dat er erg leuke dingen tussen zaten oa een leuke body.
de collectie van harry`s horse was ook erg leuk.
en een stuk betaalbaarder dan die van anky

Rhys
Berichten: 6354
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 23:46

't wordt een beetje eentonig, maar ik vind het ook echt te duur. Soms zie ik wel wat leuks van Anky, maar dat geld heb ik er echt niet voor over!
Ik heb trouwens wel twee t-shirtjes, gekregen van m'n opa. En ik vind dat ze best wel pluizen...
Volgens mij heb je van 'gewone' (buiten)sportmerken (zoals Gelert - daar heb ik een heel mooi vest van) hetzelfde voor minder geld, en het interesseert mij echt niets of er nou Anky of Gelert op staat.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:03

Fairie schreef:
De verkoop cijfers vallen tegen in verhouding met de cijfers van de Cool Cat Knipoog
Toch draait het, anders waren ze er mee gestopt.


Maar ja, Cool Cat gokt ook op een hele andere markt he! Knipoog

Ik denk dat Anky geen topverkoop moet verwachten. Volgens mij produceren ze ook niet in zulke grote aantallen, de markt is er nl gewoon niet naar!

En wat de maten betreft, zoals ik als schreef, je moet echt een Anky Plankie zijn wil je alles aankunnen (geen borsten, geen buik of korte pootjes...........Tja, dan houdt het voor mij al op Haha! )

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:05

marieketencate schreef:
. Hij is nu al 4 weken bij Olympia Arnhem en het schiet maar niet op (kan ook zeker aan die niet al te slimme medewerkers daar liggen hoor! )


Ik wilde net zeggen............... Schijnheilig Het zijn daar idd niet de slimst en de snelste. Jammer hoor, want het is verder wel een leuke winkel. (en de enige die in het centrum zit)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:32

Anky kleding vind ik niet erg exclusief. Ik vind de designs vaak niet zo heel mooi maar het is allemaal wel duur. Nee, dan koop ik liever gewoon mountainhorse voor jassen en bodywarmers. En shirtjes kan ik ook wel goedkope in de winkel kopen, maar die dure krengen van Anky laat ik liever hangen. Ik ben waarschijnlijk om die redenen een van de weinigen die zich niet laat opnaaien om die troep te kopen en te dragen.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:42

Ik vind het ook allemaal nogal prijzig.
Voor een rijbroek kan ik het nog snappen. Een fijne rijbroek vind ik toch wel fijn. (heb trouwens een Eurostar en die gaat pluizen Boos! )
Meer mensen hier last van?

Maar voor de vestjes en truitjes zijn de prijzen echt belachelijk.
Ik heb laatst bv een 2 polootjes van katoen en 3 vestjes met rits (je kan er ook nog kol van maken dus) voor 40 euro.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 09:53

essie79 schreef:
. (heb trouwens een Eurostar en die gaat pluizen Boos! )
Meer mensen hier last van?


Ik heb 2 Eurostar broeken en ze pluizen allebei op dezelfde plaatsen. Op mijn bovenbeen en waar mijn chaps zitten (bovenaan) Dat laatste kan ik nog snappen, maar die op mijn bovenbeen? Verward

Verder blijven ze wel erg goed (qua kleur en vorm en zo)

vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 11:29

afgezien dat het erg duur is, hebben ze totaal geen mannenkleding en aan gezien ik toch echt een man Haha! ben zie ik me eigen nog niet rijden in die zuurstok kleurtjes met de vormen op de verkeerde plaatsen Bloos , en ook hier is een markt voor omdat er vrijwel helemaal geen mannenrijkleding op de markt is misschien een gemiste kans voor Anky?

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 13:48

In de advertenties zie je anders wel vaak Sjef en Edward poseren...denk niet dat Sjef als echte matcho-man zich in een vrouwenshirtje wurmt Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:03

Dimple schreef:
En wat de maten betreft, zoals ik als schreef, je moet echt een Anky Plankie zijn wil je alles aankunnen (geen borsten, geen buik of korte pootjes...........Tja, dan houdt het voor mij al op Haha! )

O? dat valt best mee hoor.
Ik heb een vete kont, redelijke voorgevel en inderdaad korte pootjes maar het past Haha!

Ook mensen die iets langer zijn passen het wel, maar over het algemeen zijn de truienen voor korte mensen.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:34

Ik heb hele lange benen en pas de Anky broeken juist heel erg goed.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 17:43

dione schreef:
Te klein Boos! , de maat L en XL vallen nog als een maat 38/40 i.p.v. maat 42/44.
ik snap echt niet dat ze die maten zo ienieminie maken, de gemiddelde vrouw heeft in NL. nog altijd maat 42.


Tja, helemaal mee eens! Maar ANKY zelf is het proefkonijn.
Alhoewel. ik heb vaak genoeg grote maten gezien..

prompter

Berichten: 11376
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:27

Ik ben niet zo'n merkenmens, en het Anky-logo is wel héél erg groot, ik vind het te opzichtig. Bovendien vind ik de kleuren niet echt geweldig, zoals een paar jaar terug dat lichtblauw met oranje, niet echt geslaagd.

De kwaliteit lijkt me wel erg goed, maar de prijs is me net iets te dol Haha!

gabyfedde

Berichten: 11900
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 23:34

Ik heb voor de wedstrijden een ANKY-blouse. Echt super! Ik hoef hem niet te strijken als hij uit de was komt (groot voordeel, strijken is niet mijn hobby!) en het model is erg mooi! Ok, het is een hoop geld, maar dan heb je ook iets wat echt mooi is. Ik heb het er graag voor over, want het is het waard!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:16

de kleding is wel mooi.
maar erg duur dat ik niet kan betalen.
en plus als ik 1 broek van anky heb kan ik 2 broeken van een ander merk kopen.
al zijn anky's kleding best mooi

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:23

gabyfedde schreef:
Ik heb voor de wedstrijden een ANKY-blouse. Echt super! Ik hoef hem niet te strijken als hij uit de was komt (groot voordeel, strijken is niet mijn hobby!) en het model is erg mooi! Ok, het is een hoop geld, maar dan heb je ook iets wat echt mooi is. Ik heb het er graag voor over, want het is het waard!


Die heb ik dus ook. Normaal heb ik confectiemaat M en bij Anky ineens XL Verward

Gewone truitjes en shirts van Anky moeten ook minimaal in maat L ingekocht worden, anders past mijn voorgevel er niet in. Boos!

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:46

Ik vind het heel erg leuk, lekker casual en helemaal mijn kleurtjes maarja.....ook ik vind het te duur (en het logo vind ik ook te groot maar dat terzijde) Kom op Anky stunten met die prijzen dan kan het ' gewone' volk ook 's een anky ouifitje kopen.

(of heeft iemand nog iets tweedehands liggen maat 36?!! Schijnheilig )

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:49

Ik vind de kleding erg mooi en het lijkt me qua kwaliteit ook wel goed. Zelf heb ik overigens niets uit de Anky-lijn omdat dat niet zo binnen mijn budget past... jammer jammer...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 11:59

Ik vind dat er best leuke dingen bij zitten, maar ook bij mij past het niet in mn budget, jammer genoeg...

gabyfedde

Berichten: 11900
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 16:41

imker"]
[quote="gabyfedde schreef:
Ik heb voor de wedstrijden een ANKY-blouse. Echt super! Ik hoef hem niet te strijken als hij uit de was komt (groot voordeel, strijken is niet mijn hobby!) en het model is erg mooi! Ok, het is een hoop geld, maar dan heb je ook iets wat echt mooi is. Ik heb het er graag voor over, want het is het waard!


Die heb ik dus ook. Normaal heb ik confectiemaat M en bij Anky ineens XL Verward

Gewone truitjes en shirts van Anky moeten ook minimaal in maat L ingekocht worden, anders past mijn voorgevel er niet in. Boos!
[/quote]

Ik heb normaal juist L of soms zelfs XL nodig (brede schouders), maar de Anky-blouse maat M past perfect. L was te groot!
Wel apart dat jij het net andersom hebt!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:02

Ik koop geen ANKY omdat ik erg tevreden ben met Pikeur. De kleuren bij ANKY vind ik wat minder, en bij Pikeur juist erg mooi.

Als de kleuren wat veranderen en de prijs wat daald wil ik er zeker nog eens over nadenken, want over de kwaliteit hoor ik bijna alleen maar goede dingen.

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:36

Weet je hoe duur die kleding is? Ik bedoel het ziet er heel gaaf uit en zit volgens mij ook heel lekker, maar voor kleding die bij mij toch altijd vies wordt (dat heb je zo met uitmesten, paardjes, honden enz.) vind ik het gewoon te veel geld!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:00

mooie kleding maar echt te duur...

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 20:03

Het is er bijna niet in m'n maat.
Er zijn maar sommige dingen die ik mooi vind (eerst een hele mooie jas maar die was er alleen in het wit. Das vragen om vlekken natuurlijk!).
Verder vind ik het nogal duur, ben ook tevreden met Eurostar en Happy Valley Lachen