Waar is de winner taco gebleven? (dat waaier ijsje met caramel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:weten jullie trouwens dat die EI-shampoo al sinds 1956 bestaat....................................................................................................
Renske_ schreef:hahaha mijn topic, volgende maand al 6(!!) jaar geleden...over de kipsate fingers
[VT] kipsate-fingers van Mora?
Ik ben er nog niet overheen
Renske_ schreef:KSAC schreef:Of de nieuwe Calvé Mayonaise.. Die is ook veranderd, vond de vorige veel lekkerder. En een hele tijd terug was de Lays Paprikachips vernieuwd, een stuk zoeter, die vond ik dan wel weer lekkerder =)
Maar ik hoorde laatst dat deze shampoo heel goed is, wilde nog aan m'n moeder vragen hem te kopen, gaat ie dus weg
Inderdaad, en sindsdien lust ik hem niet meer
Heel veel dingen waarvan ze het recept veranderen lust ik dan niet meer of mn maag/darmen verdragen ze niet meer (heb naast een overgevoelige maag ook PDS en ik lust al bijna niets dus naja het gaat al zo geweldig altijd maargoed)
Nu we het over 'dingen die verdwijnen' hebben.... waar is de Pickwick Vanille thee heengegaan?
De C1000(alle 3 in de buurt) en de AH en de Spar hebben hem niet meer
Ook van geen enkel ander merk is er de vanille thee helaas en die is juist zo lekker!
MoriMann schreef:Heb ook al jaaaren geen Jive ijsjes gezien.. Ook erg jammer.
Oh! En choba! Dat is een tijdje terug geweest, maar weer verdwenen. Hoewel dat meer jeugdsentiment is dan omdat het zo lekker was