uitleg over mijn afwezigheid

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 12:49

heel veel beterschap en see you soon

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 13:05

heeeel veel beterschap en heel goed uitrusten he Pling

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 18:43

beste heike,
heel naar dat je zo ziek Misselijk ben maar het beste is natuurlijk dat je helemaal uitziekt en dat begrijp ik, en de andere bokkers ook. ik hoop je snel weer te zien op bokt maar je gezondheid gaat altijd voor, dat weet ik.
fijn dat je toch nog soms even online kan zijn op bokt. en wat gaaf dat er toch zo goed voor barley word gezorgd. ik kom misschien wel een keer langs als je beter bent, oke? groetjes yentl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-01 23:52

Hey Heike
Ik had dit bericht helemaal gemist! Bloos
Ik heb niet meer zoveel tijd om te bokken dus vandaar dat ik niet alle berichten zie!

Maar goed, heel veel beterschap en ik hoop dat je er weer snel bovenop bent!

Ik weet helaas ook hoe het is om altijd maar moe te zijn (plus nog wat anders) en ik heb net als Mieke ook veel aan een homeophaat waar ik regelmatig naar toe ga...

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 00:14

die berichtjes lezen is geen bittere noodzaak een goede gezondheid wel, eerst jij dan pas de rest, beterschap

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 13:24

Ik had dit berichtje ook helemaal gemist want ik kom niet zo vaak op algemeen!

maar alsnog BETERSCHAP hopen dat je maar snel beter gaat worden! dan zijn we allemaa weer Haha! *LOL* Lachen BLIJ!! Lachen *LOL* Haha!

-xxxx- Rockygirl

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 13:42

Hoi Heike!

Doe maar lekker even rustig aan! Gelukkig is Barley in goede handen, dus probeer maar even aan jezelf te denken! Rust maar lekker uit Slapen Slapen Slapen

Hoop je snel weer "te zien"

Kus

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 00:03

Heey Heike, allereerste veel beterschap en snel beter worden he?
Barley zal je vast missen, maar hij is tenminste in goede handen en hij krijgt tenminste een beetje beweging als is dat niet door jou.

Ik weet hoe het is om ziek te zijn, ik zit in het zelfde schuitje, ben chronisch ziek, maar sinds november was het heel erg, het ging soms een tijdje beter, maar steeds op en af.
Rust helpt niet bij mij, maar als dat bij jou zal helpen, zal ik de rust maar nemen.
Je paardje is in goede handen, dus daar zal ik me maar geen zorgen over maken als ik jou was.

Ik heb sinds november ook al niet meer op mijn paardje gereden (een paar keer anderen, ik ook een heel paar keer, maar samen is dat op beide handen te tellen), voel me nu iets beter dat ik het wel weer aankan, maar ik ga volgende week op vakantie en als ik iets doe dan doe ik het goed, dus ik begin pas na de vakantie.

Ik had mijn paardje thuis staan, dus ik moest er zelf voor zorgen, uitmesten en voeren ging nog wel, maar de rest........ kreeg dus echt geen beweging, ja wel elke dag in de wei maar ok.
Nu ga ik dus straks op vakantie en moet ik de zorg uit handen geven, sjemig wat moeilijk, maar daarom heb ik haar nu op een andere stal neergezet, dat ik dus straks gerust op vakantie kan.

Wees blij dat je paardje het goed voor elkaar heeft daar, das in elk geval een zorg minder.
Kun jij je ergens anders op richten, je eigen gezondheid, want als je je zorgen maakt om je paardje, helpt het je gezondheid niet ten goede.

Dus beterschap en rust lekker uit, neem het ervan, blijf positief denken.