help . vriend vermist.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: help . vriend vermist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 19:33

Ik zal ook beetje opletten Lachen

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-08 20:01

Chiqa schreef:
Ajooh schreef:
jeetje wat is iedereen hard hier! Hem zomaar een 'dwars joch' noemen terwijl je helemaal niet weet waarom hij weggelopen is!!!

lees anders eens het topic door voor je oordeeld, staat wat sjieker Lachen Staat overduidelijk in waarom ie weg is gelopen, en zelfs meerdere malen Knipoog

Is ie al terecht overigens? Vast wel zo moeilijk moet het voor de politie niet zijn om iemand te traceren die om de haver klap zit te typeren op internet, kunnen ze weer verder met hun andere werkzaamheden.

nou als dat zo makkelijk was was ie allang weer terug.

nieuw bericht van politie:

LEEUWARDEN -
De Leeuwarder politie heeft geen idee waar de sinds 5 november vermiste Nick Ilan Stork uit Leeuwarden is. Tot nu toe zijn er op een oproep geen bruikbare tips gekomen. Zijn familie meldde zijn vermissing dinsdag. Wel heeft de familie via internet contact met hem gehad. Eerder bericht: Jongen uit Leeuwarder vermist

er is veel meer gebeurt, maar dat ga ik hier niet zomaar neer zetten.
wie het hele verhaal wil weten mag pmen

bedankt allemaal.

RainyDays

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:13

Wat een meningen allemaal weer. Wie weet wat er met die jongen is gebeurd of wat hij meegemaakt heeft. Ik kan genoeg oorzaken vinden waarom iemand wegloopt die vrij logisch zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:16

orange1 schreef:
er is veel meer gebeurt, maar dat ga ik hier niet zomaar neer zetten.
wie het hele verhaal wil weten mag pmen

Ik denk niet dat jij dit zomaar aan iedereen mag vertellen dr is immers een politieonderzoek gaande en dat zou jij in de war kunnen schoppen hoe goed je het ook bedoeld.
Als ik jou was zou ik het braaf bij dit oproepje laten want alleen al door dat jij schrijft dat hij regelmatig op internet zit maakt het erg verwarrend.
Natuurlijk is het dan appeltje eitje om hem te traceren maar als ik het politiebericht lees is er wel iets anders aan de hand.
Succes!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:17

pinuts schreef:
pff.. eikel:S Sorry hoor maar het nut van weglopen is alleen maar heel erg veel ongerustheid zaaien, totdat hij erachter komt dat hij wel terug moet. Hij is immer financieel afhankelijk van zijn ouders(?) of kan hij ergens anders zomaar terrecht?

najah wan een opmerking. je kent de situatie niet. en oke het is niet fijn voor andere, maar ik weet wat het gevoel is en jou reactie is wel heeel kort door de bocht.
en als je echt wil hoef je echt niet financieel afhankelijk etc te zijn van je ouders. vooral niet als je connecties enzo overal hebt Knipoog

RainyDays

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:18

Chiqa schreef:
xDramaQueen schreef:
dus is het niet vermist Gestoord

Nou idd, de titel van dit topic doet alleen anders vermoeden Koe

Hij is wel vermist. De wettelijk vertegenwoordigers weten niet waar hij verblijft.

Wat een keiharde oordelen over een KIND van 15. Kinderen van 15 hebben helemaal niet het oplossende vermogen dat wij als volwassenen hebben.

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:22

Jeetje wat vervelend.
En wat vervelend dat er hier weer mensen zijn die het niet serieus nemen reageer dan gewoon niet op dit topic als je niks zinnigs heb te melden voegt niks toe aan wat de TS hiermee wil bereiken.
Ik zal ook mijn ogen openhouden hier in Rotterdam.
Sterkte!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:42

Jammer hoe er hier gereageerd wordt, je loopt niet zomaar weg en laat weinig/niets meer van je horen.

Ik zal mijn ogen open houden voor je!

Kimdj19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 11:43

Ik vindt het ook heel jammer hoe hier gereageerd wordt. Onzin berichtjes.

Ik ook zal mijn ogen open houden, ik zit immers aan die andere kant van Nederland.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:09

Ik las het inderdaad dat hij vermist was, zal hier in Heerenveen ook mn ogen openhouden.
Hopelijk vinden ze hem snel weer!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:11

IK hoop dat die snel gevonden wordt!

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:18

jemig wat een ondoordachte reacties weer Scheve mond
wordst steeds erger op bokt lijkt wel..

ts ik zal in utrecht ook mijn ogen open houden Lachen

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:28

pinuts schreef:
pff.. eikel :S Sorry hoor maar het nut van weglopen is alleen maar heel erg veel ongerustheid zaaien, totdat hij erachter komt dat hij wel terug moet. Hij is immer financieel afhankelijk van zijn ouders(?) of kan hij ergens anders zomaar terrecht?

Kort door de bocht, echt HEEL kort door de bocht....

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:43

hopelijk komt hij snel weer tevoorschijn!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 14:34

jah kort door de bocht misschien maar zonder veel informatie ga ik zo denken ja, nu op de 3e pagina weet ik wel wat meer en ja dan is het kort door de bocht. Maar ik stel wel vragen;) En natuurlijk is het moeilijk oordelen via internet, maar jah ik ken die hele gast niet.. en ik vind het een enorme naaiestreek als je je familie/vrienden zo achterlaat. NU op pagina 3 lees ik dat er dus veel meer aan de hand is, wat wij allemaal niet mogen weten.. Dusja, ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Als ik werkelijk zo kort door de bocht was had ik geen vragen gesteld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:18

Ben het met je eens Pinuts Lachen Jij noemt het bij het beesje, ik bindt er nog wat wolletjes omheen.
Wat ik nog veel erger vind is dat er een heel zoekactie op touw is gezet en het jôje blijkbaar geen enkel gehoor aan geeft je hoeft mij niet te vertellen dat ie daar niets over heeft gehoord als je elke dag met je neus op internet zit Lachen
Wel zo netjes om je dan even te melden, politie wordt waak zo zwart gemaakt, waar zijn ze nu als je ze echt nodig heb maar door dit soort gevallen krijg je dit.
Ik hoop dat het jôje zich snel meldt al is het alleen al voor de nabestaanden en ouders!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:22

Ik vind het ook heel kort door de bocht hoe hier gereageerd wordt. Je weet niet eens wat er precies gebeurd is en mensen gooien er gelijk vanalles uit zonder werkelijk te weten wat er speelt. Ze vraagt alleen maar of we onze ogen open willen houden wilde het waarschijnlijk gewoon even van zich af schrijven!

@ pinuts, je bent dus wel kort door de bocht. Want je gaf gelijk een keiharde ondoordachte mening. Vraag dan eerst en reageer later nog eens een keer weer wanneer je antwoord hebt en als je het niet kan laten Knipoog

En @ Chiqa, normaal ben ik het wel met je eens, maar dit keer toch niet helemaal. Je weet gewoon niet wat er precies is gebeurd en wat er in het hoofd van die jongen om gaat. Dan kun je er gewoon niet over oordelen vind ik Lachen

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:26

waarom moeten sommigen hier gelijk hun meningf erover op tafel gooien. Dit meisje is gewoon op zoek naar hem en doet alles om hem terug te vinden.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 15:29

Veel sterkte

En ik hoop dat je hem nog vind Lachen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:21

Jeetje, ik hoop dat hij gauw levent gevonden wordt en dat er hulp voor hem komt!

xSalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 21:55

Allereerst super veel sterkte toegewenst aan familie vrienden etc.

ik zou ook mijn ogen open houden ook al woon ik in N-brabant.
Veel succes & we hopen dat je hem vind Lachen

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 22:21

he wat naar zeg, hopelijk word hij snel gevonden.

ik zou hier in rotterdam ook mijn ogen openhouden!

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 22:19

Nick is naar 23 dagen gevonden.
zijn een huis binnen gedrongen waar hij zat.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:22

gaat het wel goed met hem?
en is hij nu weer thuis dan?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 22:22

Dat is fijn voor degenen die om hem heen staan, hopelijk krijgen ze nu hulp als gezin.

Kort door de bocht blijft kort door de bocht. Je kunt je beter eerst realiseren dat er meer aan de hand kan zijn, voor je begint te roepen dat het wel een grote etter is etc.