Achmeddie_ schreef:Ik vraag me af, hoe kan een geest, dat waarschijnlijk van lucht is, dus gewichtloos, een deur open doen?
Omdat een geest niet vanlucht is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Achmeddie_ schreef:Ik vraag me af, hoe kan een geest, dat waarschijnlijk van lucht is, dus gewichtloos, een deur open doen?
LilianR schreef:Crossmonster, stel je je er zelf misschien meer voor open?
moniekk schreef:ik geloof er in dat je t kunt aanvoelen ofzo. ik heb een keer iets vaags gehad:
ik was in turkije op vakantie met mijn vriend.. heel leuk enz...
maar op woensdag avond werd ik echt heel erg ziek, gewoon helemaal overgeven, ik was helemaal ontdaan, kei hard zweten en was gewoon echt heeel erg bang, ik had zo'n verschrikkelijk rot gevoel dat was gewoon echt niet normaal. ik wou ook echt dat mn vriend bij me bleef in de hotelkamer.
t kwam echt opeens opduiken en naar een 3 kwartier/1uur was het weg..
toen ik thuis kwam van vakantie vertelde mijn moeder dat mn oom dood was, hij had zichzelf opgehangen op woensdag avond.. die zelfde avond dat ik zo ziek was rond de zelfde tijd..
ik vindt t echt heel akelig!
girlchat11 schreef:ik heb het nu ook net... ben al 3 dagen ziek thuis. (dit is de 3e dag) en nu blijkt mijn buurvrouw overleden te zijn. Ik hoor haar nog hoesten. (ze had longenfizeem. ik weet niet hoe je dat schrijft) Nik het weet voel ik me ook al weer een stuk beter. ik heb nogsteeds hoofdpijn maar ik ben niet zo misselijk meer en de draaierigheid is ook weer redelijk weg.
crossmonster schreef:ik ben nu 29 maar heb het idee dat ik er steeds gevoeliger voor word.
hebben meer mensen dat meegemaakt?
dat ze later pas sensitief werden>?
milo schreef:goede raad is om altijd af te gaan van je eigen gevoel en ervaringen, nooit zomaar iets aannemen van andere mensen. ook altijd éérst kijken of het geen aardse verklaring heeft. blijf altijd down to earth!
Brittol schreef:Eerst zien en dan geloven.
mellamoshan schreef:Hm dat programma ken ik niet nee... Klinkt wel heel boeiend!
Op stal hebben we trouwens ook heel vaak dat de kasten open staan terwijl ik zeker weet dat ik ze net dicht heb gedaan. Koffiezetapparaat gaat vanzelf aan als je de stekker er neit uithaald, en als je in de bak rijdt zijn de paarden soms heel onrustig in bepaalde hoeken. Soms wel en soms ook niet. Heel vervelend is het alleen als `de mensen` zoals we ze noemen, zich verplaatsen. Soms schrikken de paarden continu en is het rijden echt een ramp en de andere dag hebben ze nergens last van. Heel raar. Er is een medium geweest en die zei dat er mensen staan.
mellamoshan schreef:Wat jij bedoeld ken ik ook wel, dan zijn de paarden zelf gewoon aan het spoken
Ik bedoel echt dat ze serieus kijken, er niet langs durven, schrikken ed.
Ook reden we een tijdje geleden met z´n 2en naast elkaar en tegelijkertijd schrokken ze van iets achter zich. iets dat wij mensen niet zagen en hoorden. ze fokten elkaar ook niet op ofzo, maar schrokken serieus ergens van. weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven.