Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susyb schreef:Even geen naamgenoot ofzo.. Maar het meisje wat op mijn paard rijd heeft dat ook..
Die heet namelijk I.ldiko!
Haha ik wist nooit hoe je het uit moest spreken ( of het nou ieldiko of eeldiko was) dus ik noemde haar in het begin altijd pipo.. dat nam zij van mij over dus nu is het altijd:
'yo pipo, waar blijf je'
'ja pipo ik stap net in de auto dus met kwartier ben ik op stal'
'oke pipo zie ik je straks'
Haha en dat gaat dus al bijna 4 jaar zo..
finnens schreef:ik ken ook iemand die heet van haar voornaam W.ilhemina, als tweede naam C.atharina en als achternaam S.likker.
Op alle brieven staat dus: Aan W.C S.likker
Ze heeft haar naam veranderd, maar niet officieel. dus op alle brieven staat wel gewoon haar echte naam.
Susyb schreef:finnens schreef:ik ken ook iemand die heet van haar voornaam W.ilhemina, als tweede naam C.atharina en als achternaam S.likker.
Op alle brieven staat dus: Aan W.C S.likker
Ze heeft haar naam veranderd, maar niet officieel. dus op alle brieven staat wel gewoon haar echte naam.
Haha..![]()
Wat dacht je van 2de naam Fokje.. en dan als achternaam Modder (echt waar diegene bestaat) Nou ben je lekker mee.. (even uitspreken en u snapt hem!)
DeniseBobby schreef:Ik heet Denise en ik vind het wel prima!
Alleen nu noemt er iemand op school mij vaak Dennis en dat haat ik zo! Heb ik ook gezegd maar ze kapt maar niet
In groep 8 werd ik denneboom genoemd
Wijnanda schreef:Mijn achternaam is de Bie, dus met al die stomme woordgrappen die op Facebook over mijn tijdlijn gingen..
[ Afbeelding ]
Susyb schreef:Wijnanda schreef:Mijn achternaam is de Bie, dus met al die stomme woordgrappen die op Facebook over mijn tijdlijn gingen..
[ Afbeelding ]
Ik moet bij de Bie gelijk aan Koten en de Bie denkenweet niet of je die kent.. haha
Susyb schreef:Wijnanda schreef:En de bie is stom, maar daar zetten ze ook regelmatig nog een L achter xD
Haha sorry